Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00273571/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚwiadczenieusługspecjalistycznegoporadnictwawramachusługświadczonychprzezOśrodekInterwencjiKryzysowejorazsuperwizjagrupowadlapracownikówdziałupieczyzastępczejPowiatowegoCentrumPomocyRodziniewWieliczce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W WIELICZCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351623150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepołomska 26G
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr-wieliczka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-wieliczka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚwiadczenieusługspecjalistycznegoporadnictwawramachusługświadczonychprzezOśrodekInterwencjiKryzysowejorazsuperwizjagrupowadlapracownikówdziałupieczyzastępczejPowiatowegoCentrumPomocyRodziniewWieliczce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56839063-09d5-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038390/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie i przeprowadzenie spotkań z zakresu -terapii rodzinnej , przeprowadzenie superwizji , terapetycznych oraz mediacji - z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2 Usługi społeczne i zdrowotne – ZIT, z Europejskiego Funduszu Społecznego dot. cz. I-VI2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273571/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: V-AS-ZP.271-1-22/131/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 145910,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa: Terapeuta rodzinny.Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) prowadzenie terapii rodzinnej, par lub indywidualnej,
b) prowadzenia dokumentacji odbytych konsultacji w teczkach klientów OIK,
c) wykonywanie innych czynności zawodowych
w obszarze wsparcia rodziny,
d) współpraca z pracownikami innych komórek organizacyjnych PCPR,
e) współpraca z Sądem, Policją, służbą zdrowia, strażami, ośrodkami pomocy społecznej i innymi organizacjami pomocy społecznej, w ramach prowadzonej interwencji kryzysowej, wsparcia rodzin, działań pre oraz post interwencyjnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa: Superwizor 1.1) Przedmiot zamówienia: prowadzenie superwizji grupowej dla pracowników OIK.
2) Termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do 30-09-2023 r.
3) Ilość godzin: zamawiający szacuje, że zleci wykonawcy w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 90 godzin usług, miesięcznie 6 godzin z zastrzeżeniem, że każdorazowe spotkanie nie może trwać krócej niż 2 godziny w tygodniu.
3) Miejsce świadczenia usługi: usługa świadczona będzie stacjonarnie w budynku OIK w Wieliczce w sposób bezpośredni, w dniach ustalonych z zamawiającym. W uzasadnionych przypadkach zamawiający dopuszcza realizację usługi w formie zdalnych spotkań
z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 16350,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa: Superwizor 2.Przedmiot zamówienia: prowadzenie superwizji grupowej dla pracowników OIK.
2) Termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do 30-09-2023 r.
3) Ilość godzin: zamawiający szacuje, że zleci wykonawcy w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 30 godzin usług, miesięcznie 2 godziny z zastrzeżeniem, że spotkanie nie może trwać krócej niż 2 godziny.
3) Miejsce świadczenia usługi: usługa świadczona będzie stacjonarnie w budynku OIK w Wieliczce w sposób bezpośredni, w dniach ustalonych z zamawiającym. W uzasadnionych przypadkach zamawiający dopuszcza realizację usługi w formie zdalnych spotkań z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5450,10 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa: Psychoterapeuta 1.1) Przedmiot zamówienia:
a) prowadzenie psychoterapii indywidualnej,
b) prowadzenie dokumentacji odbytych konsultacji w teczkach klientów OIK,
c) wykonywanie innych czynności zawodowych, w obszarze wsparcia rodziny,
2) Termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do 30-09-2023 r.,
3) Ilość godzin:
a) zamawiający szacuje, że zleci wykonawcy
w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 300 godzin usług, miesięcznie 20 godzin z zastrzeżeniem, że każdorazowe spotkanie nie może trwać krócej niż 2 godziny
w tygodniu,
b) usługa będzie wykonywana raz w tygodniu
w godz. 14:00 -19:00 lub 15:00 – 20:00 lub innych godzinach ustalonych wspólnie z zamawiającym,
4) Miejsce świadczenia usług: usługa świadczona będzie stacjonarnie w budynku OIK.
