eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstkaSukcesywne świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Ustka i Urzędu Gminy w Ustce oraz usługi odbioru przesyłek przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2024-06-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Ustka i Urzędu Gminy w Ustce oraz usługi odbioru przesyłek przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dabe2cde-1420-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Ustka i Urzędu Gminy w Ustce oraz usługi odbioru przesyłek przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dabe2cde-1420-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015957/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Sukcesywne świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Ustka i Urzędu Gminy w Ustce oraz usługi odbioru przesyłek przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328400

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.19.2024.MA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywne świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Ustka i Urzędu Gminy w Ustce.
2. Przedmiotem umowy jest sukcesywne świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Ustka i Urzędu Gminy w Ustce oraz usługi odbioru przesyłek przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego. Przez przedmiot umowy należy rozumieć usługi w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania do każdego miejsca w kraju i za granicą zgodnie z wiążącymi Rzeczypospolitą Polską umowami międzynarodowymi dotyczącymi świadczenia usług pocztowych oraz wiążących regulaminów Światowego Związku Pocztowego przesyłek listowych i paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy, (stanowiącymi odpowiednio załączniki do umowy).
2. Przedmiot zamówienia winien być realizowany przez Wykonawcę na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa oraz w innych aktach prawnych,
w szczególności:
1) w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe ( Dz. U. z 2023 r., poz. 1640) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie;
2) przepisów art. 39, art.43 -44, art. 46-47 i art. 57 Kodeksu postępowania administracyjnego; art. 131, art.135, art. 139, art., 142 i art. 165 Kodeksu postępowania cywilnego oraz art.12, art.144, art.146, art.150a i art. 153 Ordynacji Podatkowej;
3) w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 roku
w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (2020 r., poz. 1026);
4) w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 roku
w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2019 r., poz. 474);
5) regulaminach Wykonawcy dotyczących świadczenia usług pocztowych obejmujących usługi wchodzące w skład przedmiotu zamówienia w obrocie krajowym i zagranicznym, o ile nie są sprzeczne z ww. przepisami oraz umową;
6) w ramach przedmiotu zamówienia będą nadawane przesyłki wymagające zastosowania przepisów ustawy z dnia 19 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa
(Dz. U. z 2023 r., poz. 2383), ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572), ustawy z dnia 24 sierpnia 2001 r. Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia (Dz. U. z 2024 r., poz. 706), ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1550) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (Dz.U. z 2023 r. poz. 1610).
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
4. Zamawiający określił w formularzu ofertowym (cenowym) przewidywane ilości nadawanych przesyłek pocztowych przez okres obowiązywania umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą. Rodzaje i liczba przesyłek są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę tym samym oświadczając, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian liczbowych w trakcie realizacji umowy. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek w okresie obowiązywania umowy będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, a więc mogą odbiegać od ilości wskazanych w formularzu ofertowym (cenowym).
W formularzu ofertowym (cenowym) określono przewidywane ilości nadawanych przesyłek pocztowych oraz ceny jednostkowe poszczególnych usług. Rodzaje i liczba przesyłek są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek w okresie obowiązywania umowy będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, a więc mogą odbiegać od ilości wskazanych w formularzu ofertowym (cenowym). Zamawiający wykorzysta co najmniej 60 % wartości zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem, że w przypadku niewykorzystania ww. procentu wartości umowy w terminie wskazanym w § 3 (umowy), umowa może zostać przedłużona o okres niezbędnych do wykorzystania tej wartości – nie dłużej niż do 30 marca 2026 roku.
Szacunkowe wynagrodzenie jako zamówienie opcjonalne, w trybie stosowanego aneksu, może ulec zwiększeniu, jeżeli zakres usług z uwagi na potrzeby Zamawiającego zostanie zwiększony, w takim wypadku wynagrodzenie to może zostać zwiększone do 30 % kwoty zamówienia podstawowego.
8. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 oraz w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2, jeżeli zamawiający przewiduje takie wymagania:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę
o pracę osób zgodnie z wymogiem określonym w ustępie następnym, jeżeli czynności wykonywane przez te osoby mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz
w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Wymóg obowiązku zatrudnienia na podstawie stosunku pracy dotyczy
co najmniej 50% osób wykonujących następujące czynności usług pocztowych:
a) przyjmowania, przewozu, doręczania i wydawania przesyłek pocztowych,
b) wykonywania czynności rozdzielczo-ekspedycyjnych,
c) w placówce pocztowej Wykonawcy zlokalizowanej w miejscowości Zamawiającego, która zostanie wyznaczona do bezpośredniej obsługi Zamawiającego”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 676415,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676415,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 676415,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313

7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 676415,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa została zawarta od dnia 1 czerwca 2024 roku do 31 grudnia 2025 r. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że jeżeli w przypadku braku możliwości zawarcia umowy przed dniem 1 czerwca 2024 roku, umowa obowiązuje z dniem podpisania, przez okres 18 miesięcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.