Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00307812/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MIKOŁÓW DLA KLIMATU: "Rewitalizacja Parku Planty w Mikołowie - rozszczelnienie nawierzchni alejek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mikołów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 16
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@zuk.mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7911421.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MIKOŁÓW DLA KLIMATU: "Rewitalizacja Parku Planty w Mikołowie - rozszczelnienie nawierzchni alejek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb77fd71-2215-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039764/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 MIKOŁÓW DLA KLIMATU - Rewitalizacja Parku Planty w Mikołowie – rozszczelnienie nawierzchni alejek oraz parkingu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Mikołów dla Klimatu - wdrażanie inwestycji z zakresu błękitno-zielonej infrastruktury w mieście. Dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 w ramach programu „Środowisko, Energia i Zmiany klimatu2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307812
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN.6.2023.UM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 790381,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych w ramach zadania MIKOŁÓW DLA KLIMATU: "Rewitalizacja Parku Planty w Mikołowie - rozszczelnienie nawierzchni alejek".
Głównym celem jest przebudowa alejek w Parku Planty przy jednoczesnym zabezpieczeniu zabytku przed utratą wartości, ekspozycja jego wartości oraz zapewnienie możliwości użytkowania i funkcjonowania obiektu.
W szczególności zadanie polega na wymianie zdegradowanych nawierzchni alejek w parku na nawierzchnie przepuszczalne.
Obszar zadania obejmuje fragment parku Planty w Mikołowie zawierający się pomiędzy strefą rekreacyjno-sportową z kąpieliskiem i kortem tenisowym a ulicą Plac Harcerski. Od północy ograniczony jest aleją Tadeusza Rosy, a od południa ul. Konstytucji 3 Maja.
Roboty budowlane powinny uwzględniać:
wykonanie robót zgodnie z załączonym projektem i pozwoleniami,
utylizację nawierzchni pochodzącej z rozbiórki wraz z pozostałymi elementami i materiałami, wywóz gruzu,
wykonanie geodezji powykonawczej wykonanych obiektów wraz z naniesieniem ich na mapę w zasobach geodezyjnych z zachowaniem prawidłowej topologii obiektów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ – oraz dokumentacji technicznej załączonej do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 878984,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1455851,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 878984,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KULKA CENTRUM OGRODNICZE Sandra Kulka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462916860
7.3.3) Ulica: KRUCZA 32
7.3.4) Miejscowość: TYCHY
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
NADZÓR I WYKONANIE ŚCIEŻEK
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kulka Centrum Ogrodnicze Sandra Kulka
jakie przetargi wygrała firma
Kulka Centrum Ogrodnicze Sandra Kulka
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 878984,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych na wyposażenie jednostek organizacyjnych Gminy Mikołów-Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie oraz jednostek obsługiwanych w ramach Programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Razem dla Bujakowa - czyli dla każdego coś dobrego - budowa sceny (Budżet Obywatelski) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: Prawo jazdy kat. B wraz z egzaminem zewnętrznym dla 84 uczniów/uczennic ZST w Mikołowie, ZSEiU w Łaziskach Górnych i ZSP w Ornontowicach
- Dostawa preparatów do dezynfekcji
- Aktywny Mikołów - infrastruktura dla pieszych i rowerzystów (Budżet Obywatelski) - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia na ul. M. Skłodowskiej-Curie w Mikołowie w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki
- Bieżące utrzymanie obiektów przystankowych na 2025 r.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 0656T ul. Warszawska w Kunowie
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny
- Budowa wiaty rowerowej przy Szkole Podstawowej nr 39 w Kielcach, ul. Krzyżanowskiej 8
- "ARANŻACJA SKWERÓW I TERENÓW ZIELONYCH NA TERENIE MIASTA ZŁOTÓW"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.