eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaDostawa warzyw i owoców dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa warzyw i owoców dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: (0-14) 615-32-33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-bochnia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1eb17eaf-0c6a-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa warzyw i owoców dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1eb17eaf-0c6a-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350498

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00100193/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa warzyw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315062

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ-271-1-23/TP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 249709,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest Dostawa warzyw i owoców dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
1. Banany 650 kg
2. Arbuz 80 kg
3. Borówki 10 kg
4. Brokuły 200 kg
5. Brukselka 50 kg
6. Brzoskwinie 10 kg
7. Buraki czerwone 1500 kg
8. Cebula 450 kg
9. cebula dymka 20 pęk
10. Cytryna 120 kg
11. Czosnek 150 szt.
12. Cukinia 100 kg
13. Dynia 100 kg
14. Fasola 'Jaś' sucha 80 kg
15. Fasolka szparagowa zielona 50 kg
16. Fasolka szparagowa żółta 50 kg
17. Grejpfrut 300 kg
18. Gruszka 800 kg
19. Jabłka deserowe 4800 kg
20. Kapusta pekińska 450 szt.
21. Kalafiory świeże 350 szt
22. Kapusta biała 900 kg
23. Kapusta biała nowa 200 szt
24. Kapusta czerwona 450 kg
25. Kapusta kiszona 500 kg
26. Koper świeży 1800 pęk
27. Maliny 50 kg
28. Mandarynki 100 kg
29. Marchew 5000 kg
30. Morele 10 kg
31. Ogórek kiszony 700 kg
32. Ogórki świeże 1200 kg
33. Papryka czerwona 220 kg
34. Pieczarki 950 kg
35. Pietruszka 900 kg
36. Pietruszka zielona świeża 1800 pęk
37. Pomarańcze 180 kg
38. Pomidory 3200 kg
39. Pory 180 kg
40. Rzodkiewka 400 pęk
41. Sałata lodowa 450 szt.
42. Sałata zielona 4700 szt
43. Seler 400 kg
44. Susz buraczany 50 kg
45. Szczypiorek 500 pęk
46. Śliwki 90 kg
47. Ziemniaki 21000 kg
48. ananas 200 szt.
49. kiwi 100 kg
50. seler naciowy 50 szt.
51. cebula czerwona 60 kg
52. limonka 20 kg
53. Papryka zielona 100 kg
54. Papryka żółta 100 kg
55. Mięta w doniczce 50 szt.
56. Rukola op. 100 g 200 op.
57. Roszponka op. 100 g 200 op.
58. Szpinak świeży op. 100 g 200 op.
59. Mix sałat op. 150 g 200 op.
60. Żurawina 10 kg
61. Rozmaryn w doniczce 20 szt.
62. Pomidory koktajlowe 80 kg
63. Truskawki 50 kg
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -Szczegółowa Oferta Cenowa- załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184744,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186448,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184744,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492054084

7.3.3) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 58

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184744,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp – Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.