Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00308236/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
(15A) Dostawa olejów i smarów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO DOLINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191680713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Parku Krajobrazowego 99
1.5.2.) Miejscowość: Łężyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-207
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ekodolina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekodolina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9224421.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(15A) Dostawa olejów i smarów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e53915bd-06dc-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308236
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP-P/15A/2024/oleje i smary
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa olejów silnikowych, przekładniowych i smarów dla potrzeb „Eko Dolina”Sp. z o. o. przez okres 6 miesięcy od podpisania umowy.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A.
a) część nr 1 – oleje i smary marki Liebherr;
Zgodnie z opinią producentów maszyn stosujemy konkretne oleje zgodnie z zaleceniami podanymi w instrukcji obsługi danej
maszyny. Oleje w większości też używane są na tzw. dolewki, a to również rzutuje na zakup konkretnych olejów, aby nie
doszło do niepożądanej reakcji podczas zmieszania różnych olejów.
Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego : „Eko Dolina” Sp. z o.o. Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207
Koleczkowo
Termin dostawy jednostkowej wynosić będzie nie więcej niż 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia jednostkowego
(e-mailem) do Wykonawcy.
Zamawiający wymaga, aby dostawa materiałów przedmiotu zamówienia do Zamawiającego odbywała się w dni robocze od
poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w innych
godzinach po wcześniejszym dokonaniu stosownych ustaleń pomiędzy stronami.
Zamawiający wymaga aby okres przydatności dostarczonych produktów był nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy.
Produkty muszą być dostarczane w opakowaniach oryginalnych, nowych – fabrycznie pakowanych.
W trakcie trwania umowy Wykonawca nie może dostarczyć Zamawiającemu produktów równoważnych innego producenta
niż wskazane w ofercie.
Zamawiający może w trakcie obowiązywania umowy złożyć zamówienie jednostkowe na poszczególne rodzaje
olejów/smarów w ilościach innych niż wskazane w ofercie, z zachowaniem jednak warunku, iż łączna cena netto wskazana
w §6 ust. 1 umowy nie zostanie przekroczona.
W trakcie realizacji umowy Zamawiający uzna za dostawę częściową pełną dostawę z każdego złożonego zamówienia, za
którą zostanie wystawiona jedna faktura VAT.
Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na oferowany asortyment.; bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu
dostawy towaru.
Zamawiający wymaga aby w przypadku dostarczenia wadliwego /niezgodnego z zamówieniem jednostkowym produktu,
wymienił go w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia (w formie e-mail).
Koszt dostaw wraz z kosztami ewentualnych reklamacji będzie ponosił Wykonawca.
UWAGA:
Zamawiający informuje, że na terenie zakładu „EKO DOLINA” Sp. z o.o. obowiązuje system zarządzania środowiskowego
zgodny z PN-EN ISO 14001:2015.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
4.5.5.) Wartość części: 52660 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa olejów silnikowych, przekładniowych i smarów dla potrzeb „Eko Dolina”Sp. z o. o. przez okres 6 miesięcy od podpisania umowy.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B
b) część nr 2 – oleje i smary marki Komatsu;
Zgodnie z opinią producentów maszyn stosujemy konkretne oleje zgodnie z zaleceniami podanymi w instrukcji obsługi danej
maszyny. Oleje w większości też używane są na tzw. dolewki, a to również rzutuje na zakup konkretnych olejów, aby nie
doszło do niepożądanej reakcji podczas zmieszania różnych olejów.
Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego : „Eko Dolina” Sp. z o.o. Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207
Koleczkowo
Termin dostawy jednostkowej wynosić będzie nie więcej niż 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia jednostkowego
(e-mailem) do Wykonawcy.
Zamawiający wymaga, aby dostawa materiałów przedmiotu zamówienia do Zamawiającego odbywała się w dni robocze od
poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w innych
godzinach po wcześniejszym dokonaniu stosownych ustaleń pomiędzy stronami.
