Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00197138/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
- 2023/BZP 00221450/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu budowlanego wielofunkcyjnego budynku użyteczności publicznej w Tomicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tomice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wadowicka 51
1.5.2.) Miejscowość: Tomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: (33) 823 35 98
1.5.8.) Numer faksu: (33) 823 35 98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tomice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tomice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,126270,8ad50a0caa6007d982bea23f2af0be73.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektu budowlanego wielofunkcyjnego budynku użyteczności publicznej w Tomicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d764b6a0-e541-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062475/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie projektu budowlanego wielofunkcyjnego budynku użyteczności publicznej w Tomicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197138
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.2.7.2023.PP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 461788,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego wielofunkcyjnego budynku użyteczności publicznej w Tomicach.
2. W ramach zamówienia Wykonawca wykona wielobranżową dokumentację projektowo – kosztorysową wraz z uzyskaniem wymaganych zgód, uzgodnień, warunków i opinii oraz prawomocnej decyzji administracyjnej o pozwoleniu na budowę dla zadania pn. „Budowa budynku wielofunkcyjnego użyteczności publicznej w Tomicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu. Budowa budynku zaplecza szatniowo-sanitarnego przy boisku sportowym w Tomicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu.
3. Wykonawca wykona dokumentację projektową w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy dla zadania: „Budowa budynku wielofunkcyjnego użyteczności publicznej w Tomicach. Budowa budynku zaplecza szatniowo-sanitarnego przy boisku sportowym w Tomicach”, dalej jako „PFU”, stanowiący załącznik do Rozdziału IV SWZ pn. Opisu Przedmiotu Zamówienia jako osobne opracowanie. Przedstawione w PFU dane i opracowania są tylko materiałem wyjściowym i pomocniczym dla Wykonawcy do sporządzenia własnych opracowań, wykonania zadań wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia.
4. Zamówienie realizowane będzie w 2 etapach:
4.1 Etap 1: Koncepcja (faza przedprojektowa – uzyskanie materiałów przedprojektowych),
4.2 Etap 2: Właściwe prace projektowe (faza projektowa).
5. Wykonawca, w ramach zamówienia, zapewni nadzór autorski na etapie wykonywania robót budowlanych w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową i uzyskane pozwolenie na budowę w zakresie zgodnym z art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.). Nadzór autorski obejmował będzie ponadto:
5.1 Udział projektanta (projektantów) w procedurze wyboru wykonawcy robót budowlanych;
5.2 Udzielanie odpowiedzi na pytania oferentów i udzielania wyjaśnień na etapie procedury przetargowej dotyczących kwestii projektowych i wykonawczych robót;
5.3 Udzielanie odpowiedzi na pytania Wykonawcy na etapie realizacji robót budowlanych;
5.4 Uczestniczenie w wybranych naradach koordynacyjnych na etapie realizacji wg bieżących potrzeb Zamawiającego.
6. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte zostało w PFU, Rozdziale IV SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia, oraz w Rozdziale III SWZ pn. Projektowane Postanowienia Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 14
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 474780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 504300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 504300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AiB Cudziło Karol
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 601-004-96-66
7.3.3) Ulica: ul. Obozowa 22 lok. 27
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-161
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Karol CUDZIŁO ARCHITEKTURA I BUDOWNICTWO
jakie przetargi wygrała firma
Karol CUDZIŁO ARCHITEKTURA I BUDOWNICTWO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 504300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 425 dni
INNE PRZETARGI TOMICE
więcej: przetargi TOMICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla realizacji inwestycji pn.: Budowa hali skateparku, lodowiska na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji Bemowo przy ul. Obrońców Tobruku 40.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury drogowej w gminie Janów Podlaski"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.