Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00255304/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. Opatowieckiej w Kaliszu na odcinku od ul. Tęczyńskiej do ul. Malborskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Kalisz - Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251026249
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Złota 43
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdm.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdmkalisz.ezamawiajacy.pl/pn/zdmkalisz/demand/152669/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pełnienie funkcji dróg publicznych na prawach powiatu w rozumieniu przepisów ustawy o drogach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ul. Opatowieckiej w Kaliszu na odcinku od ul. Tęczyńskiej do ul. Malborskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b66d6dc2-e787-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350084
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044622/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa ul. Opatowieckiej w Kaliszu na odcinku od ul. Tęczyńskiej do ul. Malborskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255304
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1/ roboty przygotowawcze
2/ roboty rozbiórkowe,
3/ roboty ziemne,
4/ budowę jezdni bitumicznej (kategoria ruchu KR 1-2),
5/ budowę chodników o nawierzchni z płyt betonowych 30x30x8xcm,
6/ budowę zjazdów na posesje z płyt betonowych 25x25x8 cm,
7/ uzupełnienie kanalizacji deszczowej poprzez budowę przykanalików, wpustów ulicznych,
8/ wycinkę drzew oraz zagospodarowanie zielenią,
9/ regulację wysokościową urządzeń infrastruktury technicznej,
10/ opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z wykonaniem na jego podstawie oznakowania tymczasowego,
11/ obsługę geodezyjną w tym sporządzanie bieżących operatów geodezyjnych służących określaniu ilości i zakresu robót objętych odbiorami częściowymi wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą uwzględniającą likwidowane urządzenia oraz zmianę użytków (wersje w formie papierowej oraz elektronicznej – format DWG).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232460-4 - Roboty sanitarne
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1142660,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1160236,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1142660,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Błaszki Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Budowy Dróg Henryk Mony
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272327392
7.3.4) Miejscowość: Błaszki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH BŁASZKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH BŁASZKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1142660,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Laski, osiedle Nowe, gm. Trzcinica - ETAP I
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papierniczych
- Ustawienie i opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Kalisza w sektorze 2 i 3 w 2025 r.
- Dostawa aparatury dla kierunku Ratownictwo Medyczne
- Dostosowanie budynków Sądu Rejonowego w Pleszewie przy ul. Malińskiej 21 i ul. Malińskiej 21b do wymogów przeciwpożarowych i budowlanych
- Dostawa gadżetów na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury drogowej oraz społecznej w Ogrodzieńcu
- Zaprojektowanie i wybudowanie rozbudowy istniejącej sieci wodociągowej w zakresie poprawy poboru wody na terenie Gminy Stary Zamość oraz pełnienie nadzoru autorskiego w podziale na dwie części.
- Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Przewornie
- Budowa chodnika na ul. Łąkowej w Miłosławiu w ramach przebudowy pasa drogowego
- Rewitalizacja cmentarza wojskowego w Konopnicy
- Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie w ramach asortymentu Remonty Zapleczy Technicznych 2025 z podziałem na 5 części.
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.