eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łężyce(15A) Dostawa olejów i smarów



Ogłoszenie z dnia 2024-06-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
(15A) Dostawa olejów i smarów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO DOLINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191680713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Parku Krajobrazowego 99

1.5.2.) Miejscowość: Łężyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-207

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ekodolina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekodolina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/922442

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

(15A) Dostawa olejów i smarów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e53915bd-06dc-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350780

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308236

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP-P/15A/2024/oleje i smary

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa olejów silnikowych, przekładniowych i smarów dla potrzeb „Eko Dolina”
Sp. z o. o. przez okres 6 miesięcy od podpisania umowy.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A.
a) część nr 1 – oleje i smary marki Liebherr;
Zgodnie z opinią producentów maszyn stosujemy konkretne oleje zgodnie z zaleceniami podanymi w instrukcji obsługi danej
maszyny. Oleje w większości też używane są na tzw. dolewki, a to również rzutuje na zakup konkretnych olejów, aby nie
doszło do niepożądanej reakcji podczas zmieszania różnych olejów.
Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego : „Eko Dolina” Sp. z o.o. Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207
Koleczkowo
Termin dostawy jednostkowej wynosić będzie nie więcej niż 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia jednostkowego
(e-mailem) do Wykonawcy.
Zamawiający wymaga, aby dostawa materiałów przedmiotu zamówienia do Zamawiającego odbywała się w dni robocze od
poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w innych
godzinach po wcześniejszym dokonaniu stosownych ustaleń pomiędzy stronami.
Zamawiający wymaga aby okres przydatności dostarczonych produktów był nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy.
Produkty muszą być dostarczane w opakowaniach oryginalnych, nowych – fabrycznie pakowanych.
W trakcie trwania umowy Wykonawca nie może dostarczyć Zamawiającemu produktów równoważnych innego producenta
niż wskazane w ofercie.
Zamawiający może w trakcie obowiązywania umowy złożyć zamówienie jednostkowe na poszczególne rodzaje
olejów/smarów w ilościach innych niż wskazane w ofercie, z zachowaniem jednak warunku, iż łączna cena netto wskazana
w §6 ust. 1 umowy nie zostanie przekroczona.
W trakcie realizacji umowy Zamawiający uzna za dostawę częściową pełną dostawę z każdego złożonego zamówienia, za
którą zostanie wystawiona jedna faktura VAT.
Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na oferowany asortyment.; bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu
dostawy towaru.
Zamawiający wymaga aby w przypadku dostarczenia wadliwego /niezgodnego z zamówieniem jednostkowym produktu,
wymienił go w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia (w formie e-mail).
Koszt dostaw wraz z kosztami ewentualnych reklamacji będzie ponosił Wykonawca.
UWAGA:
Zamawiający informuje, że na terenie zakładu „EKO DOLINA” Sp. z o.o. obowiązuje system zarządzania środowiskowego
zgodny z PN-EN ISO 14001:2015.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe

4.5.5.) Wartość części: 52660 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa olejów silnikowych, przekładniowych i smarów dla potrzeb „Eko Dolina”
Sp. z o. o. przez okres 6 miesięcy od podpisania umowy.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B
b) część nr 2 – oleje i smary marki Komatsu;
Zgodnie z opinią producentów maszyn stosujemy konkretne oleje zgodnie z zaleceniami podanymi w instrukcji obsługi danej
maszyny. Oleje w większości też używane są na tzw. dolewki, a to również rzutuje na zakup konkretnych olejów, aby nie
doszło do niepożądanej reakcji podczas zmieszania różnych olejów.
Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego : „Eko Dolina” Sp. z o.o. Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207
Koleczkowo
Termin dostawy jednostkowej wynosić będzie nie więcej niż 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia jednostkowego
(e-mailem) do Wykonawcy.
Zamawiający wymaga, aby dostawa materiałów przedmiotu zamówienia do Zamawiającego odbywała się w dni robocze od
poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w innych
godzinach po wcześniejszym dokonaniu stosownych ustaleń pomiędzy stronami.
Zamawiający wymaga aby okres przydatności dostarczonych produktów był nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy.
Produkty muszą być dostarczane w opakowaniach oryginalnych, nowych – fabrycznie pakowanych.
W trakcie trwania umowy Wykonawca nie może dostarczyć Zamawiającemu produktów równoważnych innego producenta
niż wskazane w ofercie.
Zamawiający może w trakcie obowiązywania umowy złożyć zamówienie jednostkowe na poszczególne rodzaje
olejów/smarów w ilościach innych niż wskazane w ofercie, z zachowaniem jednak warunku, iż łączna cena netto wskazana
w §6 ust. 1 umowy nie zostanie przekroczona.
W trakcie realizacji umowy Zamawiający uzna za dostawę częściową pełną dostawę z każdego złożonego zamówienia, za
którą zostanie wystawiona jedna faktura VAT.
Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na oferowany asortyment.; bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu
dostawy towaru.
Zamawiający wymaga aby w przypadku dostarczenia wadliwego /niezgodnego z zamówieniem jednostkowym produktu,
wymienił go w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia (w formie e-mail).
Koszt dostaw wraz z kosztami ewentualnych reklamacji będzie ponosił Wykonawca.
UWAGA:
Zamawiający informuje, że na terenie zakładu „EKO DOLINA” Sp. z o.o. obowiązuje system zarządzania środowiskowego
zgodny z PN-EN ISO 14001:2015.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09211100-2 - Oleje silnikowe