Zamawiający wymaga aby okres przydatności dostarczonych produktów był nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy.
Produkty muszą być dostarczane w opakowaniach oryginalnych, nowych – fabrycznie pakowanych.
W trakcie trwania umowy Wykonawca nie może dostarczyć Zamawiającemu produktów równoważnych innego producenta
niż wskazane w ofercie.
Zamawiający może w trakcie obowiązywania umowy złożyć zamówienie jednostkowe na poszczególne rodzaje
olejów/smarów w ilościach innych niż wskazane w ofercie, z zachowaniem jednak warunku, iż łączna cena netto wskazana
w §6 ust. 1 umowy nie zostanie przekroczona.
W trakcie realizacji umowy Zamawiający uzna za dostawę częściową pełną dostawę z każdego złożonego zamówienia, za
którą zostanie wystawiona jedna faktura VAT.
Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na oferowany asortyment.; bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu
dostawy towaru.
Zamawiający wymaga aby w przypadku dostarczenia wadliwego /niezgodnego z zamówieniem jednostkowym produktu,
wymienił go w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia (w formie e-mail).
Koszt dostaw wraz z kosztami ewentualnych reklamacji będzie ponosił Wykonawca.
UWAGA:
Zamawiający informuje, że na terenie zakładu „EKO DOLINA” Sp. z o.o. obowiązuje system zarządzania środowiskowego
zgodny z PN-EN ISO 14001:2015.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09211100-2 - Oleje silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 45023 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa olejów silnikowych, przekładniowych i smarów dla potrzeb „Eko Dolina”Sp. z o. o. przez okres 6 miesięcy od podpisania umowy.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1C.
c) część nr 3 – pozostałe oleje i smary
Zgodnie z opinią producentów maszyn stosujemy konkretne oleje zgodnie z zaleceniami podanymi w instrukcji obsługi danej
maszyny. Oleje w większości też używane są na tzw. dolewki, a to również rzutuje na zakup konkretnych olejów, aby nie
doszło do niepożądanej reakcji podczas zmieszania różnych olejów.
Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego : „Eko Dolina” Sp. z o.o. Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207
Koleczkowo
Termin dostawy jednostkowej wynosić będzie nie więcej niż 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia jednostkowego
(e-mailem) do Wykonawcy.
Zamawiający wymaga, aby dostawa materiałów przedmiotu zamówienia do Zamawiającego odbywała się w dni robocze od
poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w innych
godzinach po wcześniejszym dokonaniu stosownych ustaleń pomiędzy stronami.
Zamawiający wymaga aby okres przydatności dostarczonych produktów był nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy.
Produkty muszą być dostarczane w opakowaniach oryginalnych, nowych – fabrycznie pakowanych.
W trakcie trwania umowy Wykonawca nie może dostarczyć Zamawiającemu produktów równoważnych innego producenta
niż wskazane w ofercie.
Zamawiający może w trakcie obowiązywania umowy złożyć zamówienie jednostkowe na poszczególne rodzaje
olejów/smarów w ilościach innych niż wskazane w ofercie, z zachowaniem jednak warunku, iż łączna cena netto wskazana
w §6 ust. 1 umowy nie zostanie przekroczona.
W trakcie realizacji umowy Zamawiający uzna za dostawę częściową pełną dostawę z każdego złożonego zamówienia, za
którą zostanie wystawiona jedna faktura VAT.
Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na oferowany asortyment.; bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu
dostawy towaru.
Zamawiający wymaga aby w przypadku dostarczenia wadliwego /niezgodnego z zamówieniem jednostkowym produktu,
wymienił go w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia (w formie e-mail).
Koszt dostaw wraz z kosztami ewentualnych reklamacji będzie ponosił Wykonawca.
