eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań"Remont sanitariatów w budynku nr 10 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont sanitariatów w budynku nr 10 przy ul. Bukowskiej 34
w Poznaniu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bukowska 34

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 261574802

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.szp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont sanitariatów w budynku nr 10 przy ul. Bukowskiej 34
w Poznaniu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09afa676-f785-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349997

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042263/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remont sanitariatów w bud. nr 10, ul. Bukowska 34 w Poznaniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230421/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 32/z/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 8277795,49 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 269100,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych sanitariatów
w budynku nr 10 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu.
2. Zakres prac będzie obejmował m.in.:
Roboty ogólnobudowlane:
- demontaż okładziny ścian,
- ścianki działowe z płyt gipsowo - kartonowych na rusztach metalowych,
- zeskrobanie i zmycie starej farby,
- malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian z przygotowaniem i gruntowaniem powierzchni,
- wymiana sufitów podwieszanych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami
z włókien mineralnych,
- wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej ,
- wymiana stolarki okiennej drewnianej,
- wykonanie nowego otworu drzwiowego z zamurowaniem istniejącego,
- rozebranie ścianek działowych i montaż nowych ścianek działowych,
- okładziny ścienne z płytek wraz z lustrami,
- uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych,
- montaż ścianek HPL,
- wymiana sufitu podwieszanego wraz z ociepleniem i izolacją przeciwwilgociową,
- wymiana posadzki, podłoża wraz z izolacją , gruntowaniem,
- posadzki z wykładzin z płytek ceramicznych.
2. Roboty instalacyjne sanitarne:
- wymiana grzejników wraz z zaworami, głowicami, rurociągami, przyłączami,
- demontaż armatury sanitarnej i rurociągów,
- układanie nowych rurociągów wod-kan. z podejściami, przyłączami, zaworami
- montaż nowej armatury sanitarnej.
3. Wywóz odpadów:
- wywóz samochodem gruzu, drewna, tworzywa i stali z rozbieranych elementów wraz z utylizacją,
- wywóz samochodem odpadów wraz z utylizacją.
4. Roboty elektryczne:
- demontaż instalacji i osprzętu,
- montaż rozdzielnic z osprzętem,
- układanie przewodów,
- montaż opraw oświetleniowych, łączników, gniazd wtyczkowych, wentylatorów łazienkowych.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji na przedmiot umowy, licząc od daty odbioru końcowego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), kosztorysy (ślepe) oraz wzór umowy – stanowiące załączniki do SWZ.
Termin realizacji: 70 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45454100-5 - Odnawianie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381683,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381683,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381683,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORMAX JANUSZ NORKIEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861183129

7.3.3) Ulica: ul. Południowa 33a

7.3.4) Miejscowość: Promnice

7.3.5) Kod pocztowy: 62-005

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381683,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.