Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00414183/01 - Wynik z dnia 2024-07-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
,,Usługa dowozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy Wicko do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025''
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wicko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979772
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słupska 9
1.5.2.) Miejscowość: Wicko
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-352
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wicko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wicko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Usługa dowozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy Wicko do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025''
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a81272c9-2264-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350882
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012752/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa dowozu dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy Wicko do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej, który dostępny jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu platformy zakupowej oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RR.271.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do i ze szkół, przedszkoli na trasach:
I CZĘŚĆ
- trasa nr 1
Dowóz i odwóz uczniów z miejscowości Żarnowska do Szkoły Podstawowej oraz oddziału przedszkolnego w Szczenurzy, SP w Szczenurzy, ul. Szkolna 2, 84-360 Łeba.
Przewidywana orientacyjna dzienna liczba kilometrów : 28 km
Przewidywana liczba uczniów - 48 w tym:
- m. Żarnowska: 41 biletów ulgowych i 7 bilety pełnopłatne
- trasa nr 2
Dowóz i odwóz uczniów z miejscowości Nowęcin do Szkoły Podstawowej oraz oddziału przedszkolnego w Szczenurzy, SP w Szczenurzy, ul. Szkolna 2, 84-360 Łeba.
Przewidywana orientacyjna dzienna liczba kilometrów : 14 km
Przewidywana liczba uczniów - 58 w tym:
- m. Nowęcin: 55 biletów ulgowych i 3 bilety pełnopłatne
- trasa nr 3
Dowóz i odwóz uczniów z miejscowości Steknica, Łebieniec do Szkoły Podstawowej oraz oddziału przedszkolnego w Szczenurzy, SP w Szczenurzy, ul. Szkolna 2, 84-360 Łeba.
Przewidywana orientacyjna dzienna liczba kilometrów : 11 km
Przewidywana liczba uczniów – 50 w tym :
- m. Steknica : 3 bilety ulgowe
- m. Łebieniec : 44 bilety ulgowych i 3 biletów pełnopłatnych
- trasa nr 4
Dowóz i odwóz uczniów z miejscowości Dymnica, Ulinia, Sarbsk, Szczenurze do Szkoły Podstawowej oraz oddziału przedszkolnego w Szczenurzy, SP w Szczenurzy, ul. Szkolna 2,
84-360 Łeba.
Przewidywana orientacyjna dzienna liczba kilometrów : 24 km
Przewidywana liczba uczniów – 46 w tym:
- m. Dymnica- 1 bilet pełnopłatny.
- m. Ulinia : 4 bilety ulgowe i 1 bilet pełnopłatny
- m. Sarbsk : 10 biletów ulgowych i 1 bilet pełnopłatny
- m. Szczenurze: 11 biletów ulgowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas postawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do i ze szkół, przedszkoli na trasach:
II CZĘŚĆ
-trasa nr 5
Dowóz i odwóz uczniów z miejscowości Wrzeście, Wrzeście Stacja, Wrześcienko,
Charbrowo Młyn ( ul. Młyńska ) , Skarszewo, Poraj, Górka do Szkoły
Podstawowej w Wicku, ul. Parkowa 4 oraz Przedszkola w Wicku, ul. Słupska 11
i Przedszkola w Charbrowie, ul. Łebska 9.
Przewidywana orientacyjna dzienna liczba kilometrów : 76 km
Przewidywana liczba uczniów - 63, w tym :
- m. Wrzeście : 19 biletów ulgowych i 1 bilet pełnopłatny
- m. Wrzeście Stacja : 1 bilet ulgowe i 1 bilet pełnopłatny
- m. Wrześcienko: 13 biletów ulgowych i 4 biletów pełnopłatnych
- m. Skarszewo – 8 biletów ulgowych i 3 bilety pełnopłatne
- m. Poraj – 5 bilety ulgowe
- m. Górka – 7 biletów ulgowych i 1 bilet pełnopłatny
trasa nr 6
Dowóz i odwóz uczniów z miejscowości Wicko, Krakulice, Podroże, Charbrowo, Gęś,
Białogarda , do Szkoły Podstawowej w Wicku, ul. Parkowa 4 oraz Przedszkola
w Wicku, ul. Słupska 11 i Przedszkola w Charbrowie, ul. Łebska 9.