4.5.5.) Wartość części: 45023 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa olejów silnikowych, przekładniowych i smarów dla potrzeb „Eko Dolina”
Sp. z o. o. przez okres 6 miesięcy od podpisania umowy.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1C.
c) część nr 3 – pozostałe oleje i smary
Zgodnie z opinią producentów maszyn stosujemy konkretne oleje zgodnie z zaleceniami podanymi w instrukcji obsługi danej
maszyny. Oleje w większości też używane są na tzw. dolewki, a to również rzutuje na zakup konkretnych olejów, aby nie
doszło do niepożądanej reakcji podczas zmieszania różnych olejów.
Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego : „Eko Dolina” Sp. z o.o. Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207
Koleczkowo
Termin dostawy jednostkowej wynosić będzie nie więcej niż 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia jednostkowego
(e-mailem) do Wykonawcy.
Zamawiający wymaga, aby dostawa materiałów przedmiotu zamówienia do Zamawiającego odbywała się w dni robocze od
poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w innych
godzinach po wcześniejszym dokonaniu stosownych ustaleń pomiędzy stronami.
Zamawiający wymaga aby okres przydatności dostarczonych produktów był nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy.
Produkty muszą być dostarczane w opakowaniach oryginalnych, nowych – fabrycznie pakowanych.
W trakcie trwania umowy Wykonawca nie może dostarczyć Zamawiającemu produktów równoważnych innego producenta
niż wskazane w ofercie.
Zamawiający może w trakcie obowiązywania umowy złożyć zamówienie jednostkowe na poszczególne rodzaje
olejów/smarów w ilościach innych niż wskazane w ofercie, z zachowaniem jednak warunku, iż łączna cena netto wskazana
w §6 ust. 1 umowy nie zostanie przekroczona.
W trakcie realizacji umowy Zamawiający uzna za dostawę częściową pełną dostawę z każdego złożonego zamówienia, za
którą zostanie wystawiona jedna faktura VAT.
Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na oferowany asortyment.; bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu
dostawy towaru.
Zamawiający wymaga aby w przypadku dostarczenia wadliwego /niezgodnego z zamówieniem jednostkowym produktu,
wymienił go w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia (w formie e-mail).
Koszt dostaw wraz z kosztami ewentualnych reklamacji będzie ponosił Wykonawca.
UWAGA:
Zamawiający informuje, że na terenie zakładu „EKO DOLINA” Sp. z o.o. obowiązuje system zarządzania środowiskowego
zgodny z PN-EN ISO 14001:2015.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09211100-2 - Oleje silnikowe

4.5.5.) Wartość części: 152729,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28013,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70577,4 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70577,4 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU „OLMAX” Marek Klepacz, Jolanta Sawińska Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7261020873

7.3.3) Ulica: Niciarniana 45

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 92-320

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57380 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31983,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76370,7 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58765,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komatsu Poland Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5222793535

7.3.3) Ulica: Al. Katowicka 113C

7.3.4) Miejscowość: Kajetany

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47777 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 10.05.2024r. do godz. 13:00 na część nr 3 wpłynęły dwie oferty złożone przez:
a) PROAUTO Sp. z o. o.
Ul. Welecka 2A
72-006 Mierzyn
na kwotę 178.357,38 zł brutto
b) PHU „OLMAX” Marek Klepacz, Jolanta Sawińska Sp. J.
Ul. Niciarniana 45
92-320 Łódź
na kwotę 223.141,68 zł brutto
Zamawiający przeznaczył na realizację części nr 3 kwotę 187.857,75 zł brutto.
Oferta złożona przez pierwszego z Wykonawców tj. PROAUTO Sp. z o. o. podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, gdyż ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Wykonawca w formularzu cenowym dla części nr 3 w tabeli w poz. nr 76 (kompaktor Bomag BC 773RB-5) nie podał nazwy oferowanego oleju hydraulicznego DIN 51524 cz. 3 HVLP, ISO
6743-4, Jakość: ISO 11158 – HV, Lepkość: ISO VG: 46.
Druga ze złożonych ofert tj. oferta PHU „OLMAX” Marek Klepacz, Jolanta Sawińska Sp. J. przekracza środki przeznaczone przez Zamawiającego na realizację części nr 3 o 35.160,93 zł brutto.
Zamawiający poprawił oczywiste omyłki rachunkowe, tj.
a) dla cz. nr 3 – Wykonawca w formularzu cenowym (zał. nr 1 F) i ofertowym podał kwotę netto w wysokości 181.416,00 zł, należny podatek VAT w wysokości 23% oraz kwotę brutto w wysokości 223.141,68,00 zł.
Prawidłowa cena netto za 1 szt. oleju wynosi zgodnie z zasadami matematyki: 1 x 600,00 zł = 600,00 zł netto
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający poprawia w złożonej przez Wykonawcę ofercie w/w omyłki wraz z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, w następujący sposób:
było:
za cenę netto 181.416,00PLN* (należy przenieść z załącznika nr 1F)
należny podatek VAT _23__%
za cenę brutto 223.141,68_PLN*
jest:
za cenę netto 181.316,00PLN* (należy przenieść z załącznika nr 1F)
należny podatek VAT _23__%
za cenę brutto 223.018,68_PLN*

W związku z faktem, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do kwoty najkorzystniejszej oferty, postępowanie na część nr 3 podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178357,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223141,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.