eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławRemonty dróg leśnych w Nadleśnictwie Jarosław- II przetarg



Ogłoszenie z dnia 2022-09-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg leśnych w Nadleśnictwie Jarosław- II przetarg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jarosław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650016762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koniaczów 1L

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jaroslaw@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jaroslaw.krosno.lasy.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dróg leśnych w Nadleśnictwie Jarosław- II przetarg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08f4edc1-2456-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350824

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00253190/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remonty dróg leśnych w Nadlesnictwie Jarosław-II przetarg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy PZP W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W postępowaniu numer referencyjny ZG.270.1.3.2022, w którym Zamawiający dokonał podziału na 4 części, wpłynęła jedna oferta na część nr 3, która została wybrana i zawarto umowę. Pozostałe części zostały unieważnione. Zamawiający zdecydował się na wybór wykonawcy na część numer 1 i numer 4 w trybie zamówienia z wolnej ręki.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-2cdc5793-01cb-11ed-9a86-f6f4c648a056

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.1.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 289021,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi leśnej w Leśnictwie Łapajówka nr inw. 220/911 w km 0+000 – 1+802, remont drogi leśnej w Leśnictwie Łapajówka nr inw. 242/465 w km 0+000 – 1+500 oraz remont drogi leśnej w Leśnictwie Łapajówka nr inw. 242/464 w km 0+000 – 1+700, remont drogi leśnej w Leśnictwie Tuchla nr inw. 242/648 w km 0+000 – 4+600
Roboty drogowe remontowe obejmują remont cząstkowy odcinka nawierzchni powierzchniowo-utrwalonej z zastosowaniem emulsji asfaltowej i grysów, remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni w miejscach ubytków, odcinkowe ścięcie poboczy gruntowych, uzupełnienie poboczy ziemnych gruntem wraz z zagęszczeniem poboczy, odmulenie i oczyszczenie rowów drogowych z możliwością wbudowania urobku w pobocza lub odwozem urobku na odl. do 1 km.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został dodatkowo opisany w specyfikacji technicznej wykonania i obioru robót oraz przedmiarze robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368969,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368969,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368969,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Drak Usługi Transportowe Roboty Ziemne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951044897

7.3.3) Ulica: Mjra Hubala 10

7.3.4) Miejscowość: Przemyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368969,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.