eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Z³otniki KujawskieRenowacja zabytkowego dworu w Mierzwinie



Og³oszenie z dnia 2024-06-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Renowacja zabytkowego dworu w Mierzwinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Z³otniki Kujawskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350808

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Powstañców Wielkopolskich 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³otniki Kujawskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-180

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zlotnikikujawskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zlotnikikuj.ires.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja zabytkowego dworu w Mierzwinie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9a965b19-2269-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00350934

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00016645/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Renowacja zabytkowego dworu w Mierzwinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/936193

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/936193

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Rozporz±dzeniem Prezesa Rady
Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo -aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na
platformazakupowa.pl, tj.: a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b) komputer
klasy PC lub MAC onastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7,Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)zainstalowana dowolna przegl±darka
internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100.,d) w³±czona obs³uga JavaScript,e) zainstalowany program Adobe
Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików.pdf,f)Szyfrowanie na
platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3,g) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê
oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Pozosta³e wymagania zosta³y okre¶lone w SWZ oraz w regulaminie korzystania z platformy Open Nexus.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiaj±cy informuje,
¿e: 1) administratorem a w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE(je¿eli dotyczy)równie¿ podmiotem
przetwarzaj±cym wszelkie dane osobowe osób fizycznych zwi±zanych z niniejszym postêpowaniem jest Urz±d Gminy Z³otniki
Kujawskie z siedzib± przy ul.Powstañców Wielkopolskich 6, 88-180 Z³otniki Kujawskie, 2) kontakt do inspektora ochrony danych
osobowych:sekretariat@zlotnikikujawskie.pl3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6ust. 1 lit.c RODO w celu
zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia,4)odbiorcami
ww.danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18
oraz art. 74 ustawy oraz umowy dofinansowania (je¿eli dotyczy),5)ww. dane osobowe bêd± przechowywane odpowiednio:- przez
okres4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez ca³y okres
obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego - je¿eli okres obowi±zywania umowy
przekracza 4 lata; -przez okres,o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporz±dzenia
Parlamentu Europejskiego nr 1303/2013 z dnia 17.12.2013 r. w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE;- do
czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji - w zakresie okre¶lonym w przepisach o archiwizacji,6) obowi±zek podania
danych osobowych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy,7) w odniesieniu dodanych osobowych decyzje nie
bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO,8) osoba fizyczna, której dane osobowe dotycz± posiada:a) na podstawie art. 15
RODO prawo dostêpu do ww. danych osobowych. W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane
przez zamawiaj±cego, z uprawnienia o
którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO,zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych
informacji,maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego
postêpowania o udzieleniezamówienia; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ww. danych osobowych(skorzystanie
z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ
zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w
zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników); c) na
podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania. W przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o
którym mowa w art. 18 ust. 1
RODO,spowoduje ograniczenie przetwarzania danych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba, ¿e zachodz± przes³anki,
o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy
przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO,9) osobie fizycznej, której dane osobowe dotycz± nie przys³uguje:a) w
zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 271.1.14.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ogólna charakterystyka obiektu :
Dworek w ca³o¶ci zlokalizowany w granicach dzia³ki nr 29/16, obrêb Mierzwin, jednostka ewidencyjna 040709_2. Na dzia³ce
s±siaduj±cej znajduje siê budynek mieszkalny (zabudowa bli¼niacza).
Obiekt wybudowany pod koniec XIX wieku. jako obiekt o 3 kondygnacjach, w tym jednej kondygnacji podziemnej.
Konstrukcja obiektu:
• Fundamenty kamienne/ceglane,
• ¦ciany zewnêtrzne i no¶ne z ceg³y pe³nej,
• Stropy drewnienie, Podsufitka z desek i trzciny, pod³ogi drewniane pokryte deskami b±d¼ p³ytkami ceramicznymi.
• ¦cianki dzia³owe z ceg³y pe³nej b±d¼ dziurawki na zaprawie cementowo-wapiennej,
• Okna czê¶ciowo wykonane z PCV, czê¶ciowo drewniane, wtórne,
• Drzwi czê¶ciowo wykonane z PCV, czê¶ciowo drewniane, wtórne.
Budynek wyposa¿ony w jedn± klatkê schodow± drewnian±, prowadz±c± na kondygnacjê I piêtra. Schody prowadz±ce do
piwnicy drewniane.
Tynki wewnêtrzne wapienne, wapienno-cemantowe, malowane farbami b±d¼ pokryte p³ytkami ceramicznymi w
pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych.
