Og³oszenie z dnia 2024-06-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00370687/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-18
- 2024/BZP 00378466/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-21
- 2024/BZP 00384431/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-26
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg powiatowych na terenach popegeerowskich Powiatu G³ogowskiego – przebudowa drogi powiatowej nr 1004D w miejscowo¶ci Sobczyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat G³ogowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647216
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 21
1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³ogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rz@powiat.glogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.glogow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg powiatowych na terenach popegeerowskich Powiatu G³ogowskiego – przebudowa drogi powiatowej nr 1004D w miejscowo¶ci Sobczyce
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b038cb10-224e-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00350462
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00024924/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Modernizacja dróg powiatowych na terenach popegeerowskich Powiatu G³ogowskiego – zmodernizowanie w szczególno¶ci drogi 1004D – Sobczyce
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ
miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, tj.:
a) za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow
b) poczty elektronicznej: rz@powiat.glogow.pl
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4,Linux,lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek okre¶lony w art. 221 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy
informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w G³ogowie reprezentowane przez Starostê G³ogowskiego, z siedzib± w: 67- 200 G³ogów, ul. Sikorskiego 21, tel. 76 72 82 800, e - mail: starostwo@powiat.glogow.pl
2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail:
iod@powiat.glogow.pl tel. 509 737 586
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania i udzieleniu zamówienia, prowadzeniu dokumentacji ksiêgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeñ lub obron± przed roszczeniami.
4. Podstaw± przetwarzania danych osobowych jest:
a. Ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
b. Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
c. Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
d. art. 6 pkt.1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze.
e. Art. 6 pkt.1 lit.b RODO - przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do
podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy.
5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upowa¿nione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowi±zuj±cych przepisów prawa. W szczególno¶ci osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania. Zasada jawno¶ci ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO
(szczególna kategoria danych),
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji celu przetwarzania, po tym czasie bêd± przetwarzane przez okres wymagany przez odrêbne przepisy obowi±zuj±cego prawa.
7. Posiada Pani/Pan prawo:
a. Prawo ¿±dania dostêpu do danych (w przypadku, gdy wykonanie tego obowi±zku, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu).
b. Prawo ¿±dania sprostowania danych (wykonanie tego obowi±zku nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników).
c. Prawo usuniêcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie s± ju¿ niezbêdne do celów, w których zosta³y zebrane lub w inny sposób przetwarzane.
d. Prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania (wykonanie tego obowi±zku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego).
8. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. W Polsce jest nim Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
9. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym równie¿ profilowaniu.
10. Administrator nie zamierza przekazywaæ Pani/Pana danych osobowych do pañstw trzecich (tj. pañstw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmuj±cego Uniê Europejsk±, Norwegiê, Liechtenstein i Islandiê) lub do organizacji miêdzynarodowych.
11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
12. Konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie brak mo¿liwo¶ci udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZ.272.07.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja dróg powiatowych na terenach popegeerowskich Powiatu G³ogowskiego – przebudowa drogi powiatowej nr 1004D w miejscowo¶ci Sobczyce,
w ramach programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych, Nr Edycji 6PGR/2023/1468/PolskiLad.
2. ZAKRES ZAMÓWIENIA obejmuje wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie drogi powiatowej nr 1004D w miejscowo¶ci Sobczyce, w podziale na etapy, tj.:
Etap I – od skrzy¿owania z drog± wojewódzk± nr 319 do przejazdu kolejowego (dz. nr 425/1, obr. 0011 Sobczyce, 020304_2 Gmina Kotla);
Etap II – od przejazdu kolejowego do mostku nad ciekiem Serbska Struga (dz. nr 426, obr. 0011 Sobczyce, 020304_2 Gmina Kotla);
Etap III – od mostku nad ciekiem Serbska Struga do skrzy¿owania z drog± gminn± nr 100012D
(dz. nr 135, obr. 0007 Krzekotówek, 020304_2 Gmina Kotla).
