eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uj¶cieBudowa drogi na Buki w Jab³onowie



Og³oszenie z dnia 2024-06-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi na Buki w Jab³onowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA UJ¦CIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791253

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Wiosny Ludów 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Uj¶cie

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-850

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672840003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ujscie@ujscie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ujscie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi na Buki w Jab³onowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-79ee563a-2252-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00350343

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00009869/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Budowa drogi na Buki w Jab³onowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79ee563a-2252-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, ePUAPu dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 10.1.5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. 10.1.6. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 10.1.7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych. 10.1.8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). 10.1.9. Minimalne wymagania
techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji
po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. 10.1.10. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z
funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem
telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
w zak³adce „Zg³o¶ problem”. 11.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami
w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wskazanych w pkt 15.11), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji
odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). 11.3. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji" jako
za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na
wskazany w ust. 2 adres email. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi±
elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 31.10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Gmina Uj¶cie,Pl. Wiosny Ludów 2, 64-850 Uj¶cie zwany dalej Administratorem. 2) Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poczt± elektroniczn± na
adres inspektor@rodo-krp.pl, tel. +48 792 304 042.3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - Oznaczenie sprawy: ZP.271.9.2024 4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporz±dzenia 2016/679;5) osoba fizyczna posiada:a) na podstawie art. 15 rozporz±dzenia 2016/679 prawo
dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;b) na podstawie art. 16 rozporz±dzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;c) podstawie art. 18 rozporz±dzenia 2016/679 prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej
dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia 2016/679;6) osobie fizycznej nie przys³uguje:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporz±dzenia 2016/679 prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporz±dzenia 2016/679;c) na podstawie art. 21 rozporz±dzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia
2016/679.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa drogi gminnej w Jab³onowie” polegaj±ca na budowie nowych odcinków drogi gminnej nr 130815P.

Planowana do realizacji inwestycja po³o¿ona jest na dzia³ce o numerze ewidencyjnym nr 15 w Jab³onowie. Istniej±ca droga pe³ni funkcje obs³ugi komunikacyjnej przyleg³ych posesji, pól i gospodarstw jak i stanowi po³±czenie z drog± gminn± nr 130815/2P, która jest przedmiotem odrêbnego opracowania. Istniej±ca droga posiada nawierzchniê z mieszaniny przekruszonego gruzu betonowego, kruszywa ³amanego, oraz piasku, która jest w dobrym stanie technicznym. Szeroko¶æ istniej±cej drogi jest zmienna w przedziale 3,50 – 5,50 m.
Na ca³ej d³ugo¶ci istniej±cej drogi wystêpuj± zawy¿one gruntowe pobocza. Nawierzchnia istniej±cej jezdni nie posiada normatywnych spadków pod³u¿nych i poprzecznych.
Pocz±tek projektowanej trasy do realizacji objêtej przetargiem przyjêto na skrzy¿owaniu z drog± gminn± nr 130815/2P, która jest elementem odrêbnego opracowania, natomiast koniec na d³ugo¶ci 150m zakres pokazano w „Za³±czniku_1 zakres do przetargu”.
Geometriê projektowanej trasy maksymalnie wpisano w jej istniej±cy przebieg wprowadzaj±c jedynie drobne korekty maj±ce na celu poprawê p³ynno¶ci projektowanej drogi. Szeroko¶æ projektowanej jezdni przyjêto 5,00 m, natomiast poboczy 2 x 0,75 m. Nawierzchniê jezdni zaprojektowano z betonu asfaltowego AC 11S (KR 3-4), natomiast poboczy z kruszywa ³amanego K£SM 0/31,5 mm gr. 10 cm.
Odwodnienie projektowanej drogi zaprojektowano jako powierzchniowe przy pomocy projektowanych spadków pod³u¿nych i poprzecznych w pobocza oraz w przyleg³y teren w granicach dzia³ek inwestora.
W zakres robót wchodzi równie¿ oznakowanie drogi, zgodnie z zatwierdzona organizacja ruchu.

Podstawê wyceny stanowi zakres robót ujêtych w projekcie.
Do wyceny nale¿y przyj±æ wszystkie elementy przedstawione na rysunkach jak i w opisach technicznych, stanowi± one integraln± ca³o¶æ projektu.

Prace budowlane realizowane bêd± na podstawie pozwolenia na budowê Nr 347
Znak: AB. 6740.568.2023.XI z dnia 6 lipca 2023 r.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium „Cena” w z³:a) znaczenie kryterium - 60% (60 pkt);b) opis
sposobu oceny ofert wed³ug kryterium „Ceny”: Lcena = (Cmin / C) x 60 pkt gdzie:Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium
„Cena” ocenianej ofertyCmin - cena w ofercie z najni¿sz± cen±C - cena w ofercie ocenianej - kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi”:a)
znaczenie kryterium - 40 % (40 pkt);b) opis sposobu oceny ofert wed³ug kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi”: LOG = (OG / OGmax
) x 40 pkt gdzie:LOG - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi” ocenianej ofertyOG - okres gwarancji w
ofercie ocenianej OGmax - okres gwarancji w ofercie z najd³u¿szym okresem gwarancji1) Podany przez wykonawcê w formularzu
oferty okres gwarancji i rêkojmi musi byæ wyra¿ony w pe³nych miesi±cach.2) Okres gwarancji i rêkojmi nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36
miesiêcy oraz d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy. 3) W przypadku podania przez wykonawcê okresu gwarancji i rêkojmi d³u¿szego ni¿ 60
miesiêcy, do oceny ofert zostanie przyjêty okres gwarancji i rêkojmi 60 miesiêcy.
4) W przypadku podania przez wykonawcê okresu gwarancji i rêkojmi krótszego ni¿ 36 miesiêcy, oferta tego wykonawcy zostanie
odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. („Zamawiaj±cy odrzuca ofertê, je¿eli jej tre¶æ jest niezgodna z warunkami
zamówienia”).
Wszystkie obliczenia bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokr±gleñ
matematycznych (od 5 w górê).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

5.3.3. Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SWZ, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± ubezpieczenia 200.000,00 PLN.
5.3.4. Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. d) SWZ, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum jedn± robotê budowlan± odpowiadaj±c± swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. budow± i/lub przebudow± i/lub remontem dróg o warto¶ci zadania minimum 150.000.00 z³ brutto ka¿de zadanie.
b) dysponuje nastêpuj±cym osobami skierowanymi przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi:
 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej w nieograniczonym zakresie

Przez posiadanie uprawnieñ wymaganych prawem dla osób uczestnicz±cych w realizacji zamówienia rozumie siê uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, uznanych przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 ze zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 7.1. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej okre¶lonego w pkt 5.3.3. SWZ Zamawiaj±cy ¿±da od nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych: a) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej
dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. 7.2. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w pkt. 7.1, wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.7.3. W celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lonego w pkt 5.3.4. SWZ zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ
tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnieñ do kierowania robotami budowlanymi), do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wed³ug wzoru,
stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

5.2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.2.4. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 5.2.5. Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców. 7.5. Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt. 7.3 a), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy okre¶la wzór umowy stanowi±cy Za³±cznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-19 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 15.11.1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, zak³adka „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-19 13:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-18

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.