W uzasadnionych przypadkach zamawiający dopuszcza realizację usługi w formie zdalnych spotkań z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa: Psychoterapeuta 2.1) Przedmiot zamówienia:
a) prowadzenie psychoterapii indywidualnej,
b) prowadzenie dokumentacji odbytych konsultacji w teczkach klientów OIK,
c) wykonywanie innych czynności zawodowych, w obszarze wsparcia rodziny,
2) Termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do 30-09-2023 r.,
3) Ilość godzin:
a) zamawiający szacuje, że zleci wykonawcy
w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 300 godzin usług, miesięcznie 20 godzin z zastrzeżeniem, że każdorazowe spotkanie nie może trwać krócej niż 2 godziny w tygodniu,
b) usługa będzie wykonywana raz w tygodniu
w godz. 14:00 -19:00 lub 15:00 – 20:00 lub innych godzinach ustalonych wspólnie z zamawiającym,
4) Miejsce świadczenia usług: usługa świadczona będzie stacjonarnie w budynku OIK.
W uzasadnionych przypadkach zamawiający dopuszcza realizację usługi w formie zdalnych spotkań z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa: Mediator.1) Przedmiot zamówienia: samodzielne prowadzenie postępowań mediacyjnych zgodnie z krajowymi i międzynarodowymi standardami dla klientów OIK,
2) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30-09-2023 r.,
3) Ilość godzin: zamawiający szacuje, że zleci wykonawcy w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 150 godzin usług, miesięcznie 10 godzin,
4) Miejsce świadczenia usług: usługa świadczona będzie stacjonarnie w budynku OIK.
W uzasadnionych przypadkach zamawiający dopuszcza realizację usługi w formie zdalnych spotkań z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 27300,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie superwizji grupowej dla pracowników pieczy zastępczej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.1) Przedmiot zamówienia: usługa polegająca na przeprowadzeniu cyklu superwizji grupowych dla pracowników działu pieczy zastępczej PCPR, zgodnie z harmonogramem przedłożonym przez zamawiającego,
2) Termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do 31-12-2023 r.
3) Ilość godzin: zamawiający szacuje, że zleci wykonawcy w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie 54 godziny usług; usługa będzie realizowana cyklicznie w ostatni poniedziałek każdego miesiąca w godzinach od 9:00 do 12:00, z wyjątkiem października 2022 roku, gdzie usługa świadczona będzie w trzeci i ostatni poniedziałek miesiąca oraz grudnia 2022 i grudnia 2023 roku, gdzie usługa świadczona będzie w trzeci poniedziałek miesiąca.
4) Miejsce świadczenia usług: usługa świadczona będzie stacjonarnie w budynku PCPR w sposób bezpośredni. W uzasadnionych przypadkach zamawiający dopuszcza realizację usługi
w formie zdalnych spotkań z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych.
5) Przewidywana liczba uczestników superwizji: nie więcej niż 8 osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 9810,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Rodzina Plus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793115295
7.3.3) Ulica: Kordiana 62/26
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-653
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maria Dekert Edukacja psychologiczna Pomoc psychologiczna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651548051
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 66G/1
7.3.4) Miejscowość: Niepołomice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-005
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Maria DEKERT EDUKACJA PSYCHOLOGICZNA POMOC PSYCHOLOGICZNA
jakie przetargi wygrała firma
Maria DEKERT EDUKACJA PSYCHOLOGICZNA POMOC PSYCHOLOGICZNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Tokarz Indywidualna Praktyka Lekarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141451329
7.3.3) Ulica: Rydlówka 42/44
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-363
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF TOKARZ INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF TOKARZ INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, który wyznaczony był na dzień 01 sierpnia 2022 r. na godz. 14:00, nie złożono żadnych ofert.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, który wyznaczony był na dzień 01 sierpnia 2022 r. na godz. 14:00, nie złożono żadnych ofert .
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Rodzina Plus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793115295
7.3.3) Ulica: Kordiana 62/26
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-653
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, który wyznaczony był na dzień 01 sierpnia 2022 r. na godz. 14:00, nie złożono żadnych ofert.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Przebudowa poprzeczni Rarańcza na poz. IIn"
- "Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg powiatowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Powiatu Wielickiego w 2025r.
- Zakup i dostawa systemu konferencyjnego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce
- "Wykonanie prac zabezpieczających w komorze Michałowice na poz. IIn"
- "Dostawa i montaż czujników rozwarstwienia stropu w Kopalni Soli "Wieliczka""
- Dostawa jednej sztuki pojazdowej stacji transformatorowej budowy normalnej przeznaczonej do stosowania w podziemnych wyrobiskach Kopalni Soli "Wieliczka"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów - II"
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz szkoleń administratorów IT w zakresie środków bezpieczeństwa wdrażanych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Zwierzyniec"
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.