Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00297232/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokali mieszkalnych będących w zasobach Gminy Miasta Radomia w podziale na dwie części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141226775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Garbarska 55/57
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483835748
1.5.8.) Numer faksu: 483835749
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@bip.mzlradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzlradom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8cb26391-e20c-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont lokali mieszkalnych będących w zasobach Gminy Miasta Radomia w podziale na dwie części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cb26391-e20c-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350573
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010328/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont lokali mieszkalnych będących w zasobach Gminy Miasta Radomia w podziale na części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297232
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/002/03/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 209105,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania remontu dwóch lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność gminy Miasta Radomia będących w zasobach Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu położonych w Radomiu w następujących lokalizacjach:– ul. Anielewicza 3/5 m 4,
- ul. Słowackiego 67 m 15.
2. Zakres robót obejmuje:
1) roboty murarsko-tynkarskie, posadzkarskie i okładzinowe, stolarskie, malarskie,
2) roboty w zakresie instalacji sanitarnych wraz z konieczną wymianą osprzętu,
3) roboty w zakresie instalacji elektrycznych wraz z konieczną wymianą osprzętu,
4) roboty w zakresie instalacji gazowych wraz z konieczną wymianą osprzętu,
5)wykonanie dokumentacji powykonawczej dla każdego lokalu mieszkalnego.
Charakterystyka lokali:
Lokal mieszkalny przy ul. Anielewicza 3/5 m 4
Lokal usytuowany na I piętrze w budynku 3 kondygnacyjnym murowanym z cegły w systemie tradycyjnym podpiwniczonym, stropy gęsto żebrowe składające się z belek żelbetowych i pustaków ceramicznych, ściany nośne i działowe ceglane. Budynek zarządzany przez wspólnotę mieszkaniową.
Lokal składa się z kuchni, łazienki, przedpokoju i dwóch pokoi.
Powierzchnia użytkowa – 45,48 m²
Szczegółowy zakres remontu zawarty jest w przedmiarze robót.
Lokal mieszkalny przy ul. Słowackiego 67 m 15
Lokal usytuowany na I piętrze w budynku 2 kondygnacyjnym wykonanym w systemie tradycyjnym, częściowo podpiwniczony, wybudowany w 1918 roku, stropy drewniane, ściany nośne i działowe ceglane. Budynek zarządzany przez Miejski Zarząd Lokalami.
Lokal składa się z kuchni i pokoju. W ramach remontu w kuchni zostanie wydzielona łazienka.
Zmieniony zostanie również sposób ogrzewania lokalu z ogrzewania piecowego na opał stały na ogrzewanie gazowe. Powierzchnia użytkowa – 39,52 m²
Szczegółowy zakres remontu zawarty jest w przedmiarze robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 97451,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania remontu trzech lokali mieszkalnych (pustostanów) stanowiących własność gminy Miasta Radomia będących w zasobach Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu położonych w Radomiu w następujących lokalizacjach:– ul. 11 listopada 10 m 45,
- ul. Kujawska 17 m 11,
- ul. Maratońska 17 m 27
2. Zakres robót obejmuje:
1) roboty murarsko-tynkarskie, posadzkarskie i okładzinowe, stolarskie, malarskie,
2) roboty w zakresie instalacji sanitarnych wraz z konieczną wymianą osprzętu,
3) roboty w zakresie instalacji elektrycznych wraz z konieczną wymianą osprzętu,
4) roboty w zakresie instalacji gazowych wraz z konieczną wymianą osprzętu,
5)wykonanie dokumentacji powykonawczej dla każdego lokalu mieszkalnego.
Lokal mieszkalny przy ul. 11 Listopada 10 m 45
Lokal usytuowany na IV piętrze w budynku 5 kondygnacyjnym wykonanym w systemie W-70 podpiwniczonym, wybudowanym w latach 70 XX wieku, stropy z płyt kanałowych prefabrykowanych, ściany nośne i działowe z płyt prefabrykowanych i cegły palonej. Budynek zarządzany przez wspólnotę mieszkaniową.
Lokal składa się z kuchni, łazienki, przedpokoju i dwóch pokoi.
Powierzchnia użytkowa – 35,12 m²
Szczegółowy zakres remontu zawarty jest w przedmiarze robót.
Lokal mieszkalny przy ul. Kujawska 17 m 11
Lokal usytuowany na I piętrze w budynku 5 kondygnacyjnym wykonanym w systemie W-70 podpiwniczonym, wybudowanym w latach 70 XX wieku, stropy z płyt kanałowych prefabrykowanych, ściany nośne i działowe z płyt prefabrykowanych i cegły palonej. Budynek zarządzany przez wspólnotę mieszkaniową.
Lokal składa się z łazienki, kuchni, przedpokoju i trzech pokoi
Powierzchnia użytkowa – 45,30 m²
Szczegółowy zakres remontu zawarty jest w przedmiarze robót.
Lokal mieszkalny przy ul. Maratońska 17 m 27
Lokal usytuowany na parterze w budynku 5 kondygnacyjnym wykonanym w systemie W-70 podpiwniczonym, wybudowanym w latach 70 XX wieku, stropy z płyt kanałowych prefabrykowanych, ściany nośne i działowe z płyt prefabrykowanych i cegły palonej. Budynek zarządzany przez wspólnotę mieszkaniową.
Lokal składa się z kuchni, łazienki, przedpokoju i dwóch pokoi.
Powierzchnia użytkowa – 39,90 m²
Szczegółowy zakres remontu zawarty jest w przedmiarze robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 111653,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102178,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102178,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102178,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GAMA" DARIUSZ GRZEGORZEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670943139
7.3.3) Ulica: ul. Sycyńska 29B lokal 1
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GAMA" DARIUSZ GRZEGORZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GAMA" DARIUSZ GRZEGORZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102178,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117117,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117117,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117117,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GAMA" DARIUSZ GRZEGORZEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670943139
7.3.3) Ulica: ul. Sycyńska 29B lokal 1
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GAMA" DARIUSZ GRZEGORZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "GAMA" DARIUSZ GRZEGORZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117117,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Prowadzenie działań promocyjnych projektu "Budowa zbiorników retencyjnych wraz z infrastrukturą jako działanie adaptacyjne do zmian klimatu na obszarze miasta Radomia"
- Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu
- Wymiana pokrycia dachowego - modernizacja dachu budynku nr 15 i 16 przy ul. Suchej 15
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2025 roku
- Dostawa i wdrożenie elementów systemu do monitorowania incydentów związanych z cyberbezpieczeństwem Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją prawa wykupu nowego ciągnika komunalnego wraz z ładowaczem czołowym oraz osprzętem - 2025
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
- Montaż przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Sułów - obszary z ciekami wodnymi - II etap
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kobylcu - Etap II
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.