eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiUtrzymanie czystości i porządku, konserwacja zieleni oraz utrzymanie szaletów i przeglądy placów zabaw



Ogłoszenie z dnia 2024-06-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku, konserwacja zieleni oraz utrzymanie szaletów i przeglądy placów zabaw

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.duda@um.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości i porządku, konserwacja zieleni oraz utrzymanie szaletów i przeglądy placów zabaw

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1346025c-0b7c-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053790/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.3 Utrzymanie czystości i porządku, konserwacja zieleni oraz utrzymanie szaletów i przeglądy placów zabaw.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00313448

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza się udzielanie zamówień publicznych w ramach tzw. „In-house”. Wykonawca INNEKO RCS, z którym Zamawiający zamierza przeprowadzić negocjacje, jest osobą prawną i w celu udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki spełnione zostały warunki określone w art. 214 ust 1 pkt 11 lit.a), b) i c. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełne uzasadnienie faktyczne i prawne zostało zawarte w informacjach dodatkowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe postępowanie dotyczy wypełnienia obowiązku Miasta Gorzów Wielkopolski co do prawidłowego utrzymania terenów publicznych i szaletów miejskich zarówno w okresie zimowym jak i letnim. Przez utrzymanie terenów publicznych rozumie się wykonywanie robót porządkowych i innych zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa i wygody ruchu jak również odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej.
Przedmiot zamówienia opierać się będzie na świadczeniu usług polegających w zakresie:
1) opróżniania koszy ulicznych,
2) całorocznego utrzymania czystości i porządku przystanków komunikacji miejskiej,
3) letniego utrzymania ścieżek rowerowych oraz chodników,
4) utrzymania ogólnodostępnych szaletów miejskich,
5) zimowego utrzymania chodników w rejonach 1-6,
6) całoroczne utrzymanie schodów terenowych i przejść podziemnych,
7) podlewania roślin,
8) utrzymania skwerów i placów zabaw,
9) utrzymania zieleni oraz czystości parku Przy Szpitalu Psychiatrycznym,
10) utrzymania zieleni oraz czystości park Siemiradzkiego i Zacisze,
11) utrzymania zieleni oraz czystości rejon Górczyn,
12) utrzymania zieleni oraz czystości rejon Manhattan,
13) przeprowadzania kontroli stanu technicznego oraz zabezpieczanie placów zabaw, siłowni zewnętrznych oraz elementów małej architektury na wybranych terenach,
14) utrzymania stanu technicznego elementów małej architektury w wybranych parkach, skwerach oraz Trakcie Cegielskiego,
15) utrzymanie czystości ławek miejskich i innych elementów małej architektury.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9808851,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9808851,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9808851,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INNEKO RCS sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993198055

7.3.3) Ulica: Podmiejska 20

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9808851,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2024-06-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.