eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaRozbiórka mostu i budowa nowego obiektu w ciągu drogi powiatowej nr 1285N w msc. Sobiewola



Ogłoszenie z dnia 2023-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka mostu i budowa nowego obiektu w ciągu drogi powiatowej nr 1285N w msc. Sobiewola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT IŁAWSKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W IŁAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510854569

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 33A

1.5.2.) Miejscowość: Iława

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat-ilawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-ilawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórka mostu i budowa nowego obiektu w ciągu drogi powiatowej nr 1285N w msc. Sobiewola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01281db1-006f-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023827/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbiórka mostu i budowa nowego obiektu w ciągu drogi powiatowej nr 1285N w msc. Sobiewola

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243473

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NT.260.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Zakres zamówienia obejmuje:
a) Dostosowanie czasowej organizacji ruchu do warunków panujących na drodze krajowej nr 16; ustawienie na okres inwestycji stosownego oznakowania na czas prowadzenia robót; oznakowania i zabezpieczenia terenu prowadzenia robót zgodnie z opracowaną przez Zamawiającego
i zatwierdzoną organizacją ruchu na czas prowadzenia robót, dbania o stan techniczny
i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania, oraz uzyskania nowego zatwierdzenia PCzOR do czasu uzyskania pozwolenia na użytkowanie

UWAGA: Wykonawca w okresie trwających żniw (około 15 lipiec – 15 sierpień) będzie miał na uwadze wzmożony ruch maszyn rolniczych oraz w okresie tym umożliwi rolnikom korzystania z drogi publicznej.

b) zawiadomienie gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia prac podając przy zgłoszeniu nr uzgodnienia oraz przestrzeganie przez wykonawcę/podwykonawcę warunków uzgodnienia. Po zakończeniu prac zgłosić do odbioru
c) Prace przygotowawcze i roboty rozbiórkowe
 wprowadzenie PCzOR
 rozbiórka elementów dróg
 wyburzenie obiektów budowlanych
Prace zasadnicze
 wykonanie 22 szt. pali wierconych
 wbicie grodzic stalowych traconych na gł. 6 m
 zasypanie i zagęszczenie nasypu
 zbrojenie obiektu mostowego i płyt przejściowych, oczepów wraz z kapą chodnikową
 wykonanie przyczółków, płyt pomostu i kap chodnikowych, płyt przejściowych, belek podwalinowych, gzymsów murów
 montaż krawężników mostowych kamiennych
 wykonanie schodów skarpowych
 ułożenie podbudowy wraz z jej zagęszczeniem
 ułożenie nawierzchni bitumicznej i chodnika
Roboty wykończeniowe
 umocnienie skarp i dna
 ustawienie barier mostowych
 ustawienie stałej organizacji ruchu
d) stałą obsługę geodezyjną oraz wykonanie geodezyjnego pomiaru powykonawczego
(3 egz.).

• Istniejący stan zagospodarowania terenu
Istniejący most położony jest na utwardzonym odcinku drogi powiatowej na działkach nr
117/1; 117/2 oraz 117/3 w gminie Kisielice. Usytuowany jest pod kątem 1090 do przeszkody,
którym jest rzeka Gardęga (działka nr 54 i 118). Istniejący obiekt, to 1- przęsłowy most
żelbetowy o długości ok. 4,00 m i szerokości ok 7,9 m. Przęsło mostu, to płyta betonowa, oparta
na betonowych przyczółkach. Po obu stronach obiektu znajdują się balustrady stalowe o
wysokości 1,3 m składające się z profili stalowych.
Konstrukcja mostu znajduje się w bardzo złym stanie technicznym. Na spodzie płyty
widoczne liczne ubytki betonu, odsłonięte pręty zbrojeniowe oraz liczne przeciek.

• Projektowane zagospodarowanie terenu.
Przewiduje się budowę, w miejscu rozebranego mostu, obiektu żelbetowego z
wykorzystaniem prefabrykowanych sprężonych płyt DS-6 o rozpiętości teoretycznej 5,4 m
i szerokości 9,2 m. Światło poziome nowego mostu wyniesie 4,88 m, a pionowe
2,85 m. Spód konstrukcji mostu zaprojektowano na rzędnej 91,06 m npm.
W celu zabezpieczenia obiektu mostowego przed podmywaniem, zaprojektowano
umocnienie przyczółków oraz stożków z grodzic stalowych o Wxmin= 800cm3/m. zaś stożki
umocniono kostką betonową na podbudowie z betonu C12/15 o grubości 15 cm.
Po jednej stronie obiektu zaprojektowano schody skarpowe wraz z balustradą zgodną z
KDM BAL06.

Zestawienie powierzchni.
Obecna powierzchnia zabudowy wynosi:
- 31,6 m2 płyta istniejącego betonowego mostu na działce nr 117;
- 530 m2 droga dojazdowa na działce nr 117;
Projektowana powierzchnia zabudowy:
- 61,18 m2 nowy most na działce nr 117/2;
- 560 m2 droga dojazdowa na działce nr 117/1 i 117/3;

UWAGA: Wykonawca w okresie trwających żniw (około 15 lipiec – 15 sierpień) będzie miał na uwadze wzmożony ruch maszyn rolniczych oraz w okresie tym umożliwi rolnikom korzystania z drogi publicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2081465,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3074769,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2081465,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROKA BUDOWNICTWO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922259401

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2081465,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.