Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00270449/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
- 2023/BZP 00293166/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00305234/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i modernizacja sali widowiskowej Lipskiego Centrum Kultury wraz z reaktywacją nowoczesnego kina cyfrowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Lipsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 2
1.5.2.) Miejscowość: Lipsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@lipsko.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipsko.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pzp.lipsko.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i modernizacja sali widowiskowej Lipskiego Centrum Kultury wraz z reaktywacją nowoczesnego kina cyfrowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e2a867b-0531-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350693
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00088055/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont i modernizacja sali widowiskowej Lipskiego Centrum Kultury wraz z reaktywacją nowoczesnego kina cyfrowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270449
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGS.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Remont i modernizacja sali widowiskowej Lipskiego Centrum Kultury wraz z reaktywacją nowoczesnego kina cyfrowego”.
Zespół pomieszczeń podlegający przebudowie wynosi: powierzchnia netto: 455,30 m2, kubatura 2 336,40 m3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) roboty budowlane:
- demontaże i zabezpieczenie urządzeń
- demontaż siedzisk dla widzów
- demontaż sufitów podwieszanych
- wymiana na nowe drzwi wewnętrznych i zewnętrznych oraz okien
- demontaż wszystkich boazerii ściennych i elementów drewnianych
- demontaż instalacji przeznaczonych do remontu lub likwidacji
- zeskrobanie lub zmycie starej farby ze ścian i sufitów
- wykonanie atestowanych zabezpieczeń elementów stalowych i instalacji do odpowiedniej odporności ogniowej
- wymiana nadproży drzwiowych
- wymiana warstw podkładowych posadzek w tym wykonanie nowych wylewek przy scenie
- wykonanie otworów dla wprowadzenia instalacji i poszerzenia istniejących
- iniekcja pomieszczeń w piwnicy
- renowacja tynków na ścianach i sufitów (uzupełnienia)
- szpachlowanie nierówności ścian i sufitów
- gruntowanie tynków podkładem
- wykonanie uzupełnień tynków cementowo-wapiennych na ścianach i stropach
- położenie gładzi gipsowej
- malowanie ścian
- ułożenie płytek
- wykonanie niezbędnych napraw wszystkich uszkodzeń wynikłych w czasie trwania robót
- montaż konstrukcji podłogi podniesionej przy scenie
- montaż systemów akustycznych na ścianach i sufitach
- montaż elementów mechaniki sceny
- montaż nowych opraw oświetleniowych
- montaż pozostałych urządzeń
- wykończenie posadzek
- montaż nowy siedzisk – 324 szt.
2) instalacja wodno – kanalizacyjna. (Wykonanie kratki posadzkowej w wentylatorowni dla odprowadzenia skroplin od centrali wentylacyjnej. Wymiana hydrantu wewnętrznego na sali widowiskowej, montaż kurtyn powietrznych)
3) instalacja c.o. (remont instalacji w obrębie sali widowiskowej związana z wymianą grzejników)
4) instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacja (Remont obecnego przebiegu kanałów wentylacyjnych z dostosowaniem do zakładanej ilości osób w sali widowiskowej. Wykonanie dodatkowych wyciągów w posadzce oraz nowe rozmieszczenie nawiewów w suficie. Wymiana strych urządzeń na nową centralę zlokalizowaną w wentylatorowni).
5) instalacja elektryczna w tym oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacja niskoprądowa
6) instalacje p. poż. tj. instalacja sygnalizacji pożaru SSP tj.: centrala CP, czujki pożarowe, sygnalizatory optyczno-akustyczne, ręczne ostrzegawcze pożarowe, elementy kontrolno-sterujące,
7) instalacje technologiczne związane z funkcjonowaniem sceny: (elektroakustyczna, multimedialna, oświetlenia scenicznego, mechaniki sceny)
a) adaptacja akustyczna obejmująca dobór i rozmieszczenie materiałów dźwiękochłonnych dla otrzymania jak najlepszych warunków akustycznych
b) elektroakustyka tj.: system główny – nagłośnienie widowni, system dźwięku przestrzennego oraz kinowego, system odsłuchu scenicznego, cyfrowy system miksowania dźwięku, cyfrowe bezprzewodowe systemy mikrofonowe, bezprzewodowe systemy odsłuchu osobistego IEM, systemy rejestracji, odtwarzania dźwięku oraz kontroli, mikrofony przewodowe wokalowe i instrumentalne, akcesoria sceniczne, skrzynie transportowe, okablowanie, system nasłuchu akcji scenicznej, rozwiązania sieciowego zarządzania systemami,
c) mechanika sceny tj.: sztankiety dekoracyjne z napędem elektrycznym; mosty oświetleniowe z napędem elektrycznym; sztankiety głośnikowe z napędem elektrycznym; mechanizm elektryczny kurtyny głównej; mechanizm ręczny kurtyny tylnej; kulisy obrotowe; okotarowanie; wieszaki oświetleniowe poziome i pionowe; wieszak nagłośnienia centralnego.
d) technologia oświetlenia obejmująca oświetlenie kreatywne w obszarze mostu oświetleniowego widowni, wież oświetleniowych na widowni, mostów oświetleniowych nad sceną oraz samej sceny.
e) multimedia: projekcja kinowa za pomocą rozwijanego elektrycznie ekranu z napinaczami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10744000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11672700,00 PLN
INNE PRZETARGI LIPSKO
- Na sukcesywną sprzedaż artykułów spożywczych w postaci mleka i nabiału
- Zakup z dostawą mięsa i wędlin w I półroczu 2025 roku
- Na sukcesywną sprzedaż artykułów spożywczych w postaci pieczywa
- WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W LIPSKU NA LATA 2025 - 2026
więcej: przetargi LIPSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów TBS, zasobów własnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów komunalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. 20 Października 2 w Środzie Wielkopolskiej
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.