eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłubiceWykonanie robót budowlanych dotyczących budowy hali sportowej przy Zespole Szkół Licealnych w Słubicach - Etap IV



Ogłoszenie z dnia 2023-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy hali sportowej przy Zespole Szkół Licealnych w Słubicach - Etap IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Słubicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967366

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 20

1.5.2.) Miejscowość: Słubice

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatslubicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatslubicki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b9e2864-0468-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy hali sportowej przy Zespole Szkół Licealnych w Słubicach - Etap IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b9e2864-0468-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350049

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00153067/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy hali sportowej przy Zespole Szkół Licealnych w Słubicach - Etap IV

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252411

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.1.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 665491,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy hali sportowej przy Zespole Szkół Licealnych w Słubicach, tj. hali widowiskowo - sportowej 18 x 40. Przedmiot zamówienia będzie spełniał funkcje sportowe, kulturalne lub oświatowe w zależności od odbywających się w niej spotkań. Sala widowiskowa będzie pełniła rolę jako sala gimnastyczna, scena teatralna, sala wykładowa, bądź sala zabaw. Zamawiający informuje, że przedmiotowa inwestycja jest realizowana etapami – dotychczas wykonano stan surowy zamknięty hali sportowej oraz cześć robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynku (wynikających z realizacji III etapu robót – które to w całości nie zostały wykonane, w związku z odstąpieniem od umowy przez Zamawiającego).
Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania (dokończenia) wszystkich robót dotyczących budynku hali sportowej (w tym dokończenie wykonania instalacji sanitarnej i elektrycznej w budynku - przedmiot zamówienia nie dotyczy wykonania podłogi sportowej na hali) wykonania zewnętrznych instalacji i przyłączeń do ww. budynku (z wyłączeniem kanalizacji deszczowej), oraz wykonanie wszystkich robót związanych z zagospodarowaniem terenu, tj. m. in. wykonanie ogrodzenia, oświetlenia, parkingu, chodników.
2. Zakres robót do wykonania w tym etapie obejmuje m. in.:
1) Dot. elewacji – zakończenie wykonania elewacji budynku hali sportowej w postaci cienkowarstwowych wypraw elewacyjnych z tynku strukturalnego w brakujących miejscach na wykonanym podkładzie gruntującym.
2) Dot. Okapów – wykonanie zabudowy okapów płytą OSB na ruszcie, wraz z włożeniem warstwy styropianu wyrównującej o grubości 2 cm oraz wykonanie na nim warstwy zbrojącej oraz tynku strukturalnego.
3) Dot. Ścian działowych – wykonanie brakującej zabudowy systemowe z płyt laminowanych typu np. HPL oddzielające stanowiska prysznicowe.
4) Dot. Sufitów podwieszanych – wykonanie zabudowy sufitów podwieszanych systemowych z płyt gipsowo – kartonowych w części socjalono – technicznej wraz z malowaniem
w kolorze białym, oraz uzupełnienie wszystkich płyt o wymiarze 60x60 cm systemowego sufitu podwieszanego na terenie pomieszczenia hali sportowej.
5) Dot. Posadzek:
a) zakończenie wykonania posadzki betonowej oraz posadzki z płytek ceramicznych w pomieszczeniu kotłowni.
b) wykonanie okładziny systemowej dla konstrukcji stalowej i wykładzina dywanowa na terenie widowni – zgodnie z dokumentacją projektową.
6) Dot. Ślusarki oraz stolarki:
a) dostawę i montaż wszystkich drzwi wewnętrznych – zgodnie z dokumentacją projektową.
b) dostawę i montaż wszystkich balustrad schodowych oraz widowni zgodnie
z dokumentacją projektową.
c) dostawę i montaż konstrukcji stalowej widowni – zgodnie z dokumentacją projektową.
d) dostawę i montaż drabiny wewnętrznej stalowej – zgodnie z dokumentacją projektową.
e) dostawę i montaż wycieraczki wejściowej systemowej – zgodnie z dokumentacją projektową.
f) dostawę i montaż wyposażenia gaśniczego – zgodnie z dokumentacją projektową.
g) dostawę i montaż wyposażenia sanitarnego (dozowniki mydła, ręczników szczotki toaletowe lustra) – zgodnie z dokumentacją projektową.
h) dostawę i montaż obudowy słupów hali sportowej z materacy ochronnych 0,5 cm.
7) Wykucia otworu i montaż okna w szatni wraz z osadzeniem nadproża na 2 piętrze.
8) Montaż stolarki okiennej w szatni na 2 piętrze.
9) Wykonania obudowy instalacji wentylacji z płyt G-K o odporności ogniowej EI60 w szatni na 2 piętrze budynku.
10) Demontaż dwóch istniejących klap oddymiających.
11) Dostawa i montaż podkonstrukcji drewnianej dla nowej klapy oddymiającej wraz z wycięciem otworu w stropodachu z płyty warstwowej.
12) Dostawa i montaż 3 szt. nowych klap oddymiających na klatce schodowej.
13) Dot. instalacji elektrycznych:
a) dostawę i montaż rozdzielnic elektrycznych wraz z podłączeniem wykonanego okablowania – zgodnie z dokumentacją projektową.
b) dostawę i montaż opraw oświetleniowych w części socjalono – technicznej budynku – zgodnie z dokumentacją projektową.
c) wykonanie całej instalacji elektrycznej w kotłowni budynku – zgodnie z dokumentacją projektową.
d) wykonanie całego systemu oddymiania w oparciu o istniejące okablowanie - zgodnie z dokumentacją projektową.
e) dostawę i montaż systemu nagłośnienia w oparciu o istniejące okablowanie – zgodnie z dokumentacją projektową.
f) wykonanie wszystkich pomiarów wraz ze sporządzeniem odpowiednich protokołów.
14) Dot. Instalacji sanitarnych:
a) dostawę i montaż całości wyposażenia sanitarnego (m. in.: umywalki, pisuary, toalety, baterie, zawory czerpalne) w oparciu o wykonaną instalację – zgodnie z dokumentacją projektową.
b) wykonanie całej instalacji hydrantowej – zgodnie z dokumentacją projektową.
c) zakończenie instalacji ciepła technologicznego w zakresie połączenia z centralą wentylacyjną w oparciu o istniejące orurowanie – zgodnie z dokumentacją projektową.
d) wykonanie całości instalacji ciepła grzejnikowego (rurarz oraz grzejniki) – zgodnie z dokumentacją projektową.
e) zakończenie wykonanie instalacji cieplnych w kotłowni (wykonanie przejść ppoż., zakończenie izolacji, zakończenie rurarzu i okablowania) - zgodnie z dokumentacją projektową.
f) zakończenie wykonania instalacji gazu wewnętrznego wraz z systemem detekcji oraz montażem zaworu MAG - zgodnie z dokumentacją projektową.
g) zakończenie instalacji wentylacji mechanicznej w części socjalono – technicznej budynku w zakresie montaży przewodów typu flex oraz anemostatów w sufitach STG
15) Dot. zagospodarowania terenu:
a) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej – zgodnie z dokumentacją projektową.
b) Wykonanie ogrodzenia terenu wraz z furtą wejściową – zgodnie z dokumentacją projektową.
c) Wykonanie instalacji zewnętrznej przyłącza elektrycznego od szafy ZK Enea – zgodnie z dokumentacją projektową.
d) Wykonanie oświetlenia terenu – zgodnie z dokumentacją projektową.
e) Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z włączeniem do sieci kanalizacji sanitarnej– zgodnie z dokumentacją projektową.
f) Wykonanie przyłącza wodociągowego wraz z włączeniem do sieci wodociągowej – zgodnie z dokumentacją projektową.
g) Wykonanie dołów rozsączających dla instalacji kanalizacji deszczowej z rynien - zgodnie z dokumentacją projektową.
h) Wykonanie miejsc parkingowych - zgodnie z dokumentacją projektową.

