eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek"Sukcesywna dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000329964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chopina 8

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administrator@osir.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osirwloclawek.rbip.mojregion.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://osirwloclawek.rbip.mojregion.info/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae1265e1-29c9-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350615

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328734/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.DZP.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku, to jest:
1) Krytej Pływalni Delfin, ul. Chopina 10, 87-800 Włocławek
2) Międzyosiedlowego Basenu Miejskiego, ul. Wysoka 12, 87-800 Włocławek.
2. Sukcesywna dostawa odbywać się będzie poprzez złożenie zamówienia wykonawcy drogą e-mail lub telefonicznie. Przewidziany czas dostawy dla Wykonawcy od złożenia zamówienia przez Zamawiającego to: 24 godziny lub 48 godzin lub 72 godzin.
Czas dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
3. Zamawiający, zależnie od bieżących potrzeb zastrzega sobie możliwość do:
1) zmniejszenia o 20% łącznej ilości Przedmiotu zamówienia. W przypadku ograniczenia ilości Przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze;
2) Zamawiający zgodnie z zapisem art. 441 ustawy pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji.
a) W przypadku jeśli w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia okaże się, że wymagane jest zapewnienie zwiększonej ilości dostaw Przedmiotu zamówienia (każdego z asortymentu) niezbędnego do realizacji świadczonych przez Zamawiającego usług, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji i zwiększenie zamówienia do 20%. Za skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. Rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w Formularzu asortymentowo-cenowym dla danego asortymentu wynikającym z Oferty.
b) W przypadku zamówienia dotyczącego asortymentu nieujętego w SWZ i Ofercie, rozliczenie będzie następowało na podstawie średnich cen rynkowych. Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie i obsługę dodatkowych dostaw objętych prawem opcji nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie Przedmiotu zamówienia.
W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze.
Zastosowanie prawa opcji nie wymaga sporządzenia Aneksu do Umowy. Zamawiający z wyprzedzeniem 10 dni zawiadomi Wykonawcę o realizacji prawa opcji (drogą pisemną, e-mailem). Zawiadomienie uruchomi procedurę dostaw objętych prawem opcji w asortymencie i ilości asortymentu wskazanym przez Zamawiającego. Do rozliczenia Przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji zastosowanie mają zapisy § 4 Umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie dostarczanego asortymentu zawiera Formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny i ma na celu doprecyzowanie opisu przedmiotu zamówienia.
Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana są: nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny lub ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i należy rozumieć ją jako przykładową, i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem zagwarantowania parametrów nie gorszych (takich samych jak opisane w SWZ lub lepszych) od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
Asortyment składający się na przedmiot umowy musi być nowy, nieużywany, w terminie ważności, oryginalnie zapakowany, musi zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty/świadectwa, jakości/atesty oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży i użycia zgodnie z przeznaczeniem oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem określone w szczególności w Formularzu asortymentowo-cenowym.
5. Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych– uzasadnienie braku podziału zamówienia na części: Podział przedmiotowego zamówienia na części jest niezasadny z punktu widzenia technicznego i organizacyjnego. Podział zakresu usługi na części, które składałyby się na całość zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
7. Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53568,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53568,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53568,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.U. „Gotix W.H. Gotowicz” Waldemar Gotowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 090457850

7.3.3) Ulica: ul. Merlina 5

7.3.4) Miejscowość: Szubin

7.3.5) Kod pocztowy: 89-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53568,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.