Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00245065/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych z podziałem na 13 części dla pracowników Centrum Informatyki w Opolu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kasztanowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-390
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_walbrzych@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych z podziałem na 13 części dla pracowników Centrum Informatyki w Opolu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cf71431-d604-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00461424/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych z podziałem na 13 części dla pracowników Centrum Informatyki w Opolu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245065
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 430000.271.2.2024-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 896026,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 165137,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 obejmująca szkolenie w tematyce: „Bezpieczeństwo Sieci Komputerowych (Testy Penetracyjne)”.- czas trwania szkolenia: minimum 3 dni
- szkolenie dla: 1 osoby.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 13490,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 obejmująca szkolenie w tematyce: „Bezpieczeństwo Webaplikacji (atakowanie i ochrona aplikacji webowych)”.- czas trwania szkolenia: minimum 2 dni
- szkolenie dla: 5 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 8350,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 obejmująca szkolenie w tematyce: „Wprowadzenie do zagadnień bezpieczeństwa IT”.- czas trwania szkolenia: minimum 3 dni
- szkolenie dla: 5 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 obejmująca szkolenie w tematyce: “Administracja i zarządzanie LIFERAY – Enterprise Open Source Portal”.- czas trwania szkolenia: minimum 5 dni
- szkolenie dla: 3 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 19500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 obejmująca szkolenie w tematyce: “Audytowanie stron internetowych zgodnie ze standardem WCAG”.- czas trwania szkolenia: minimum 3 dni
- szkolenie dla: 1 osoby.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 3840,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 obejmująca szkolenie w tematyce: „Elasticsearch – od podstaw do zagadnień zaawansowanych”.- czas trwania szkolenia: minimum 3 dni
- szkolenie dla: 2 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 8240,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 obejmująca szkolenie w tematyce: „Kompleksowe szkolenie - Konteneryzacja Docker i Kubernetes: od zera do bohatera”.- czas trwania szkolenia: minimum 5 dni
- szkolenie dla: 4 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 16320,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 obejmująca szkolenie w tematyce: „Modelowanie w Enterprise Architect”.- czas trwania szkolenia: minimum 2 dni
- szkolenie dla: 1 osoby.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 2580,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 obejmująca szkolenie w tematyce: „Oracle Linux 8: System Administration Ed1”.- czas trwania szkolenia: minimum 5 dni
- szkolenie dla: 2 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 12900,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 obejmująca szkolenie w tematyce: „SAP Fiori – Foundation”.- czas trwania szkolenia: minimum 5 dni
- szkolenie dla: 1 osoby.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 13210,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 obejmująca szkolenie w tematyce: „Search Driven Analytics – zastosowanie Kibana i Elasticsearch”.- czas trwania szkolenia: minimum 3 dni
- szkolenie dla: 4 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 8600,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12 obejmująca szkolenie w tematyce: „Szkolenia Tomcat”.- czas trwania szkolenia: minimum 3 dni
- szkolenie dla: 2 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 6200,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 13 obejmująca szkolenie w tematyce: „VMware VSphere: Advanced Administration Workshop [V8]”.- czas trwania szkolenia: minimum 5 dni
- szkolenie dla: 3 osób, przeprowadzone w 1 grupie szkoleniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 33907,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761159474
7.3.3) Ulica: Emilii Plater 1a/53
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invelion Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771994107
7.3.3) Ulica: Eugeniusza Kwiatkowskiego 3B/2
7.3.4) Miejscowość: Myszków
7.3.5) Kod pocztowy: 42-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761159474
7.3.3) Ulica: Emilii Plater 1a/53
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający pismem z dnia 7.05.2024 r. wezwał Wykonawcę TECHELF Sp. z o. o., ul. Mazowiecka 11/49, 00-052 Warszawa (oferta nr 1) do podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego w części 4 zamówienia.
W dniu 16.05.2024 r. Wykonawca TECHELF Sp. z o. o., ul. Mazowiecka 11/49, 00-052 Warszawa poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy dla części 4 zamówienia obejmującej szkolenie w tematyce: „Administracja i zarządzanie LIFERAY – Enterprise Open Source Portal”.
Zgodnie z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
Oferta Wykonawcy TECHELF Sp. z o. o., ul. Mazowiecka 11/49, 00-052 Warszawa, (oferta nr 1) jest jedyną ofertą złożoną w części 4 zamówienia obejmującej szkolenie w tematyce: „Administracja i zarządzanie LIFERAY – Enterprise Open Source Portal”.
W związku z powyższym, Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 7) z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp unieważnił postępowanie w części 4 zamówienia obejmującej szkolenie w tematyce: „Administracja i zarządzanie LIFERAY – Enterprise Open Source Portal”.
Zgodnie z art. 255 ust. 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem art. 263.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tyflokom Kamil Kowalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482315817
7.3.3) Ulica: Wiejska 62/21
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający pismem z dnia 7.05.2024 r. wezwał Wykonawcę NobleProg Services Sp. z o.o., ul. Złota 3/11, 00-019 Warszawa do podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego w części 6 zamówienia.
W dniu 8.05.2024 r. Wykonawca NobleProg Services Sp. z o.o., ul. Złota 3/11, 00-019 Warszawa poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy dla części części 6 zamówienia obejmującej szkolenie w tematyce: „Elasticsearch – od podstaw do zagadnień zaawansowanych”.
