Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00249952/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku Gminnego Centrum Kultury Informacji i Rekreacji w Hucie Starej B
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Poczesna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 2
1.5.2.) Miejscowość: Poczesna
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-262
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 327 41 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczesna@poczesna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poczesna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://poczesna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku Gminnego Centrum Kultury Informacji i Rekreacji w Hucie Starej B2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af56cf15-01ba-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249952/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.8.2022.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1:Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku wolnostojącego, parterowego, służącego lokalnej społeczności,
• budynek mieścić : - zaplecze dla boiska sportowego, - zaplecze dla basenu otwartego, -
wielofunkcyjna salę z pomieszczeniami towarzyszącymi, - pomieszczenie biurowe dla potrzeb
społeczności lokalnej, - pokój administracji obiektu oraz niezbędne pomieszczenia techniczne i
sanitarne,
• budynek składa się z pięciu, poprzesuwanych lekko segmentów, dostępnych od strony pół-nocnej, wschodniej, południowej i zachodniej, a główny dojazd i dojście zaprojektowano od strony wschodniej.
Przedmiotowy budynek zostanie wyposażony w następujące instalacje:
• instalacja wodociągowa, będzie rozprowadzała wodę po budynku poprzez projektowane, nowe przyłącze i zestaw wodomierzowy usytuowany w pomieszczeniu ratownika, na szczycie budynku. Instalacja zostanie podzielona na mniejsze sekcje, zgodne z projektowaną funkcją pozwalające na ich niezależne odcinanie. Woda ciepła będzie rozprowadzana równolegle do zimnej, mając swój
początek w dwóch piecach gazowych.
• instalacja kanalizacji sanitarnej, będzie odbierała ścieki poprzez projektowane przyłącze i bę-dzie je przekazywała do istniejącej w pobliżu sieci miejskiej,
• instalacja kanalizacji deszczowej , będzie odbierała wodę z dachów rynnami i rurami spusto-wymi i wyrzucała na pobliskie tereny zielone,
• instalacja co zostanie zbudowana jako wodna, zasilana z dwóch kotłów gazowego pracują-cych niezależnie. Dla ogrzania pomieszczeń zostanie zrealizowana instalacja co wraz z grzejni-kami montowanymi na ścianach. Dla pomieszczenia wielofunkcyjnego oraz dla zespołu szat-niowego zostanie zrealizowane ogrzewanie z wykorzystaniem nagrzewnic zasilanych instalacja co z projektowanych piecy gazowych. Instalacja co będzie gwarantowała całoroczne ogrzewa-nie pomieszczeń wspólnych części środkowej oraz ogrzewanie dyżurne w okresie zimy w
pomieszczeniach części sportowej i basenowej,
• instalacja wentylacji będzie mieszana. Dla sali wielofunkcyjnej będzie to płynnie regulowana
wentylacja mechaniczna, nawiewno-wywiewna z nawiewem wyposażonym w nagrzewnicę oraz z wywiewem wyposażonym w wentylator wyciągowy – usytuowanych po przeciwnych stro-nach sali. Dla pomieszczeń szatniowych będzie to nawiew z nagrzewnicą usytuowaną w szatni oraz wywiew z wentylatorem wyciągowym usytuowanym w pomieszczeniu umywalni. z czerp-niami na ścianach budynku i wyrzutniami na dachu. Dla pozostałych pomieszczeń będzie to nawiew albo poprzez okienne nawiewniki albo poprzez elementy napowietrzające w ścianach zewnętrznych oraz wywiew przez murowane kominy, wzbogacone wentylatorkami uruchamia-nymi automatycznie.
• instalacja gazowa będzie doprowadzała gaz nową instalacją wewnętrzną od istniejącego kur-ka głównego z gazomierzem do dwóch zaworów odcinających usytuowanych na ścianach ze-wnętrznych budynku, a następnie do dwóch gazowych piecy co.,
• instalacja elektryczna będzie zasilana z istniejącego w pobliżu złącza energetycznego, nowym kablem zasilającym zakończonym w rozdzielni głównej budynku. Z tej rozdzielni energia zosta-nie rozesłana do różnych funkcjonalnie części budynku wyposażonych w niezależne tablice roz-dzielcze.
Z tych dedykowanych rozdzielni energia zostanie rozprowadzona do obwodów oświetlenio-wych i gniazdek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 2909790,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 :Budowa sieci wodociągowej - sieć wodociągowa zaopatrująca w wodę na cele bytowo-gospodarcze oraz pożarowe budynku Gminnego Centrum Kultury Informacji i Rekreacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 127369,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3850000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4150000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3850000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.H.U. MAR-BUD SP. Z.O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382173990
7.3.3) Ulica: Bór 143/157
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3850000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131185,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: kromar Import Export Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382173339
7.3.3) Ulica: Oleska 280
7.3.4) Miejscowość: Starokrzepice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-161
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KROMAR IMPORT EXPORT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KROMAR IMPORT EXPORT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce budynku typu LIPSK Uniwersytetu Warszawskiego, przy ul. Szturmowej 4 w Warszawie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Cecele
- Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Nawojowa
- Rozbudowa drogi gminnej nr 510526K ul. Leśnej w Brzeszczach w km 0+007,38 - 0+645,39 (odcinek A-B), km 0+031,08 - 0+776,63 (odcinek C-B-D-G), km 0+000,00 - 0+102,82 (odcinek D-F)
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.