eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław ŚląskiRozbudowa, przebudowa i remont gminnych dróg publicznych na terenie Miasta Wodzisław Śląski oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa, przebudowa i remont gminnych dróg publicznych na terenie Miasta Wodzisław Śląski oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Wodzisław Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6471277603

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bogumińska 4

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@wodzislaw-slaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Miasto Wodzisław Śląski – Urząd Miasta w imieniu i na rzecz: Zarządu Dróg Miejskich w Wodzisławiu Śląskim

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-12-77-603

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Bogumińska 4

1.11.4.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.11.5.) Kod pocztowy: 44-300

1.11.6.) Województwo: śląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@wodzislaw-slaski.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://bip.wodzislaw-slaski.pl/pl/bipkod/001

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa, przebudowa i remont gminnych dróg publicznych na terenie Miasta Wodzisław Śląski oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-451db658-2175-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044002/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa, przebudowa i remont gminnych dróg publicznych na terenie Miasta Wodzisław Śląski

1.3.1 Nadzór inwestorski dla zadania: Rozbudowa,przebudowa i remont gminnych dróg publicznych na terenie Miasta Wodzisław Śl.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,166625,f5b8a55ddd1d2ef9c43c12c75e62bf73.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,166625,f5b8a55ddd1d2ef9c43c12c75e62bf73.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej: „Platformą”) dostępnej pod adresem: https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,166625,f5b8a55ddd1d2ef9c43c12c75e62bf73.html oraz poczty elektronicznej wskazany w Rozdziale I sekcja 1 (w szczególnie uzasadnionych przypadkach). Każda inna forma komunikacji obarczona jest ryzykiem nie dotarcia na czas do Zamawiającego.
2. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
3. Szczegóły dotyczące komunikacji zostały opisane w Rozdziale VII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez Zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), informuję,że:
1. Administrator Pani/Pana danych: Prezydent Miasta Wodzisławia Śląskiego,
ul. Bogumińska 4, 44-300 Wodzisław Śląski, 32 459 04 00,
kancelaria@wodzislaw-slaski.pl.
2. Inspektor Ochrony Danych we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych można kontaktować się pod adresem:
iod@wodzislaw-slaski.pl oraz nr telefonu: 32 459 05 72.
3. Cele przetwarzania/podstawa prawna
Dane osobowe gromadzone i przetwarzane są na podstawie:
• Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu przetwarzania niezbędnego do wykonania umowy tj. realizacji umowy z wybranym oferentem.
• Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. przeprowadzenia postępowania i udzielenie zamówienia publicznego oraz udokumentowanie postępowania, zgodnie z przepisami:
- ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
• Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. archiwizacji danych zgodnie z
przepisami:
- ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach,
- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych.
4. Okres przechowywania: Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, przechowywane będą w archiwum zakładowym Urzędu Miasta przez okres 5 lat – w przypadku dokumentacji księgowo-podatkowej, 10 lat – w przypadku dokumentów umowy, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku zakończenia sprawy.
5. Odbiorcy danych:
- Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia.
- Osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja
z postępowania.
6. Przysługujące Pani/Panu prawa:
- Prawo żądania dostępu do danych.
- Prawo żądania sprostowania danych.
- Prawo żądania usunięcia danych.
- Prawo żądania ograniczenia przetwarzania.
- Prawo do przenoszenia danych.
- Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
- Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
7. Obowiązek podania danych: Podanie danych osobowych jest niezbędne do przyjęcia i rozpatrzenia oferty, a w przypadku wybranej oferty do zawarcia umowy oraz jej realizacji. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości przyjęcia i rozpatrzenia oferty oraz zawarcia umowy i jej realizacji.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.10.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 24729039,46 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 2

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Rozbudowa, przebudowa i remont gminnych dróg publicznych na terenie Miasta Wodzisław Śląski - zakres A

Zadanie nr 1
Rozbudowa ul. Rozwojowej wraz ze skrzyżowaniem z ul. Olszyny - w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.