Zgodnie z art. 263 ustawy – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę lub unieważnić postępowanie.
Zamawiający na podstawie art. 239 ustawy Pzp stwierdził, że najkorzystniejszą ofertę z uwzględnieniem kryteriów oceny ofert określonych w SWZ w części 6 zamówienia złożył Wykonawca TECHELF Sp. z o.o., ul. Mazowiecka 11/49,00-052 Warszawa (oferta nr 1).
W dniu 15.05.2024 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę TECHELF Sp. z o. o., ul. Mazowiecka 11/49,00-052 Warszawa (oferta nr 1) w zakresie części 6 o złożenie pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody, na wybór jego oferty po terminie związania ofertą, jako najkorzystniejszych w części 6 zamówienia. Do wyznaczonego przez Zamawiającego terminie tj. do dnia 17 maja 2024 r. do godz. 10:00 Wykonawca nie przesłał stosowanego oświadczenia.
W przypadku niezłożenia oświadczenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 13 Pzp – Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą.
Zgodnie z art. 252 ust. 3 ustawy Pzp w przypadku braku zgody, o której mowa powyżej, Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
Pzp nakłada na Zamawiającego obowiązek zwrócenia się o wyrażenie zgody na wybór oferty do Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, jako druga w kolejności. W przypadku braku zgody tego Wykonawcy Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
Ponieważ cena kolejnej najkorzystniejszej oferty dla części 6 zamówienia, tj. 13 800,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 8 240,00 zł a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, unieważnił postępowanie w części 6 zamówienia obejmującej szkolenie w tematyce: „Elasticsearch – od podstaw do zagadnień zaawansowanych”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invelion Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771994107
7.3.3) Ulica: Eugeniusza Kwiatkowskiego 3B/2
7.3.4) Miejscowość: Myszków
7.3.5) Kod pocztowy: 42-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ponieważ cena najkorzystniejszej oferty dla części 8 zamówienia, tj. 5 800,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia, tj. 2 250,00 zł a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, unieważnił postępowanie w części 8 zamówienia obejmującej szkolenie w tematyce: „Modelowanie w Enterprise Architect".
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13000,00 PLN
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający pismem z dnia 7.05.2024 r. wezwał Wykonawcę NobleProg Services Sp. z o.o., ul. Złota 3/11, 00-019 Warszawa do podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego w części 9 zamówienia.
W dniu 8.05.2024 r. Wykonawca NobleProg Services Sp. z o.o., ul. Złota 3/11, 00-019 Warszawa poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy dla części 9 zamówienia obejmującej szkolenie w tematyce: „Oracle Linux 8: System Administration Ed1”.
Zgodnie z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
Zgodnie z powyższym Zamawiający działając na podstawie art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dkolejnez. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych w postępowaniu Wykonawców.
Zamawiający na podstawie art. 239 ustawy Pzp stwierdził, że najkorzystniejszą ofertę z uwzględnieniem kryteriów oceny ofert określonych w SWZ w części 9 zamówienia złożył Wykonawca Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz ul. Emilii Plater 1a/53,
05-500 Piaseczno (oferta nr 6).
Ponieważ cena najkorzystniejszej oferty dla części 9 zamówienia, tj. 18 800,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 12 800,00 zł a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, unieważnił postępowanie w części 9 zamówienia obejmującej szkolenie w tematyce: „Oracle Linux 8: System Administration Ed1”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty. ponieważ w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert tj. do dnia 25.03.2024 r. do godz. 10.00 na część 10 zamówienia nie złożono żadnej oferty, postępowanie w tej części zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERNABO Adrian Flak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771962604
7.3.3) Ulica: Myszkowska 87A
7.3.4) Miejscowość: Mysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHELF Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252857607
7.3.3) Ulica: Mazowiecka 11/49
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-052
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761159474
7.3.3) Ulica: Emilii Plater 1a/53
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Nadbudowa i rozbudowa budynku głównego pomiędzy skrzydłami B i C z przeznaczeniem pomieszczeń na rejestrację główną Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu
- "Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 380 ul. Wrocławska na odcinku od ul. Piotrowskiego do ul. Grota Roweckiego" w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- (2025) Dostawa artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu
- Objęcie opieką autorską i asystą techniczną oraz zapewnienie usługi hostingu przez okres 12 miesięcy posiadanego przez Gminę Wałbrzych Systemu Zarządzania Oświatą oraz modułu Kadry i Płace.
- "Remont dachów budynków przy ul. Niepodległości 94 i Andersa 15a w Wałbrzychu - zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa i montaż drzwi do pokoi i pomieszczeń technicznych na III piętrze w Hotelu Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. w Wałbrzychu przy ul. Ratuszowej 6
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja usługi szkoleń w ramach projektu "Najważniejsza jest RODZINA - subregionalny program wsparcia kobiet i rodziców w zakresie aktywności zawodowej oraz godzenia życia zawod..." cz. I -II .."
- Usługa szkoleniowa na potrzeby przeprowadzenia warsztatów facylitacyjnych.
- Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zadaniami z Trello, dla kadry kierowniczej zarządzającej i administracyjnej UPWr.
- Przeprowadzenie kursu z elektropneumatyki przemysłowej w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw pneumatyki przemysłowej w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 16 kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.