Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00387840/01 - Wynik z dnia 2024-06-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
II Bieżąca całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości położonych w Poznaniu przy ul. Katowickiej/Milczańskiej/Bobrzańskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630682977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konfederacka 4
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-281
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 85083321
1.5.8.) Numer faksu: +48 61 8508300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ptbs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ptbs.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
II Bieżąca całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości położonych w Poznaniu przy ul. Katowickiej/Milczańskiej/Bobrzańskiej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-662e12bf-2253-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl/ptbs3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami w sprawie prowadzonego postępowania w sprawie zamówienia publicznego są:
Jerzy Czapliński, adres e-mail: jerzy.czaplinski@ptbs.pl
Elżbieta Kozłowska, adres e-mail: elzbieta.kozlowska@ptbs.pl
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: www.platformazakupowa.pl/ptbs
3. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Szczegóły- patrz Rozdział IX SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczenia, o których mowa w niniejszej SWZ, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy zakupowej www.platformazakupowa.pl/ptbs
2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
3. Wykonawcy mogą zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ, zgodnie z art. 284 ust. 1 ustawy Pzp, kierując swoje zapytania do Zamawiającego, ze wskazaniem numeru postępowania określonego w SWZ. Zapytania winny być składane w sposób określony w pkt. 1.
4. Treść wyjaśnień zostanie udzielona przez Zamawiającego zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy Pzp.
5. Wszelkie wyjaśnienia i modyfikacje, w tym zmiany terminów stają się integralną częścią specyfikacji warunków zamówienia i są wiążące dla Zamawiającego i Wykonawców.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str 1).
Szczegóły zawarto w Rozdziale XXV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-8/PP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bieżąca całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości położonych w Poznaniu przy ul. Katowickiej/Milczańskiej/Bobrzańskiej, stanowiących zasób Poznańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego sp. z o.o.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
71314100-3 - Usługi elektryczne
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
98395000-8 - Usługi ślusarskie
71356000-8 - Usługi techniczne
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
50116100-2 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O zawarcie umowy mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa tego warunku,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wymaga szczególnych uprawnień działalności gospodarczej.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa tego warunku,
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Spełnieniem zdolności technicznej będzie wykazanie przez Wykonawcę wykonania, wykonywania prac o charakterze i wielkości podobnym do przedmiotu zamówienia na jakie składa ofertę - dotyczących zasobów mieszkaniowych.
Spełnieniem zdolności zawodowej przez wykonawcę jest posiadanie uprawnień kwalifikacji wydanych przez właściwe instytucje, w branży elektrycznej oraz wykonywania prac na wysokości. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie/a dotyczące niepodleganiu wykluczeniu (przesłanki obligatoryjne) wykonawcy, podwykonawcy, podmiotu trzeciego stanowiące załączniki nr 2 do SWZ,
2) jeżeli dotyczy - zobowiązanie podmiotu trzeciego ,
3) jeżeli dotyczy – pełnomocnictwo,
4) jeśli dotyczy- dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy jedynie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – dokument winien być przedstawiony w formie elektronicznej i opatrzonym jednym z dopuszczonych w niniejszym postępowaniu rodzajem podpisu elektronicznego,
5) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, załącznik nr 11 do SWZ,
6) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4), 5), 7) i 8) ustawy Pzp,
7) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) Ustawy,
8) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5) Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie/a dotyczące spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wykonawcy, podwykonawcy, podmiotu trzeciego stanowiące załączniki nr 3 do SWZ,
2) świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do prowadzenia prac przy instalacji i sieci elektrycznych oraz prac na wysokościach. W przypadku nie posiadania niniejszych uprawnień przez wykonawcę, winien on złożyć oświadczenie, że przed rozpoczęciem prac związanych z pracami elektrycznymi i wysokościowymi, przedłoży zamawiającemu stosowne świadectwa kwalifikacyjne podwykonawców lub podmiotów innych,
3) wykaz głównych usług związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania – załącznik nr 6 do SWZ. Z niniejszego wykazu powinno wynikać że Wykonawca wykonał usługi w rodzaju i ilości określonej w Rozdziale XVIII ust. 1 pkt 2) lit. d) doświadczenie, wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone (np. referencje itp.)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO- załącznik nr 9 do SWZ,2) jeżeli dotyczy- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby dla zamówienia publicznego, załącznik nr 10 do SWZ,
3) jeżeli Wykonawca będzie korzystał z podwykonawstwa należy podać jaki zakres prac zostanie zlecony zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ. Jeżeli Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa należy na załączniku nr 7 do SWZ napisać „nie dotyczy”,
4) oświadczenie Wykonawcy, że osoby które będą wykonywały przedmiot zamówienia, będą zatrudnione na umowę o pracę- załącznik nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 600,00 zł.2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną wyżej kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego, nr rachunku:
42 1130 1088 0002 0417 0020 0001
z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP-8/PP/2024”.
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego.
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5. Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia powinno zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert.
6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie lub wniesione w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:1) dopuszczalne jest zmniejszenie przedmiotu umowy, gdy wynika to z potrzeb Zamawiającego.
2) Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania części przedmiotu umowy, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-13 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa Open Nexus- www.platformazakupowa.pl/ptbs
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-13 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-12
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- prace remontowe w żłobku Balbinka - placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa artykułów alkoholowych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Modrzejewskiej w Poznaniu
- Dostawa kamizelek kuloodpornych do Oddziału Zewnętrznego w Koziegłowach Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Modernizacja sali gimnastycznej
- Odnowienie części elewacji Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i klap przeciwpożarowych na terenie kompleksów wojskowych w Garnizonach Toruń i Inowrocław.
- Budowa żłobka w Żninie
- "Termomodernizacja budynków na terenie Gminy Świerzawa"
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.