Dach p³aski w konstrukcji drewnianej, pokryty pap±. Obróbki blacharskie rynny, rury spustowe z blachy ocynkowanej.
Budynek znajdujê siê w gminnej ewidencji zabytków. Zakres prac ogranicza siê do wnêtrza obiektu.
Dane metrykalne – dworku w Mierzwinie
• powierzchnia zabudowy ok. 210 m2
• powierzchnia u¿ytkowa piwnicy ok. 28,4 m2
• powierzchnia u¿ytkowa parteru ok. 160,4m2
• powierzchnia u¿ytkowa I pietra ok. 143,2 m2
• ca³kowita powierzchnia u¿ytkowa ok. 333 m2
• kubatura ok. 1400 m3
• ilo¶æ klatek schodowych 1
• ilo¶æ kondygnacji nadziemnych 2
• ilo¶æ kondygnacji podziemnych 1
• d³ugo¶æ budynku ok. 17,00 m
• szeroko¶æ budynku ok. 16,00 m • wysoko¶æ budynku < 12 m (budynek niski)
Zakres zamówienia obejmuje:
Prace budowlane
• Wymiana i renowacja stolarki drzwiowej wewnêtrznej
• Klamrowanie i likwidacja widocznych spêkañ,
• Wymiana schodów wewnêtrznych w klatce schodowej i schodów do piwnicy
• Remont klatki schodowej (skucie lu¼nych tynków, uzupe³nienie ubytków, malowanie)
• Wymiana i naprawa posadzki klatki schodowej (parter, piêtro)
• Naprawa pod³óg w czê¶ci mieszkalnej na piêtrze (wraz z wymiana belek stropowych),
• Utworzenie dodatkowego wêz³a higieniczno-sanitarnego w czê¶ci mieszkalnej – mieszkanie na piêtrze,
• Wymiana istniej±cego o¶wietlenia klatki schodowej wraz z wymiana osprzêtu
• Wymiana istniej±cych instancji elektrycznych wraz z wymian± osprzêtu w czê¶ci mieszkalnej
• Wymiana i rozbudowa instalacji wodoci±gowej i kanalizacyjne
Szczegó³owy opis znajduje siê w SWZ i dokumentacji projektowej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1.O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który spe³nia poni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu
dotycz±ce:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniaj±cej nale¿yte wykonanie
zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem
zamówienia, na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 200 000,00 z³ (dwie¶cie tysiêcy z³otych).
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mog± spe³niaæ
³±cznie.
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte
wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia
dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
- jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu remontu lub budowy lub przebudowy lub nadbudowy lub dobudowy
budynku kubaturowego o kubaturze nie mniejszej ni¿ 300,00 m3 ka¿da.
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mog± spe³niaæ
³±cznie.
b) dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osob± (skierowanej przez wykonawcê do realizacji zamówienia) na ka¿de z
wymienionych poni¿ej stanowisk:
b1) Kierownik budowy:
- posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ
b2) Kierownik robót bran¿y sanitarnej:
- posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci
wodoci±gowych i kanalizacyjnych
b3) Kierownik robót bran¿y elektrycznej:
- posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mog± spe³niaæ
³±cznie.
2. Dodatkowe informacje dotycz±ce ww. warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) wszystkie ww. osoby skierowane przez wykonawcê do realizacji zamówienia musz± biegle pos³ugiwaæ siê jêzykiem
polskim. W przeciwnym razie wykonawca udostêpni wystarczaj±c± ilo¶æ t³umaczy, wykazuj±cych znajomo¶æ jêzyka
technicznego w zakresie terminologii budowlanej, we wszystkich specjalno¶ciach wystêpuj±cych przy realizacji zamówienia,
2) ilekroæ w tre¶ci SWZ jest mowa o „uprawnieniach budowlanych”, „budowie”,
„przebudowie”, „kierowniku budowy”, „kierowniku robót” nale¿y pojêcia te rozumieæ zgodnie z definicjami okre¶lonymi w
ustawie Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do niej,
3) roboty budowlane okre¶lone w pkt 1 ppkt 2) lit. a) musz± byæ wykonane w ramach oddzielnych zadañ (umów),
4) je¿eli wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby zrealizowa³ zadanie w trybie zaprojektuj i wybuduj, zamawiaj±cy
uzna robotê budowlan± za spe³niaj±c± warunek, je¿eli robota ta bêdzie odpowiada³a swoim zakresem i warto¶ci± wymogom
okre¶lonym w pkt 1 ppkt 2) lit. a),
5) je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi
wykonawcami, wykaz, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 2 (wykaz robót budowlanych), dotyczy robót budowlanych,
w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³,
6) w przypadku, gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca ww. warunków wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, zamawiaj±cy
przeliczy tê warto¶æ w oparciu o ¶redni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania. Je¿eli w tym dniu
¶redni kurs NBP nie bêdzie opublikowany zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs z ostatniego dnia przed dniem wszczêcia.
Je¿eli w jakimkolwiek dokumencie
z³o¿onym przez wykonawcê wskazane zostan± kwoty wyra¿one w walucie nie znajduj±cej siê aktualnie w obrocie,
zamawiaj±cy dokona przeliczenia tych kwot na z³otówki na podstawie ostatniego ¶redniego miesiêcznego kursu z³otego w
stosunku do tych walut, ujawnionego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego
7) korzystanie z podmiotów udostêpniaj±cych zasoby:
a) wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach
technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie
od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych,
b) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog±
polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do
realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane,
c) wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów
udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji
podmiotów udostêpniaj±cych zasoby. Wykonawca polegaj±cy na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych
zasoby do³±cza do oferty dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 6 i 7 SWZ.
8) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty
budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie
zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 8 SWZ,