Zakres robót do wykonania obejmuje:
- opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Inwestora decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej z rygorem natychmiastowej wykonalności (dokumentacja powinna m.in. uwzględniać decyzję środowiskową, decyzję wodnoprawną, mapę do celów projektowych projektów podziałów działek, badania geotechniczne), opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas robót, opracowanie i zatwierdzenie projektu docelowej organizacji ruchu – wg wymagań.
W dokumentacji projektowej należy uwzględnić minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z § 6 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
- realizację zadania obejmującą m.in.: roboty budowlane, budowę kanalizacji deszczowej z retencją liniową, budowę oświetlenia drogowego, budowę kanału technologicznego, przebudowę sieci teletechnicznych, przebudowę sieci nN i SN, przebudowę sieci gazowej i wodociągowej, stałą organizację ruchu.

Zadanie nr 2
Remont ul. Leśnej wraz z budową kanalizacji deszczowej.

Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne;
- wykonanie odwodnienia;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie zjazdów;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.
Na 30 dni przed planowanym przystąpieniem do wykonania robót, w formie odrębnego wniosku, należy wystąpić do Zarządu Powiatu w Wodzisławiu Śląskim o sporządzenie stosownej umowy użyczenia pasa drogowego drogi powiatowej i o zgodę na zajęcie pasa drogowego oraz umieszczenie w pasie drogowym urządzeń niezwiązanych z zarządzaniem drogami.
Zgodnie z pkt 4.7 opisu technicznego do projektu budowlano-architektonicznego - w celu zapewnienia dostępności dla wszystkich użytkowników zaprojektowano wyniesienie krawężników na 4 cm. Dzięki takiemu rozwiązaniu osoby z ograniczonymi możliwościami ruchowymi będą mogły łatwiej pokonywać różnice wysokości.

Zadanie nr 3
Przebudowa ul. Bojowników od nr 24.

Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.

Zgodnie z pkt 2.4. opisu technicznego do projektu budowlano-wykonawczego - przewidziana do realizacji inwestycja zaprojektowana została zgodnie z Warunkami Technicznymi i Polskimi Normami i nie wprowadza ograniczeń w zagospodarowaniu działek sąsiednich, jak również nie spowoduje powstania obszaru ograniczonego użytkowania i zmian w sposobie użytkowania terenu oraz nie narusza interesu osób trzecich.

Zadanie nr 4
Remont ul. J. Chełmońskiego.

Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie poboczy;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.

Inwestycja zaprojektowana została zgodnie z Warunkami Technicznymi i Polskimi Normami i nie wprowadza ograniczeń w zagospodarowaniu działek sąsiednich, jak również nie spowoduje powstania obszaru ograniczonego użytkowania i zmian w sposobie użytkowania terenu oraz nie narusza interesu osób trzecich.

Zadanie nr 5
Przebudowa ul. Mendego.

Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
- wykonanie odwodnienia;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.

Zgodnie z pkt 4.3.1. Spełnienie warunków zgodne z przeznaczeniem obiektu, w szczególności w zakresie – d) niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności publicznej i mieszkaniowego budownictwa wielorodzinnego przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. Remontowana droga nie stworzy barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. W celu umożliwienia osobom niepełnosprawnym korzystania z chodników na początku remontowanych odcinków ułożone zostaną krawężniki najazdowe.

Zadanie nr 6
Przebudowa ul. bocznej Młodzieżowej od posesji nr 273M do posesji nr 273O.
Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
- wykonanie odwodnienia;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.

Zgodnie z pkt 4.3.1. Spełnienie warunków zgodne z przeznaczeniem obiektu, w szczególności w zakresie – d) niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności publicznej i mieszkaniowego budownictwa wielorodzinnego przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. Przebudowywana droga nie stworzy barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. W miejscu zjazdów i dojść do posesji prywatnych ułożone zostaną krawężniki najazdowe.

Zadanie nr 7
Przebudowa drogi lokalnej ul. Marii Dąbrowskiej.

Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie poboczy;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.

Zgodnie z pkt 4 lit b opisu technicznego do projektu wykonawczego - w lokalizacji dojazdów do posesji, we wskazanych lokalizacjach, krawężnik obniżamy na długości dojazdu do 3 cm nad nawierzchnię. Obniżenie należy wykonać na dwóch krawężnikach przed i za dojazdem.

Zadanie nr 8
Przebudowa ul. Ładnej.
Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.

Inwestycja zaprojektowana została zgodnie z Warunkami Technicznymi i Polskimi Normami i nie wprowadza ograniczeń w zagospodarowaniu działek sąsiednich, jak również nie spowoduje powstania obszaru ograniczonego użytkowania i zmian w sposobie użytkowania terenu oraz nie narusza interesu osób trzecich.