Zestawienie przewidywanych do wykonania robót budowlanych w ramach niniejszego zamówienia zostało zawarte w przedmiarach robót (Zamawiający w przedmiarach robót wskazał zakres robót do wykonania w IV etapie), opracowanych na bazie projektu architektoniczno-budowlanego autorstwa biura projektowego mp project Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Balickiej 134, projektu adaptacji ww. projektu autorstwa ART. PROJEKT LUIZA GOLUBSKA z siedzibą w Słubicach przy ul. Kościuszki 1 i aneksu do projektu architektoniczno - budowlanego w zakresie przebudowy i zmiany sposobu użytkowania pomieszczenia gospodarczego nr 24 na II piętrze budynku hali sportowej na pomieszczenie szatni dla zawodników autorstwa Piktogram Architektura i Urbanistyka Magdalena Karska -Stefańska z siedzibą w Słubicach przy Pl. Wolności 20A lok. 5 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branże budowlana (architektura i konstrukcja), sanitarna i elektryczna.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do SWZ, na który to składają się następujące dokumenty:
1) Projekt budowlano-wykonawczy wraz z projektem zagospodarowania terenu,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWIORB),
3) Przedmiar robót,
- zwane także dalej dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 899455,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 899455,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 899455,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURO-BUD ANDRZEJ GĘBICKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5981533890

7.3.3) Ulica: ul. Jeziorna 67b

7.3.4) Miejscowość: Kunowice

7.3.5) Kod pocztowy: 69-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 899455,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.