eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RokitnoDostawa pelletu do Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w II półroczu 2023r.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pelletu do Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w II półroczu 2023r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ROKITNO 38

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 38

1.5.2.) Miejscowość: Rokitno

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@dpsrokitno38.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/dps_rokitno_38/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a19c4054-2ad0-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pelletu do Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w II półroczu 2023r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a19c4054-2ad0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350378

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050904/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa pelletu do Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w II półroczu 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324274

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS/261/03/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 109451,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zadania: ,, Dostawa pelletu do Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w II półroczu 2023r.”
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu drzewnego w workach jednostkowych o wadze jednostkowej do 30 kg w szacowanej ilości półrocznej 75 ton na koszt Wykonawcy.
W rozbiciu na miesiące :
- sierpień od dnia podpisania umowy 20 ton
- wrzesień 35 ton
- do dnia 16 października 20 ton.
Wielkość jednorazowej dostawy to 5-10 ton.
3. Dostawy pelletu odbywać się będą każdorazowo na podstawie zgłoszenia zapotrzebowania przez wyznaczonego pracownika Zamawającego telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e- mail Wykonawcy. Zamówienie będzie składane min 48 godzin przed oczekiwanym terminem dostawy. Dostawa będzie wykonana w czasie wskazanym przez Wykonawcę ( parametr oceniany) od złożenia zamówienia w godzinach od 07:00 do 15:00 w dni robocze, z zastrzeżeniem, że jednorazowa ilość zamawianego pelletu wyniesie od 5 do 10 ton.
W szczególnych przypadkach termin dostawy może być inny niż proponowany po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługują wobec zamawiającego żadne roszczenia z tego tytułu.
5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą z Wykonawcą telefonicznie.
6. Dostarczany pellet drzewny będzie posiadał normę jakościową Din Plus lub EN PLUS A1 potwierdzoną każdorazowo przy dostawie stosownym certyfikatem.
Pellet ma spełniać następujące kryteria:
-wyprodukowany z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
-średnica 6-8 mm (tolerancja +- 1 mm)
-wyprodukowany wyłącznie z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
-wartość opałowa nie mniejsza niż 5,3 kWh/kg (około 19.080kJ)
-zawartość popiołu do 0,7 %
-wilgotność do 10%
-dostarczany pellet musi być przesiany, bez zanieczyszczeń oraz drobnych frakcji i trocin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134625,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142341,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134625,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKR Strzelce Krajeńskie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1040001621

7.3.3) Ulica: ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 65-500

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134625,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-10 do 2023-10-16

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

uzupełniono

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.