3. Szczegó³owy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa,
w sk³ad której wchodz± m.in. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (dalej STWiOR), opis inwestycji oraz przedmiary robót, które s± za³±cznikami do niniejszej SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do ¶wiadczenia us³ug
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e znajduje siê w sytuacji finansowej umo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu zamówienia, tj. udokumentuje posiadanie ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³ (s³ownie: jeden milion z³otych 00/100) lub zdolno¶ci kredytowej w wysoko¶ci 1 000 000,00 z³ (s³ownie: jeden milion z³otych 00/100).
4) zdolno¶ci technicznej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
5) zdolno¶ci zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) posiada do¶wiadczenie umo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu zamówienia, tj. udokumentuje wykonanie, czyli zakoñczenie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024r., poz. 725 ze zm.), polegaj±cej na budowie i/lub przebudowie drogi o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 2 500 000,00 z³ (s³ownie: dwa miliony piêæset tysiêcy z³otych 00/100).
b) dysponuje osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ, okre¶lone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024r., poz. 725 ze zm.) oraz do¶wiadczenie polegaj±ce na pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na co najmniej dwóch budowach i/lub przebudowach dróg.
Zgodnie z art. 104 ustawy – Prawo budowlane osoby, które przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zamawiaj±cy uzna równie¿ wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych ni¿ Rzeczpospolita Polska pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, pañstwach cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 poz. 334 t.j).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1689), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej; wzory o¶wiadczeñ o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej albo przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej stanowi± odpowiednio Za³±czniki nr 14 lub 15 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania;
Wzór o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
c) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo- kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ.Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) Kosztorys ofertowy opracowany metod± kalkulacji szczegó³owej;
2) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczeniu oraz o spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp – wzory stanowi± za³±czniki nr 3 i 4 do SWZ; W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, w/w dokument, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
3) O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach
w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±ce ochronie bezpieczeñstwa narodowego – za³±cznik nr 3a do SWZ; W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, w/w dokument, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
4) stosowne pe³nomocnictwo lub inny dokument, o którym mowa w pkt XXIII.3 SWZ (je¿eli dotyczy).
5) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±cym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (je¶li dotyczy) – za³±cznik nr 5 do SWZ – wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±cym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, o których mowa w pkt XII ust. 5 pkt 1 i 2 SWZ (je¿eli dotyczy);
6) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
7) dowód wniesienia wadium.
8) odpis lub informacja, o której mowa w pkt XXIII.2 SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 45 000,00 z³ (s³ownie: czterdzie¶ci piêæ tysiêcy z³otych 00/100)6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie
o którym mowa w pkt X ust. 1 i w pkt XI ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy zgodnie z Za³±cznikiem nr 8 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projekcie umowy na warunkach tam wskazanych.Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-19 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-19 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
W postêpowaniu maj± zastosowanie przepisy ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507) w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w art. 7 ust. 1 przywo³anej ustawy.INNE PRZETARGI Z G£OGOWA
- Kompleksowe ¶wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej z monitoringiem wraz z grup± interwencyjn± obiektów nale¿±cych do Muzeum Archeologiczno-Historycznego w G³ogowie
- Us³ugi ochrony mienia ¶wiadczone w siedzibie Nadle¶nictwa G³ogów na rok 2025
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarz±dzanych przez G³ogowskie Obiekty Us³ugowe w G³ogowie".
- "Rozwój specjalistycznych us³ug opiekuñczych w miejscu zamieszkania w Gminie Miejskiej G³ogów"
- Dostawa paliw dla Nadle¶nictwa G³ogów na 2025 r.
- Wykonanie i sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych pojazdów oraz udostêpnienie oprogramowania umo¿liwiaj±cego elektroniczne sk³adanie zamówieñ na tablice rejestracyjne
wiêcej: przetargi w G³ogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ¶cieków na terenie gminy Waganiec
- Budowa sieci kanalizacyjnej w Bia³ej Rawskiej ul. Jana Paw³a II - etap II
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudow± parteru bud. ¯COP-segm. "D" wraz ze zmian± spos. u¿ytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, monta¿ windy
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica ¦ródmie¶cie - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzysz±cymi.
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wi¶niew"
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 305 na odcinku Stary Widzim - Wroniawy.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.