Zadanie nr 9
Remont ul. Wałowej.

Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.
Zgodnie z pkt 3.10. opisu technicznego do projektu remontu drogi - spełnienie warunków użytkowych zgodne z przeznaczeniem obiektu, w szczególności w zakresie: niezbędnych warunków do korzystania z obiektów użyteczności publicznej i mieszkaniowego budownictwa wielorodzinnego przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. Remontowany odcinek drogi nie stworzy barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.

Zadanie nr 10
Remont nawierzchni ul. Radlińskie Chałupki od posesji nr 38 do ul. Rybnickiej oraz odcinka od skrzyżowania z ul. Radlińskie Chałupki przez Os. Przyjaźni do restauracji „Kamaro”.

Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie zjazdów;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.
Zgodnie z pkt 2.4. opisu technicznego - przewidziana do realizacji inwestycja zaprojektowana została zgodnie z Warunkami Technicznymi i Polskimi Normami i nie wprowadza ograniczeń w zagospodarowaniu działek sąsiednich, jak również nie spowoduje powstania obszaru ograniczonego użytkowania i zmian w sposobie użytkowania terenu oraz nie narusza interesu osób trzecich.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca części I ustanowił kierownika budowy, zapewnił nadzór i kierowanie robotami budowlanymi przez osoby posiadające uprawnienia budowlane:
- do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń,
- do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
- do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń,
- do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z uprawnieniami w zakresie dróg i mostów bez ograniczeń
- do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie bądź wyższe,
- do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresie bądź wyższe,
- do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń.

Wskazana osoba musi być czynnym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa już na dzień składania ofert oraz przez cały okres realizacji zadania.

4.2.5.) Wartość części: 16158438,02 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
- Cena brutto - 100 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II - Rozbudowa, przebudowa i remont gminnych dróg publicznych na terenie Miasta Wodzisław Śląski - zakres B.

Zadanie nr 1
Przebudowa ul. J. Dąbrowskiego od posesji nr 67 do posesji nr 69D - w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.

Zakres robót do wykonania obejmuje:
- opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej (w tym ewentualnej dokumentacji usunięcia kolizji) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia, stosownych decyzji, uzgodnień i zgód, opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas robót, opracowanie i zatwierdzenie projektu docelowej organizacji ruchu – wg wymagań.
W dokumentacji projektowej należy uwzględnić minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z § 6 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
- realizację zadania obejmującą m.in.: roboty budowlane, budowę kanalizacji deszczowej, przebudowę podziemnych sieci, wykonanie oznakowania.

Zadanie nr 2
Przebudowa ulicy Wiejskiej od posesji nr 38 do rejonu działki nr 90 - w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.

Zakres robót do wykonania obejmuje:
- opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej (w tym ewentualnej dokumentacji usunięcia kolizji) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia, stosownych decyzji, uzgodnień i zgód, opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas robót, opracowanie i zatwierdzenie projektu docelowej organizacji ruchu – wg wymagań.
W dokumentacji projektowej należy uwzględnić minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z § 6 Ustawy zdnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
- realizację zadania obejmującą m.in.: roboty budowlane, budowę kanalizacji deszczowej, zabezpieczenie podziemnych sieci, wykonanie oznakowania.

Zadanie nr 3
Przebudowa ulicy Wiejskiej od skrzyżowania przy cmentarzu ewangelickim do granicy Gminy Gorzyce w Wodzisławiu Śląskim.

Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne;
- roboty elektroenergetyczne;
- wykonanie odwodnienia;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie poboczy;
- wykonanie zjazdów;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.

Zgodnie z pkt 4.3.1. Spełnienie warunków zgodne z przeznaczeniem obiektu, w szczególności w zakresie – d) niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności publicznej i mieszkaniowego budownictwa wielorodzinnego przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. Projektowana droga nie stworzy barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.

Zadanie nr 4
Przebudowa nawierzchni drogi na Osiedlu XXX lecia w Wodzisławiu Śląskim przy budynkach 22 – 29 wraz z miejscami postojowymi na skarpie.

Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie muru oporowego;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.
Zgodnie z punktem 7.7 opisu technicznego do projektu architektoniczno-budowlanego - dostęp do projektowanych miejsc postojowych dla wszystkich użytkowników, również dla osób z niepełnosprawnościami, został przewidziany poprzez projektowaną jezdnię o szerokości 4,5-4,6m. Planowana inwestycja nie generuje trudności w poruszaniu się osób niepełnosprawnych (nie przewiduje się budowy progów, ani innych wystających elementów infrastruktury drogowej utrudniających poruszanie).

Zadanie nr 5
Przebudowa ul. Piastowskiej w Wodzisławiu Śląskim.

Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.
Zgodnie z pkt 2.4. opisu technicznego do projektu budowlano-wykonawczego - przewidziana do realizacji inwestycja zaprojektowana została zgodnie z Warunkami Technicznymi i Polskimi Normami i nie wprowadza ograniczeń w zagospodarowaniu działek sąsiednich, jak również nie spowoduje powstania obszaru ograniczonego użytkowania i zmian w sposobie użytkowania terenu oraz nie narusza interesu osób trzecich.

Zadanie nr 6
Przebudowa ul. PCK.

Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne;
- wykonanie odwodnienia;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie miejsc postojowych;
- przekładka chodnika;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.

Zamawiający przed przystąpieniem do robót budowlanych wymaga przedłożenia kopii umowy kaucyjnej zawartej pomiędzy wykonawcą zadania, a spółdzielnią mieszkaniową w celu wejścia w teren działki nr 1829/138, potwierdzonej "za zgodność z oryginałem"
Zgodnie z pkt 4.7 opisu technicznego do projektu architektoniczno-budowlanego - w celu zapewnienia dostępności dla wszystkich użytkowników przy miejscach postojowych dla osób niepełnosprawnych zaprojektowano wtopione krawężniki. W ramach inwestycji przewidziano łącznie 5 stanowisk postojowych dla osób niepełnosprawnych. Dzięki takiemu rozwiązaniu osoby z ograniczonymi możliwościami ruchowymi będą mogły łatwiej pokonywać różnice wysokości oraz parkować w wyznaczonych miejscach.

Zadanie nr 7
Przebudowa drogi na odcinku od skrzyżowania z ul. Wyszyńskiego do PP nr 6 w Wodzisławiu Śląskim.

Zakres robót do wykonania obejmuje:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
- wykonanie odwodnienia;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.
Zgodnie z pkt 2.4. opisu technicznego do projektu budowlano-wykonawczego - przewidziana do realizacji inwestycja zaprojektowana została zgodnie z Warunkami Technicznymi i Polskimi Normami i nie wprowadza ograniczeń w zagospodarowaniu działek sąsiednich, jak również nie spowoduje powstania obszaru ograniczonego użytkowania i zmian w sposobie użytkowania terenu oraz nie narusza interesu osób trzecich.

Zadanie nr 8
Przebudowa drogi bocznej na ul. Wyszyńskiego od klatki nr 5 do klatki nr 19.
Zakres robót do wykonania obejmuje:

- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie nawierzchni;
- wykonanie elementów ulic;
- roboty wykończeniowe;
- wykonanie elementów BRD.
Zgodnie z pkt 2.4. opisu technicznego do projektu budowlano-wykonawczego - przewidziana do realizacji inwestycja zaprojektowana została zgodnie z Warunkami Technicznymi i Polskimi Normami i nie wprowadza ograniczeń w zagospodarowaniu działek sąsiednich, jak również nie spowoduje powstania obszaru ograniczonego użytkowania i zmian w sposobie użytkowania terenu oraz nie narusza interesu osób trzecich.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca części II ustanowił kierownika budowy, zapewnił nadzór i kierowanie robotami budowlanymi przez osoby posiadające uprawnienia budowlane:
- do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń,
- do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
- do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń,
- do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z uprawnieniami w zakresie dróg i mostów bez ograniczeń
- do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie bądź wyższe,
- do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresie bądź wyższe,
- do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń.

Wskazana osoba musi być czynnym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa już na dzień składania ofert oraz przez cały okres realizacji zadania.