Przewidywana orientacyjna dzienna liczba kilometrów : 62 km
Przewidywana liczba uczniów -119, w tym :
- m. Krakulice : 19 bilety ulgowe
- m. Podroże : 6 bilety ulgowe i 1 bilet pełnopłatny
- m. Charbrowo : 43 biletów ulgowych
- m. Gęś – 16 biletów ulgowych i 1 biletów pełnopłatnych
- m. Białogarda :19 bilety ulgowe i 9 bilety pełnopłatne
- m. Wicko: 5 biletów ulgowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas postawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do i ze szkół , przedszkoli na trasach:
III CZĘŚĆ
- trasa Nr 7
Dowóz i odwóz uczniów z miejscowości Strzeszewo, Wojciechowo, Gąska,
Bargędzino, Roszczyce, Nieznachowo, Zdrzewno, Kopaniewo, Komaszewo do
Szkoły Podstawowej oraz oddziału przedszkolnego w Maszewku, Maszewko 7.
Przewidywana orientacyjna dzienna liczba kilometrów : 100 km
Przewidywana liczba uczniów – 75, w tym :
- m. Zdrzewno : 5 bilety ulgowe
- m. Kopaniewo : 3 bilety ulgowe i 1 bilet pełnopłatny
- m. Strzeszewo : 23 biletów ulgowych i 1 bilet pełnopłatny
- m. Wojciechowo : 4 bilety ulgowe
- m. Roszczyce : 30 biletów ulgowych i 1 bilet pełnopłatny
- m. Bargędzino : 6 biletów ulgowych i 1 bilet pełnopłatny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas postawienia pojazdu zastępczego w czasie awarii
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym lub posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 728).
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej,
a) Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 usługi w zakresie dowozu dzieci do szkół trwającej min. 9 miesięcy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane. (Warunek będzie spełniony przy wykazaniu ww. doświadczenia dla dowolnej liczby części).
b) Wymagane jest wykazanie, że wykonawca dysponuje autobusem dla:
Cz. I – minimum 2 pojazdy, każdy po min. 60 miejsc siedzących,
Cz. II – minimum 2 pojazdy, każdy po min. 60 miejsc siedzących
Cz. III – minimum 1 pojazd z min. 60 miejsc siedzących
c) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- minimum jednym kierowcą uprawnionym do kierowania autobusami - cz. III i minimum dwoma kierowcami uprawnionymi do kierowania autobusami – cz. I i II
- minimum jednym opiekunem posiadającym szkolenie BHP – cz. III i minimum dwoma opiekunami posiadającymi szkolenie BHP – cz. I i II
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana warunków umowy może nastąpić w formie pisemnej przy zachowaniu wymogów określonych w art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z uwagi na:- konieczność zmiany trasy (wydłużenie, skrócenie) w tym ilości przystanków, z których będą odbierane i pozostawiane dzieci, w takim wypadku wynagrodzenie zostanie zapłacone za rzeczywiście przejechaną ilość kilometrów.
- zmianę osób zatrudnionych, pod warunkiem, że nowa osoba spełnia warunki określone przez Zamawiającego. Dla każdej zmienionej osoby należy dostarczyć odpowiednie dokumenty,
- zmianę podwykonawców. W przypadku udostępnienia przez podwykonawców potencjału technicznego, nowy podwykonawca lub sam Wykonawca /wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego,
- zmianę pojazdów w przypadku braku możliwości wykonywania usługi wskazanym w ofercie pojazdem, pod warunkiem, że będzie zgodny z wymaganiami Zamawiającego ,
- zmianę wynagrodzenia wynikającego ze zmiany trasy (w tym korekty podanej długości trasy) oraz wynikającego ze zmiany stawki VAT,
- nieprzewidziane okoliczności formalno-prawne mające wpływ na realizację umowy,
- okoliczności będące następstwem siły wyższej,
- zmiany w zakresie dni i godzin przewozu uczniów stosownie do zmian w planie zajęć
i organizacji roku szkolnego,
-konieczność waloryzacji wynagrodzenia zgodnie z zasadami określonymi w § 5 ust. 8 umowy, - zmianę przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań, niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia,
2. Zamawiający dopuszcza również wprowadzenie zmian wynikających z sytuacji związanej z trwającą wojna w Ukrainie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-12 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI WICKO
- Remont hydroforni w miejscowoś. Komaszewo, Białogarda i Wrześcienko poprzez wsparcie technologii uzdatniania wody oraz wykonanie urządzeń umożliwiających pobór wody - w zakr. przebud. instal. elektr.
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Wicko
- ,,Dostawa i montaż zestawów hydroforowych''
więcej: przetargi WICKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne w roku 2025
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY SUŁKOWICE DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW W ROKU 2025
- Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w Gminie Malechowo w okresie od dnia 2 stycznia 2025 r. do dnia 27 czerwca 2025 r.
- PRZEWÓZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY POLANÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W 2025 r.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.