Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00288821/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
- 2023/BZP 00298892/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dystrybucja urządzeń do wykonania zabezpieczeń przed szkodami w pogłowiu zwierząt gospodarskich wyrządzonymi przez wilki na terenie województwa podlaskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200240241
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dojlidy Fabryczne 23
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-554
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bialystok.rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-bialystok
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7881151.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dystrybucja urządzeń do wykonania zabezpieczeń przed szkodami w pogłowiu zwierząt gospodarskich wyrządzonymi przez wilki na terenie województwa podlaskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5b2dbf3-1982-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350000
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00137415/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zakup i dystrybucja zestawów pastuchów elektryczych oraz fladr ze słupkami na potrzeby realizacji projektu pn. "Zabezpieczanie zwierząt gospodarskich przed wilkami na terenie województwa podlaskiego”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288821
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOF.261.63.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 142365,75 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 85099,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa 25 zestawów pastuchów elektrycznych do wykonania zabezpieczeń przed szkodami w pogłowiu zwierząt gospodarskich wyrządzonymi przez wilki na terenie województwa podlaskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 35820000-8 - Sprzęt pomocniczy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
4.5.5.) Wartość części: 100395,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa 15 zestawów fladr wraz ze słupkami do wykonania zabezpieczeń przed szkodami w pogłowiu zwierząt gospodarskich wyrządzonymi przez wilki na terenie województwa podlaskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 35820000-8 - Sprzęt pomocniczy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98393000-4 - Usługi krawieckie
4.5.5.) Wartość części: 41970,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72200,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91462,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72200,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Can Agri Rydziński Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251619714
7.3.4) Miejscowość: Małopole
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CAN AGRI RYDZIŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CAN AGRI RYDZIŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72200,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32472,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35497,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32472,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marabut sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771013357
7.3.4) Miejscowość: Czerniechów
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32472,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej w ramach projektu Politechniczna Sieć VIA CARPATIA, numer umowy MEiN/2022/DPI/2577 z dnia 27.10.2022 r. - ZK-DZP.262.41.2025
- Postępowanie na organizację wyjazdów studyjnych krajowych
- Świadczenie specjalistycznej usługi logopedycznej w ramach stanowiska Logopeda
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestycji pn. Budowa Muzeum Błogosławionego Księdza Jerzego Popiełuszki
- "Świadczenie specjalistycznej usługi psychologicznej w ramach stanowiska Psychologa"
- Zaprojektowanie i wybudowanie stacji transformatorowej 2 - komorowej o mocy transformatora olejowego do 1 000 kVa, przyłączy i linii SN i nN na potrzeby Podlaskiej Komunikacji Samochodowej Nova S.A.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akumulatorów i zasilaczy
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Dostawy kajdanek
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii
- Dostawę materiałów elektrycznych dla 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu.
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.