Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00304691/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa przełączników sieciowych LAN do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.komorowska@umw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umed-wroc.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa przełączników sieciowych LAN do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aef3e2af-1945-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350918
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060436/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.24 Przełączniki sieciowe oraz sprzęt sieciowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304691/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP-260-TP-72/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 465199,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 170725,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa przełączników sieciowych LAN do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający wymaga, by oferowane produkty spełniały wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej.
Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz spełniały wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej (załącznik nr 2 do SWZ).
Warunki ogólne zamówienia:
1) Dostarczone urządzenia muszą być nowe, nieodnawiane oraz nieużywane, przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o zamiarze rozpakowania sprzętu, a Zamawiający ma prawo inspekcji sprzętu przed jego rozpakowaniem.
2) Przedmiot zamówienia musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta(ów) urządzeń na terenie kraju.
3) W ramach dostawy należy dostarczyć Zamawiającemu numery kontraktów serwisowych lub innych dokumentów umożliwiających Zamawiającemu:
a. samodzielne pobieranie bezpłatnych aktualizacji i nowych wersji oprogramowania,
b. bezpośredni kontakt z inżynierami wsparcia technicznego producenta.
4) Wykonawca zobowiązuje się, że korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonych produktów, nie będzie stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich.
5) W wypadku wątpliwości co do zgodności oferowanych produktów z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2 do SWZ (dla części 1 i 2), Zamawiający jest uprawniony do:
zwrócenia się do producenta oferowanych produktów o potwierdzenie ich zgodności z umową (w tym także do przekazania producentowi niezbędnych danych umożliwiających weryfikację),
zlecenia producentowi oferowanych produktów, lub wskazanemu przez producenta podmiotowi, inspekcji produktów pod kątem ich zgodności z umową oraz ważności i zakresu uprawnień licencyjnych.
Jeżeli inspekcja, o której mowa powyżej wykaże niezgodność produktów z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2 do SWZ lub stwierdzi, że korzystanie z produktów narusza majątkowe prawa autorskie producenta, koszt inspekcji zostanie pokryty przez Wykonawcę, według rachunku przedstawionego przez podmiot wykonujący inspekcję, w kwocie nie przekraczającej 20% wartości zamówienia (ograniczenie to nie dotyczy kosztów poniesionych przez Strony w związku z inspekcją, jak np. konieczność zakupu nowego oprogramowania).
Prawo zlecenia inspekcji nie ogranicza ani nie wyłącza innych uprawnień Zamawiającego,
w szczególności prawa do żądania dostarczenia produktów zgodnych z umową oraz roszczeń odszkodowawczych.
6) Zamawiający wymaga, by konieczne oprogramowanie dostarczone wraz ze sprzętem było w wersji aktualnej (tzn. opublikowanej przez producenta nie wcześniej niż 6 miesięcy) na dzień poprzedzający dzień składania ofert.
7) Oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
8) Przed podpisaniem protokołu odbioru Zamawiający może zwrócić się do producenta zaoferowanych rozwiązań o weryfikację numerów seryjnych urządzeń pod kątem ich zgodności ze specyfikacją.
9) Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był wstępnie skonfigurowany według wytycznych Zamawiającego.
10) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyznaczył osobę(y) przeszkoloną na poziomie eksperckim w zakresie obsługi, zarządzania i zaawansowanej konfiguracji dostarczanych rozwiązań celem przeszkolenia z użytkowania i wsparcia w konfiguracji oraz uruchomieniu dostarczanych urządzeń w środowisku informatycznym Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284745,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284745,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284745,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sieciowe Systemy Informatyczne Andrzej Kowalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9121103330
7.3.3) Ulica: Pl. Zamkowy 24A
7.3.4) Miejscowość: Oława
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sieciowe Systemy Informatyczne Andrzej Kowalczyk
jakie przetargi wygrała firma
Sieciowe Systemy Informatyczne Andrzej Kowalczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284745,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do 9 szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce (8 szkół gminy Wrocław, 1 szkoła gminy Kobierzyce) - w podziale na 4 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Zakroczym realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Cyberbezpieczny Samorząd - zakup sprzętu i oprogramowania do Urzędu Gminy w Osieku"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego - dwóch przełączników sieciowych
- "Rozbudowa monitoringu etap IV - kamery LPR do rozpoznawania tablic rejestracyjnych cz. 2"
- FERC.02.02-CS.01-001/23/1368/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 Dostawa i wdrożenie zarządzalnych przełączników sieciowych, UTM wraz z systemem centralnego składowania logów w ramach projektu Cyberbezpie
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego realizowana w ramach projektu: "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Infrastruktura sieciowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.