eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-KamiennaDostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu EDUODKRYWCY



Ogłoszenie z dnia 2024-06-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu EDUODKRYWCY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKARŻYSKO-KAMIENNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009870

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.skarzysko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skarzysko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c187654d-fc90-11ee-b81b-aebd110f5279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu EDUODKRYWCY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c187654d-fc90-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350325

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049336/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „EDUODKRYWCY”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus zawartej z Województwem Świętokrzyskim. Priorytet 9: Usługi społeczne i zdrowotne Działanie: 09.05 Wsparcie rodzin oraz pieczy zastępczej. Na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr FESW.09.05-IZ 00-0017/23.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291891

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11808,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Dostawa pomocy dydaktycznych – art. papiernicze i artystyczne

Katalog sprzętu objętego zamówieniem:
1. Papier ksero- 40 ryz
2. Mazaki- zestaw 12 kolorów- 40 opak.
3. Cienkopisy- zestaw min. 10 kolorów- 40 opak.
4. Kredki dwustronne- zestaw 12=24 kolory- 40 opak.
5. Ołówki-zestaw o różnym poziomie twardości RAZEM: 100szt tj. 4B- 6szt., 3B- 6 szt., 2B- 8 szt., B-10 szt., HB-40szt., H- 10 szt., 2H- 8 szt., 3H- 6 szt., 4H- 6 szt.
6. Zestaw przyborów do geometrii (w skład zestawu wchodzi min. stalowy cyrkiel, linijka min. 15 cm, ekierka, kątomierz , zestaw zapakowany w plastikowe zamykane etui ) - 40 szt.
7. Klej biurowy w sztyfcie- min. 20g.-40 szt.
8. Klej magik poj. min. 45 g - 40szt.
9. Blok rysunkowy biały A4 min. 20 białych kartek, gramatura min. 80 g/2- 100szt.
10. Blok techniczny biały A4 min. 10 białych kartek , gramatura min. 160 g/m2 - 100szt.
11. Blok techniczny kolorowy A4 min. 10 kartek w intensywnych kolorach, gramatura min. 170 g/m2 - 100szt.
12. Papier kolorowy A4 min. 8 kartek w intensywnych kolorach, gramatura min. 90 g/m2- 50szt.
13. Farby plakatowe w opakowaniu 12 pojemniczków o poj. min. 20 ml w 12 intensywnych kolorach – 10 opak.
14. Farby akwarelowe – w opakowaniu 12 intensywnych kolorów - 20opak.
15. Zestaw pędzli – pędzle szkolne z naturalnego włosia, w opakowaniu 6 sztuk w rozmiarach: 2, 4, 6, 8, 10, 12 pozwalających na precyzyjne malowanie elementów o różnej wielkości - 10opak.
16. Nożyczki dziecięce - Długość nożyczek: 13 cm +/- 2 cm Ostrze o zaokrąglonych końcach: 6cm +/- 1 cm, plastikowa rączka wyprofilowana do ręki dziecka - 20 szt.
17. Bibuła marszczona zestaw 10 kolorów - zestaw 10 intensywnych kolorów w rolkach o wymiarach 25x200 cm - 4 zestawy
18. Papier flipchart : kartki gładkie lub w kratkę, ilość kartek: min. 50, gramatura: 70g/ m²., rozmiar kartek: 81x58,5 cm.- 4 opak..
19. Markery do tablic suchościeralnych: zestaw 4 kolorów (niebieski, czerwony, zielony, czarny)+gąbka- 4 zestawy
20. Druciki kreatywne: druciki pokryte kolorowymi włoskami przeznaczone do prac kreatywnych, w opakowaniu mix kolorów, min. 20szt o dł. min. 30 cm
-6 opak.
21. Pompony poliestrowe: pompony poliestrowe przeznaczone do prac kreatywnych, w opakowaniu mix kolorów, min. 30szt o średnicy min.. 1 cm - 2 opak.
22. Oczka ruchome: w opakowaniu min. 75 szt. w min. 4 rozmiarach- 4 opak.
23. Patyczki kreatywne kolor:w opakowaniu min. 50 szt. o dł. 11 cm, intensywnych w min. 6 kolorach-4 opak
24. Patyczki kreatywne naturalne: w opakowaniu min. 50 szt. o dł. 11 cm - 4 opak.
25. Pendrive – 32 GB interfejs: USB 3.0 - 4 szt
26. Teczka lakierowana z gumką:format A4, wykonana z mocnego kartonu min.400g, zewnętrzna strona barwiona i lakierowana, trzy zakładki chroniące dokumenty przed wypadaniem, zamykana na gumkę, kolor niebieski - 4szt.
27. Notatnik- blok biurowyA4 w kratkę 100 kartek :format A4, min.100 kartek w kratkę, papier o gramaturze min. 60 g/m2, kartki klejone od góry – 4 szt.
28. Długopis: długopis z mechanizmem wciskanym, obudowa w kolorze niebieskim z wykończeniem z aluminium, wkład w kolorze niebieskim. - 4szt.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawierają załączniki do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy

4.5.5.) Wartość części: 4888,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Dostawa pomocy dydaktycznych- sprzęt muzyczny
Katalog sprzętu objętego zamówieniem:


1. Tongue drum- bęben stalowy- 2 szt
2. Zestaw shakerów perkusyjnych- 2 zestawy
3. Shaker jajko grzechotka- 8 szt
4. Janczary na rękę/nogę- 10szt.
5. Kazoo metalowe- 5 szt
6. Clave-4 szt
7. Dzwonki diatoniczne- 2 zestawy
8. Guiro w kształcie żaby- 2 szt.
9. Pałki – 2 zestawy
10. Trójkąt rytmiczny z pałką-2 szt.
11. Dzwonki ręczne-2 szt
12. Dzwonki diatoniczne 15-tonowe w kolorach- 4 szt.
13. Dzwonki szkolne chromatyczne 27-tonowe dwurzędowe- 4szt.
14. Deszczownica drewniana (kij deszczowy) – 4szt
15. Marakasy-8 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawierają załączniki do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.5.) Wartość części: 3009,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Dostawa pomocy dydaktycznych- sprzęt do zajęć sportowych
Katalog sprzętu objętego zamówieniem:


1. Stół do ping ponga- 2 szt
2. Piłka do piłki nożnej- rozmiar 3- 2szt
3. Piłka do piłki nożnej- rozmiar 4- 2szt
4. Piłka do piłki siatkowej- rozmiar 5- 2szt
5. Piłka do siatkówki plażowej- rozmiar 3- 2szt
6. Piłka do koszykówki- rozmiar 5- 2szt
7. Piłka piankowa-rozmiar 3- 2 szt.
8. Lotka do badmintona- min. 3 szt w opakowaniu- 2 opakowania
9. Rakieta do badmintona dla dzieci- 2 komplety
10. Skakanka dla dzieci- 4 szt.
11. Zestaw do tenisa stołowego: 2 rakietki i 3 piłki- 4 zestawy
12. Piłki do tenisa stołowego- min. 6 szt w zestawie- 4 zestawy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawierają załączniki do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 3909,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3777,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3777,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa „ANNA” Anna Białobrzycka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7841333850

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3777,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2980 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2980 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa AKS Kazimierz Szczygielski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7900000198

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2980 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3716 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13540 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3716 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa AKS Kazimierz Szczygielski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7900000198

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3716 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.