UWAGA:
Zamawiający informuje, że na terenie zakładu „EKO DOLINA” Sp. z o.o. obowiązuje system zarządzania środowiskowego
zgodny z PN-EN ISO 14001:2015.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09211100-2 - Oleje silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 152729,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28013,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70577,4 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70577,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU „OLMAX” Marek Klepacz, Jolanta Sawińska Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7261020873
7.3.3) Ulica: Niciarniana 45
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-320
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "OLMAX" MAREK KLEPACZ, JOLANTA SAWIŃSKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PHU "OLMAX" MAREK KLEPACZ, JOLANTA SAWIŃSKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57380 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31983,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76370,7 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58765,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komatsu Poland Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5222793535
7.3.3) Ulica: Al. Katowicka 113C
7.3.4) Miejscowość: Kajetany
7.3.5) Kod pocztowy: 05-830
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47777 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 10.05.2024r. do godz. 13:00 na część nr 3 wpłynęły dwie oferty złożone przez:
a) PROAUTO Sp. z o. o.
Ul. Welecka 2A
72-006 Mierzyn
na kwotę 178.357,38 zł brutto
b) PHU „OLMAX” Marek Klepacz, Jolanta Sawińska Sp. J.
Ul. Niciarniana 45
92-320 Łódź
na kwotę 223.141,68 zł brutto
Zamawiający przeznaczył na realizację części nr 3 kwotę 187.857,75 zł brutto.
Oferta złożona przez pierwszego z Wykonawców tj. PROAUTO Sp. z o. o. podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, gdyż ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Wykonawca w formularzu cenowym dla części nr 3 w tabeli w poz. nr 76 (kompaktor Bomag BC 773RB-5) nie podał nazwy oferowanego oleju hydraulicznego DIN 51524 cz. 3 HVLP, ISO
6743-4, Jakość: ISO 11158 – HV, Lepkość: ISO VG: 46.
Druga ze złożonych ofert tj. oferta PHU „OLMAX” Marek Klepacz, Jolanta Sawińska Sp. J. przekracza środki przeznaczone przez Zamawiającego na realizację części nr 3 o 35.160,93 zł brutto.
Zamawiający poprawił oczywiste omyłki rachunkowe, tj.
a) dla cz. nr 3 – Wykonawca w formularzu cenowym (zał. nr 1 F) i ofertowym podał kwotę netto w wysokości 181.416,00 zł, należny podatek VAT w wysokości 23% oraz kwotę brutto w wysokości 223.141,68,00 zł.
Prawidłowa cena netto za 1 szt. oleju wynosi zgodnie z zasadami matematyki: 1 x 600,00 zł = 600,00 zł netto
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający poprawia w złożonej przez Wykonawcę ofercie w/w omyłki wraz z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, w następujący sposób:
było:
za cenę netto 181.416,00PLN* (należy przenieść z załącznika nr 1F)
należny podatek VAT _23__%
za cenę brutto 223.141,68_PLN*
jest:
za cenę netto 181.316,00PLN* (należy przenieść z załącznika nr 1F)
należny podatek VAT _23__%
za cenę brutto 223.018,68_PLN*
W związku z faktem, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do kwoty najkorzystniejszej oferty, postępowanie na część nr 3 podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178357,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223141,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI ŁĘŻYCE
- (13) Sukcesywne dostawy nadtlenku wodoru
- (06) Wymiana wagi samochodowej wyjazdowej na nową wraz z optymalizacją systemów komunikacji i ważenia
więcej: przetargi ŁĘŻYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do statków powietrznych typu: EC135P2+/P3, PIAGGIO P.180 II, LearJet LJ 75, R44
- Sukcesywne dostawy olejów silnikowych, olejów przekładniowych, hydraulicznych, płynów chłodzących, hamulcowych i eksploatacyjnych do pojazdów służbowych KWP Rzeszów
- Dostawa paliw, olejów samochodowych i płynów do spryskiwaczy szyb oraz opłat autostradowych i opłat za myjnie samochodowe za pomocą kart bezgotówkowych
- Dostawa oleju opałowego.
- dostawa paliw dla KWP w Lublinie.
- Dostawa produktów i paliwa z ropy naftowej.
więcej: Oleje smarowe i środki smarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.