Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00324274/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pelletu do Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w II półroczu 2023r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ROKITNO 38
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 38
1.5.2.) Miejscowość: Rokitno
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@dpsrokitno38.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/dps_rokitno_38/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a19c4054-2ad0-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pelletu do Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w II półroczu 2023r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a19c4054-2ad0-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050904/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa pelletu do Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w II półroczu 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324274
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS/261/03/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 109451,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania: ,, Dostawa pelletu do Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w II półroczu 2023r.”
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu drzewnego w workach jednostkowych o wadze jednostkowej do 30 kg w szacowanej ilości półrocznej 75 ton na koszt Wykonawcy.
W rozbiciu na miesiące :
- sierpień od dnia podpisania umowy 20 ton
- wrzesień 35 ton
- do dnia 16 października 20 ton.
Wielkość jednorazowej dostawy to 5-10 ton.
3. Dostawy pelletu odbywać się będą każdorazowo na podstawie zgłoszenia zapotrzebowania przez wyznaczonego pracownika Zamawającego telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e- mail Wykonawcy. Zamówienie będzie składane min 48 godzin przed oczekiwanym terminem dostawy. Dostawa będzie wykonana w czasie wskazanym przez Wykonawcę ( parametr oceniany) od złożenia zamówienia w godzinach od 07:00 do 15:00 w dni robocze, z zastrzeżeniem, że jednorazowa ilość zamawianego pelletu wyniesie od 5 do 10 ton.
W szczególnych przypadkach termin dostawy może być inny niż proponowany po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługują wobec zamawiającego żadne roszczenia z tego tytułu.
5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą z Wykonawcą telefonicznie.
6. Dostarczany pellet drzewny będzie posiadał normę jakościową Din Plus lub EN PLUS A1 potwierdzoną każdorazowo przy dostawie stosownym certyfikatem.
Pellet ma spełniać następujące kryteria:
-wyprodukowany z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
-średnica 6-8 mm (tolerancja +- 1 mm)
-wyprodukowany wyłącznie z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
-wartość opałowa nie mniejsza niż 5,3 kWh/kg (około 19.080kJ)
-zawartość popiołu do 0,7 %
-wilgotność do 10%
-dostarczany pellet musi być przesiany, bez zanieczyszczeń oraz drobnych frakcji i trocin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134625,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142341,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134625,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKR Strzelce Krajeńskie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1040001621
7.3.3) Ulica: ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7
7.3.4) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
7.3.5) Kod pocztowy: 65-500
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKR STRZELCE KRAJEŃSKIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SKR STRZELCE KRAJEŃSKIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134625,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-08-10 do 2023-10-16SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI ROKITNO
- ,, Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w 2025r."
- Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rokitnie na rok 2025.
więcej: przetargi ROKITNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz sukcesywna dostawa pelletu drzewnego w 2025 roku
- Dostawa paliwa drzewnego - pellet do Domu Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich (dla Filii w Rościsławicach)
- Dostawa paliwa drzewnego - pelletu do kotłowni Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudzie Malenieckiej i innych budynków administrowanych przez Gminę Ruda Maleniecka
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kotłowni przy ul. Zielonej 40 i Popłacińskiej 42 w Płocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w Płocku wraz z prowadzeniem konserwacji kotłowni
- Zakup i dostawa pelletu do obiektów gminnych w 2025 r.
więcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.