Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00414113/01 - Wynik z dnia 2024-07-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego dostosowanego do transportu osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej Kombatant w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Kombatant
1.3.) Oddział zamawiającego: DPS Kombatant
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000830575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fałata 23 K
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-211
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kombatant@dpsk.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kombatant.olsztyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Dom Pomocy Społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego dostosowanego do transportu osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej Kombatant w Olsztynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48175fd6-21a0-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054095/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://zamowienia.olsztyn.eu3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://zamowienia.olsztyn.eu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
przedmiotowym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych
Gminy Olsztyn http://zamowienia.olsztyn.eu. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Instrukcja
Użytkownika korzystania z Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn znajduje się na Portalu, w
zakładce "Pomoc" . Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
musi założyć konto na stronie Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn dostępnej pod adresem
https:// zamowienia.olsztyn.eu. Wykonawca posiadający konta na Platformie Zamówień Publicznych
Gminy Olsztyn ma dostęp do formularz: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do
komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu opisane zostały na Platformie Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn w Instrukcji
Użytkownika - Wykonawca. Wymaga się by dokumenty elektroniczne w postępowaniu były utrwalone w
sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytywanie, zapisywanie i powielanie, a także przekazanie
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych, umożliwiały
prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze
ekranowym, Załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą platformy plik oferty wraz z
załącznikami, nie jest dostępny dla zamawiającego i przechowywany jest na serwerach platformy w
formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej opatrzona kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym. W celu korzystania z systemu
zamowienia.olsztyn.eu konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (DZ.U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że: 2. Administratorem danych osobowych
przetwarzanych w związku z prowadzeniem postepowania o udzielenie zamówienia publicznego
będzie DPS Kombatant w Olsztynie. Oferenci mogą się z nami kontaktować w następujący sposób:
Listownie na adres Dom Pomocy Społecznej Kombatant ul. Fałata 23k 10-211 Olsztyn, poprzez e-mail:
kombatant@dpsk.olsztyn.eu 3. Inspektor Ochrony Danych. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony
danych. Jest to osoba, z którą można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących
przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z
inspektorem ochrony danych można kontaktować się w następujący sposób: Listownie na adres: DPS
Kombatant ul. Fałata 23 k 10-211 Olsztyn, poprzez e-mail: : iod@dpsk.olsztyn.eu 4. Cel przetwarzania
danych Oferenta oraz podstawy prawne. Dane Oferenta będą przetwarzane w celu związanym z
udzieleniem zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest zgoda Oferenta
wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa: Ustawa z dnia
23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 2018 r. poz. 1025 ze zm.) Ustawa o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach (Dz. U. 2018 r. poz. 217 ze zm.) 5. Okres przechowywania danych. Dane
Oferenta pozyskane w związku z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane
będą przez okres 5 lat: od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Komu przekazujemy
dane a) Dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim
zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady
postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. b) Ponadto odbiorcą danych zawartych
w dokumentach związanych z postepowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi DPS Kombatant ul. Fałata 23 k
w Olsztynie zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z
udostępnionych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji
danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości
zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem
awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich
okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. 7. Uprawnienia przysługujące
Oferentowi, związane z przetwarzaniem danych osobowych. W odniesieniu do danych pozyskanych w
związku z prowadzonym postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Oferentowi przysługują
następujące uprawnienia: Prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; Prawo do
sprostowania (poprawiania) swoich danych; Prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy
przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu
prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; Prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa, Prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystać z powyższych
praw, należy się skontaktować z nami lub naszym inspektorem ochrony danych. 8. Podanie danych
osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale
może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od
przedmiotu zamówienia, Zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy
Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 ze zm.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego w istniejącym szybie windowym wraz z demontażem starego dźwigu oraz wykonanie niezbędnych robót budowlanych w budynku Domu Pomocy Społecznej Kombatant w Olsztynie
4.2.6.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji w miesiącach
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas interwencji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 dostawy, które odpowiadają rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, w szczególności związane z budową lub z przebudową, lub remontem, lub modernizacją szybów windowych wraz z montażem dźwigu osobowego w obiektach budowlanych - o wartości minimum 200 000. zł brutto każda. Wymagany warunek musi być spełniony przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Nie jest dopuszczalne sumowanie, w celu osiągnięcia wymaganego poziomu doświadczenia, świadczeń w zakresie opisanym powyżej przez różne podmioty.
2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadane przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia
3. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentu, określonego w rozdziale 16 pkt 3 a)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 16 Informacja o podmiotowych środkach dowodowych
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia
o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 i załącznik nr 5 do SWZ).
2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Pzp wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, , jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.:
b) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia
o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 i załącznik nr 5 do SWZ).
2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Pzp wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, , jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.:
a) wykazu dostaw,(co najmniej dwóch o wartości min 200 000 każda) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały
wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie wykonawcy;
- w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź
inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie
ostatnich 3 miesięcy;
Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 8 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych tych z wykonawców, którzy wykonają prace, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku podmiot udostępniający zasoby jest zobowiązany wykonać prace, do realizacji których te zdolności są wymagane.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia w formularzu ofertowym składają oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni wykonawcy, (załącznik nr 2 do SWZ).
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają prace, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów o treści odpowiadającej załącznikowi nr 7 do SWZ.
5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 16 ust. 1, SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
8. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy jest dopuszczalna w zakresie dozwolonym przez art. 455 ustawy Prawa Zamówień Publicznych7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-17 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn: https//zamowienia.olsztyn.eu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-17 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający WYMAGA, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prac, celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy PZP, jeżeli oferta została złożona bez odbycia wizji lokalnej.2. Poza możliwością unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 310 ustawy PZP, jeżeli środki publiczne, które zmawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postepowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa pasz tuczowych i narybkowych
- Budowa dwóch kolumbariów nr 17 i 19 na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Poprzecznej 9B w Olsztynie
- Dostawa materiałów biurowych
- przeprowadzenie badania ewaluacyjnego dokumentu pn. Zoperacjonalizowany Program Wdrażania Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030 dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego"
- Projekt oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania w ramach OBO "Park Nagórki-Jaroty budowa ścieżek edukacyjnych, zagospodarowanie terenu zalesionego oraz zapewnienie ciągłości ścieżki rowerowej
- Wykonywanie usług geodezyjnych na nieruchomościach Zasobu WRSP, którymi dysponuje Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana windy osobowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Wojska Polskiego 9A w Giżycku
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka przy ul. Gajowej w Bydgoszczy
- dostawa wraz z wymianą pasów nośnych w 5 dźwigach osobowych w budynkach: przy ul. Sławka 38, 38a w Katowicach, ul. Bohaterów Monte Cassino 2-2i w Katowicach
- Budowa szybu windowego wraz z windą w budynku B Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA ,,ORION" w Ciechocinku
- "Poprawa dostępności architektonicznej placówki - zakup i montaż windy ZSP Przybradz w ramach projektu Inkluzja edukacyjna w gminie Wieprz"
- SVA/4620-4/2025 - Wykonanie robót budowlanych polegających na kompleksowym wykonaniu wind w ramach zadania nr 91553 - "Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie"
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.