Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00339093/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup łodzi ratowniczo-poszukiwawczej wraz z przyczepą transportową i niezbędnym wyposażeniem dla OSP Mieszkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mieszkowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811686544
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fryderyka Chopina 1
1.5.2.) Miejscowość: Mieszkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-505
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mieszkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mieszkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mieszkowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup łodzi ratowniczo-poszukiwawczej wraz z przyczepą transportową i niezbędnym wyposażeniem dla OSP Mieszkowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b452b7e-31e7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010858/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup łodzi ratowniczo-poszukiwawczej wraz z przyczepą transportową i niezbędnym wyposażeniem dla OSP Mieszkowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339093
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GP.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: łodzi ratowniczo-poszukiwawczej z silnikiem przyczepnym, przyczepy transportowej oraz niezbędnego wyposażeniem, dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Mieszkowicach
4.5.3.) Główny kod CPV: 34521400-9 - Łodzie ratunkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia pn. „Zakup łodzi ratowniczo-poszukiwawczej wraz z przyczepą transportową i niezbędnym wyposażeniem dla OSP Mieszkowice„ w terminie składania ofert tj. do dnia 11.08.2022 r. do godziny 09:00, wpłynęły dwie oferty. Jedna z ofert zawierała błędnie podpisany formularz ofertowy, w związku z powyższym oferta złożona przez Wykonawcę jest niezgodna z ustawą Pzp i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp Cena oferty najkorzystniejszej, która nie podlegała odrzuceniu w przedmiotowym postępowaniu przekracza kwotę jaką Zamawiający ma przeznaczoną na realizację zadania.W związku z powyższym nie ma możliwości wyboru oferty, która mieści się w kwocie jaką Zamawiający ma przeznaczoną na realizację zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na przedmiotowe zadanie.
Z tych powodów zachodzą podstawy prawne do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI MIESZKOWICE
- Remont pomieszczeń, podjazdu dla osób niepełnosprawnych, elewacji wejściowej w budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej.
- Remont pomieszczeń, podjazdu dla osób niepełnosprawnych, elewacji wejściowej w budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Mieszkowicach w roku 2025
więcej: przetargi MIESZKOWICE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.