Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00269060/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
- 2023/BZP 00290179/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont jezdni ul. Generała Władysława Sikorskiego w ciągu DW 652 w Suwałkach na odcinku od ul. Grunwaldzkiej do ul. Wawrzyńca Gałaja
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200662077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sejneńska 84
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 – 567 57 32, 87 – 566 78 55
1.5.8.) Numer faksu: 87 – 565 99 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdiz.suwalki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc578bee-100c-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont jezdni ul. Generała Władysława Sikorskiego w ciągu DW 652 w Suwałkach na odcinku od ul. Grunwaldzkiej do ul. Wawrzyńca Gałaja2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc578bee-100c-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056852/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont ul. Gen. W. Sikorskiego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 652 w granicach administracyjnych miasta Suwałki-Etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269060
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1842819,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont jezdni ul. Generała Władysława Sikorskiego w ciągu DW 652 w Suwałkach na odcinku od ul. Grunwaldzkiej do ul. Wawrzyńca Gałaja.
2. Szczegółowy zakres robót obejmuje m.in.:
a) oznakowanie i zabezpieczenie robót na czas budowy wraz z niezbędnymi zatwierdzonymi przez uprawnione organy projektami tymczasowej organizacji ruchu drogowego, na okres prowadzenia robót drogowych. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wszystkich robót-dotyczy całego zakresu – 1 komplet;
b) rozebranie krawężników kamiennych na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławami betonowym Krawężniki nadające się do wbudowania spaletować / palety wykonawcy/ odwieść w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 5km. Gruz wywieść na wysypisko i zutylizować na odległość do 5 km – 286 mb;
c) rozebranie podbudowy z chudego betonu gr 15-30 cm. Gruz wywieść na wysypisko i zutylizować na odległość do 5 km ( zatoki autobusowe) – 745 m2;
d) rozebranie kostki kamiennej gr 9/11 cm na podsypce cementowo-piaskowej / odwieść w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 5 km – 975 m2;
e) roboty remontowe - rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych poprzez frezowanie, średnia grubość warstwy ok. 4 cm wraz z wywiezieniem destruktu w miejsce wskazane przez Inwestora samochodami samowyładowczymi do 5 km, przy mechanicznym załadunku i wyładunku – 13 030 m2;
f) wykonanie nawierzchni ze sfrezowanej mieszanki mineralno-bitumicznej (wyrównanie istniejącej nawierzchni żwirowej, rozplantowanie, wyprofilowanie i wałowanie), grubość po zagęszczeniu 10 cm – 312,72 m3;
g) oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych-13 260 m2;
h) warstwa wyrównawcza z BA cm KR5 – 117 t;
i) warstwa ścieralna SMA gr 4 cm KR5 – 12090 m2;
j) wykonanie spoiny asfaltowej – 20 mb;
k) wykonanie zatoki autobusowej o nawierzchni z betonu C35/45 gr 20 cm -745 m2;
l) wykonanie podbudowy z betonu C12/15 gr 20 cm -745 m2;
m) oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych – grubowarstwowe – 830 m2 ozn;
n) regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych – 5 szt.;
o) regulacja pionowa włazów kanałowych – 39 szt.;
p) regulacja skrzynek zaworów wodociągowych, hydrantowych i gazowych -4 szt;
q) aktualizacja projektu stałej organizacji ruchu drogowego- 1 kpl.
3. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdy w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne".
4. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia wskazuje w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt oznacza to, że są one podane przykładowo i oznaczają minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.
6. Za materiały lub urządzenia równoważne Zamawiający uzna takie, które posiadają parametry jakościowe i użytkowe, co najmniej na poziomie parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub lepsze.
7. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Formularzu cenowym - w załączniku nr 2 do SWZ.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy został określony w załączniku nr 10 – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna, w załączniku nr 11-Mapa poglądowa oraz w załączniku nr 9 do SWZ - Wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2402322,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3068691,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2402322,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441806162
7.3.3) Ulica: Przytorowa 24
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wszystkie roboty poza bitumicznymi.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO - MOSTOWE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO - MOSTOWE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2402322,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej SPSP ZOZ w Suwałkach"
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach - powtórzone.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych w 2025 roku
- Budowa sieci wodociągowej łączącej miejscowości Wrzosów - Stara Wieś
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Więcborku w aspekcie rozwoju opieki długoterminowej
- Remont drogi powiatowej 3463D ul. Lipowa w Lubawce w km 0+000 - 1+425
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.