Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00265531/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń i oprogramowania wraz ze szkoleniem dla pracowników i przeprowadzeniem audytu cyberbezpieczeństwa dla Gminy Bielawa i jednostek podległych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bielawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717823
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Bielawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-260
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 83-34-255
1.5.8.) Numer faksu: 74 83-35-838
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.bielawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bielawa.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń i oprogramowania wraz ze szkoleniem dla pracowników i przeprowadzeniem audytu cyberbezpieczeństwa dla Gminy Bielawa i jednostek podległych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fe00d3c-0435-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350411
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031684/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Rozwój cyfrowy Gminy Bielawa oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Cyfrowa Gmina” dla Gminy Bielawa o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 w ramach RPO WD na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265531/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.1.24.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Część I : - Urząd Miejski w Bielawie - dostawa serwera z oprogramowaniem, serwera pocztowego, przełączniki, macierz, zasilanie awaryjne UPS, urządzenie do backupu, mobilne stanowisko typu I i II, stacje robocze z monitorem i systemem operacyjnym, laptopy do szkoleń lub pracy zdalnej, skanera dokumentów, oprogramowania antywirusowego, licencji do posiadanego UTM, licencji do zarządzania posiadanymi urządzeniami klasy UTM, certyfikowanego szkolenia z zakresu dostarczonego rozwiązania UTM, certyfikowanego szkolenia z zakresu dostarczanego rozwiązania serwera pocztowego, certyfikowanego szkolenia z zakresu dostarczanego rozwiązania systemu operacyjnego serwerów;-Miejski Ośrodek Kultury i Sztuki w Bielawie – dostawa laptopów, stacji graficznej, stacji roboczych z monitorami i systemem operacyjnym, skanera
- Miejski Zarząd Placówek Oświaty w Bielawie- dostawa laptopów, stacji roboczych z monitorami i systemem operacyjnym, skanera dokumentów, serwera z oprogramowaniem systemowym i oprogramowaniem do backupu, UPS
- Ośrodek Pomocy Społecznej w Bielawie- dostawa stacji roboczych z monitorami i systemem operacyjnym
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia części I-II zawarte zostały załączniku nr 1 do SWZ.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia części I-II zawarte zostały załączniku nr 1 do SWZ.
Projektowane postanowienia umowy z wykonawcą dla każdej części zamówienia zostały opisane w załączniku nr 8 a-b do
SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48222000-0 - Pakiety oprogramowania do serwera sieci WWW
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
30213100-6 - Komputery przenośne
31214100-0 - Przełączniki
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
38520000-6 - Skanery
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
64216120-0 - Usługi poczty elektronicznej
42962300-0 - Graficzne stacje robocze
4.5.5.) Wartość części: 848913 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Usługa przeprowadzenia audytu cyberbezpieczeństwa - obejmuje przeprowadzenie audytu o zakresie tematycznym i wymaganiach organizacyjnych opisanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia części I-II zawarte zostały załączniku nr 1 do SWZ.
Projektowane postanowienia umowy z wykonawcą dla każdej części zamówienia zostały opisane w załączniku nr 8 a-b do
SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
4.5.5.) Wartość części: 18450 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 881479,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 881479,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Syntis sp z o.o. NIP: 9662095116
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 881479,50
7.3.3) Ulica: ul. Szosa Baranowicka 75
7.3.4) Miejscowość: Grabówka
7.3.5) Kod pocztowy: 15-523
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 881479,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2398,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5805,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NetCom Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8980015284
7.3.3) Ulica: ul. Jarzębinowa 22 lok. 1,
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-120
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5805,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.