4.2.5.) Wartość części: 7850337,72 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
- Cena brutto - 100 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Rozbudowa, przebudowa i remont gminnych dróg publicznych na terenie Miasta Wodzisław Śląski” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Uszczegółowienie czynności objętych zamówieniem zawarte jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 720263,72 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
- Cena brutto - 60 %
- Czas reakcji - 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dotyczy CZĘŚCI III

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił nadzór nad robotami budowlanymi przez osoby posiadające uprawnienia budowlane :
• do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z uprawnieniami w zakresie dróg i mostów bez ograniczeń lub inne równoważne uprawnienia, wydane na podstawie poprzednich lub odrębnych przepisów - Wskazana osoba będzie pełniła funkcję koordynatora pozostałych nadzorów branżowych oraz musi posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy przy realizacji jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o wartości 5 milionów złotych brutto,
• do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (dla instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych),
• do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
• do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń.

Wskazane osoby muszą być czynnym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa już na dzień składania ofert oraz przez cały okres realizacji zadania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania,
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie
osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 2),
3) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ
w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy,
4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu
siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym);
5) Potwierdzenie wniesienia wadium

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
- dla części I – 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100)
- dla części II – 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)
- dla części III - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
Jeżeli oferent złoży wadium na obie części a jego wysokość nie zabezpieczy wymaganej wysokości – wówczas Zamawiajacy uzna, że zostało wpłacone na część zamówienia, dla którego złożył niższą ofertę w stosunku do ofert pozostałych oferentów.
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą określony w Rozdziale X SWZ.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy pełnomocnika Zamawiającego:
Urząd Miasta, ul. Bogumińska 4, 44-300 Wodzisław Śląski
Bank Pekao: 06 1240 6292 1111 0011 3924 7061
wpisując w tytule wpłaty: „wadium: 271.10/2024/UM”.
Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu.
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej).
7. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) wraz z ofertą w ten sam sposób co ofertę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
8. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Pzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
9.1. Upływu terminu związania ofertą;
9.2. Zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
9.3. Unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
10. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
10.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
10.2. którego oferta została odrzucona;
10.3. po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
10.4. po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
11. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w Rozdziale VI, ust. 10 SWZ, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Szczegółowe informacje dotyczące wadium znajdują się w Rozdziale VI (Wymagania dotyczące wadium).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka
korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (o ile został sformułowany) zostanie spełniony, jeżeli każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są
wymagane.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa
w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli wszyscy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w Rozdziale I, ust. 4.2 i 4.3 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni
Wykonawcy.

Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej (pkt.4.1) może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dla części I:

1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiający określa warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w zakresie zmiany terminu umownego.
3. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien niezwłocznie, pisemnie poinformować Zamawiającego i udokumentować to w sposób nie budzący wątpliwości.
4. Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia w przypadkach wskazanych w umowie.

Szczegóły dotyczące zmian umowy znajdują się w Projektowanych Postanowieniach Umownych dla części I w § 8.

Dla części II:

1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w zakresie zmiany terminu umownego.
3. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien niezwłocznie, pisemnie poinformować Zamawiającego i udokumentować to w sposób nie budzący wątpliwości.
4. Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia w przypadkach wskazanych w umowie.

Szczegóły dotyczące zmian umowy znajdują się w Projektowanych Postanowieniach Umownych dla części Ii w § 8.


Dla części III:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku zmiany osób pełniących funkcję inspektora nadzoru, wymienionych w § 4 umowy w następujących losowych przypadkach: śmierć, choroba, utrata uprawnień, rezygnacja ze świadczenia usług, ustanie stosunku pracy.
2. Zmiana, o której mowa w ust. 1, może zostać dokonana, jeżeli wskazane przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego osoby posiadają wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje co najmniej takie same jak osoby nimi zastępowane.
3. Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia w przypadku:


Szczegóły dotyczące zmian umowy znajdują się w Projektowanych Postanowieniach Umownych dla części III w § 8.

Uzgodnienia w zakresie zmian umów dla wszystkich części wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez obie Strony, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie, w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-20 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,166625,f5b8a55ddd1d2ef9c43c12c75e62bf73.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-20 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Rodzaj zmówienia:
- część I i II - Roboty budowlane
- część III - Usługi

Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane części zamówienia:
- część I
- część II
- część I i II łącznie
- część III

Okres realizacji zamówienia wynosi: 24 miesiące od podpisania umowy

Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Dodatkowy adres strony internetowej prowadzonego postępowania w przypadku awarii:
https://bip.wodzislaw-slaski.pl/bipkod/013

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.