eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiWykonanie/doposażenie dwóch przejść dla pieszych w Tomaszowie Mazowieckim.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie/doposażenie dwóch przejść dla pieszych w Tomaszowie Mazowieckim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: POW 10/16

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 724 23 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70657cae-14b1-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie/doposażenie dwóch przejść dla pieszych w Tomaszowie Mazowieckim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70657cae-14b1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350803

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039220/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Bezpieczny pieszy - zwiększenie bezpieczeństwa pieszych i rozwój edukacji komunikacyjnej w Tomaszowie Mazowieckim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

: „Bezpieczny pieszy – zwiększenie bezpieczeństwa pieszych i rozwój edukacji komunikacyjnej w Tomaszowie Mazowieckim” nr POIS.03.01.00-00-0232/22 1 w ramach działania 3.1.: Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-Toś priorytetowa III: Rozwój Sieci Drogowej TEN-T i Transportu Multimodalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 .

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283332

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRI.271.1.22.2023.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 209700,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania p.n.: „Bezpieczny pieszy – zwiększenie bezpieczeństwa pieszych i rozwój edukacji komunikacyjnej w Tomaszowie Mazowieckim” nr POIS.03.01.00-00-0232/22 1 w ramach działania 3.1.: Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T oś priorytetowa III : Rozwój Sieci Drogowej TEN-T i Transportu Multimodalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę i przebudowę przejścia dla pieszych z dostosowaniem ich do wymogów wytycznych określonych w Wytycznych projektowania infrastruktury dla pieszych. Projektowanie przejść dla pieszych (WR-D-41-3) wraz z ich obustronnym doświetleniem wg Wytycznych projektowania infrastruktury dla pieszych. Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych (WR-D-41-4).
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania i obejmuje dwa przejścia dla pieszych:
1) Budowa przejścia dla pieszych przy Szkole Podstawowej nr 9.
2) Przebudowa istniejącego przejścia ul. Stolarska. Posiada ono znaki poziome P-10 i P-14 wymalowane jest cienkowarstwowo, jest wyposażone w znaki pionowe D-6 i T-27 na słupkach stalowych, od strony Szkoły Podstawowej nr 8 wyposażone w barierki U-12a i słupki U-12c do drugiej stronie ulicy.
4. W ramach niniejszego zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
1) wykonania dokumentacji projektowej budowy i przebudowy przejścia dla pieszych wraz z doświetlaniem we wskazanych powyżej lokalizacjach, niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia,
2) uzyskania w imieniu zamawiającego wszelkich decyzji, zgód i zezwoleń niezbędnych do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia - zgodnie z ustawą Prawo budowlane i innymi przepisami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia,
3) wykonania zasilania planowanych instalacji zgodnie z uzyskanymi warunkami technicznymi,
4) wykonania wszelkich robót w sposób powodujący najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu pieszego i drogowego w rejonie prac,
5) przyjęcia odpowiedzialności cywilnej za wyniki działalności w zakresie:
a) organizacji robót budowlanych,
b) zabezpieczenia interesów osób trzecich,
c) ochrony środowiska,
d) warunków bezpieczeństwa pracy,
e) warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego,
6) zastosowania w trakcie wykonywania robót materiałów zgodnych z wymaganiami polskich przepisów, posiadających dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z odpowiednimi przepisami i posiadają wymagane parametry,
7) wykonania trwałego oznakowania i zabezpieczenia strefy robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i przepisami BHP.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji określa: Program funkcjonalno-użytkowy (PFU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45213316-1 - Roboty instalacyjne związane z przejściami

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274852,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Znakserwis Adam Ponenta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241131568

7.3.3) Ulica: Promienna 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-672

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający w SWZ i wzorze Umowy
wskazał termin realizacji zamówienia: 18 tygodni od dnia podpisania umowy. Z uwagi
na brak opcji w sekcji 4.2.10 ogłoszenia o zamówieniu wskazania terminu realizacji zamówienia w tygodniach, zamawiający
wskazał liczbę dni, tj. 126 dni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.