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1)
dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci
zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne
odpowiednie dokumenty;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub
innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww.
dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
3) pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy,
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu
(odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1
ppkt2)
4) o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z
wykonawców.
5) o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do
SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z
wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6) o¶wiadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wed³ug wzoru
stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;
Uwaga! Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby.
7) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na
potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±cym brak
podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca
powo³uje siê na jego zasoby (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ). Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego
zasoby mo¿e byæ zast±pione innym podmiotowym ¶rodkiem dowodowym potwierdzaj±cym, ¿e wykonawca realizuj±c
zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego podmiotu;
Uwaga! Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby.
8) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wskazuj±ce, które roboty budowlane,
dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
Uwaga! Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia.
9) przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
a) opis materia³ów, produktów i rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o
którym mowa w Rozdziale XVI pkt 7 SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych materia³ów,
produktów i rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci);
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci sk³adaj± wspólnie ww.
dokumenty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.
2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
4. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich
zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 1 – 3.
5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd±
mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych
wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim
zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê
zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy, polegaj±cych na: zmianie terminu
wykonania przedmiotu umowy, zmianie wynagrodzenia, zmianie sposobu spe³nienia ¶wiadczenia oraz zmianie osób
wskazanych do realizacji zamówienia.
3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach:
1) w sytuacji, gdy w okresie realizacji przedmiotu umowy nast±pi± niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne, np. intensywne
opady deszczu, wichury, ujemne temperatury uniemo¿liwiaj±ce zachowanie re¿imów technologicznych, powoduj±ce
wstrzymanie robót budowlanych przez okres co najmniej 5 dni roboczych nastêpuj±cych po sobie i bêdzie to mia³o wp³yw na
termin wykonania przedmiotu umowy. Przed³u¿enie terminu Zamawiaj±cy warunkuje z³o¿eniem przez Wykonawcê
stosownego wniosku oraz dokumentów wskazuj±cych, ¿e zachowanie wymogów technologicznych w danych warunkach
atmosferycznych jest niemo¿liwe (informacja o stanie pogody z Biura Prognoz),
2) w sytuacji, gdy wyst±pi± nieprzewidziane warunki realizacji, odmienne od przyjêtych w dokumentacji, np. odkrycie
niezinwentaryzowanych przedmiotów lub obiektów i bêdzie to mia³o wp³yw na termin wykonania zamówienia,
3) w przypadku konieczno¶ci dokonania zmian w dokumentacji projektowej lub wykonania dokumentacji zamiennej, gdy
czas na jej wykonanie spowoduje wyd³u¿enie realizacji przedmiotu umowy,
4) w przypadku wyst±pienia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdy
wykonanie tych robót bêdzie
niezbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót
przepisami, wykonania przedmiotu umowy;
5) w przypadku konieczno¶ci realizacji zamówienia dodatkowego lub robót dodatkowych, maj±cych wp³yw na termin
wykonania zamówienia,
6) w przypadku wyst±pienia niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów w
stosunku do danych wynikaj±cych z dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiaj±cego, co spowodowa³o
wstrzymanie wykonania robót budowlanych, konieczno¶æ zmiany dokumentacji projektowej lub wykonania robót
dodatkowych lub zamiennych.
7) w sytuacji zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie postanowieñ umowy
do aktualnego stanu prawnego,
8) w sytuacji, gdy nast±pi odmowa wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ,
uzgodnieñ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcê;
9) w sytuacji, gdy wyst±pi potrzeba uzyskania zmiany decyzji o pozwoleniu na budowê w wyniku wprowadzenia
koniecznych, istotnych zmian w projekcie budowlanym;
10) Zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, które spowodowa³y niezawinione i
niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie w szczególno¶ci:
a) wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego,
b) konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót,
11) inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±ce brakiem mo¿liwo¶ci
prowadzenia robót lub prac lub wykonania innych czynno¶ci przewidzianych umow±, które spowodowa³y niezawinione i
niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie.
Pozosta³e zmiany umowy zosta³y okre¶lone w projekcie umowy za³±cznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-19 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/936193

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-19 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.