Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00281933/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa oświetlenia na ulicy Dworcowej i ulicy Marcinkowskiego w Jeleniej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 46 390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa oświetlenia na ulicy Dworcowej i ulicy Marcinkowskiego w Jeleniej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c14eca60-0cba-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033262/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Modernizacja i wymiana opraw oświetleniowych na terenie Miasta oraz wymiana systemu zasilania w trzech szkołach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281933/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.47.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 634098,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa w formule „zaprojektuj i wybuduj” oświetlenia drogowego na ulicy Dworcowej i ulicy Marcinkowskiego w Jeleniej Górze.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
Etap I – opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego opracowanego przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jeleniej Górze stanowiącego załącznik nr 1 do Tomu III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę;
Opracowanie dokumentacji projektowej – zakres zamówienia obejmuje budowę oświetlenia drogowego na ulicy Dworcowej i ulicy Marcinkowskiego w Jeleniej Górze wraz z doświetleniem trzynastu (13) znajdujących się w obszarze opracowania przejść dla pieszych.
Etap II – wykonanie robót budowlanych, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej.
Roboty budowlane – w ramach budowy oświetlenia drogowego przewidziano:
1) demontaż w obrębie opracowania, istniejących punktów oświetlenia drogowego,
2) unieczynnienie w obrębie opracowania, istniejącej kablowej linii oświetleniowej oraz demontaż napowietrznej linii oświetleniowej;
3) budowę nowej szafy oświetleniowej,
4) montaż słupów oświetleniowych wraz z wysięgnikami,
5) montaż opraw typu LED,
6) wykonanie linii zasilającej,
7) wykonanie badań i pomiarów oraz uruchomienie oświetlenia,
8) odtworzenie nawierzchni do stanu pierwotnego,
9) wykonanie robót wykończeniowych i porządkowych.
Zamówienie realizowane jest w ramach zadania budżetowego pn.: „Budowa, modernizacja i wymiana oświetlenia na terenie Miasta”.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) i załącznikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540939,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1215146,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540939,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOBEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770798
7.3.3) Ulica: Widokowa nr 2
7.3.4) Miejscowość: Miłków
7.3.5) Kod pocztowy: 58-535
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540939,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) W terminie do 5 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy tj. do dnia 14.02.2023 r.Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumentację projektową wraz z decyzją pozwolenia na budowę z zastrzeżeniem uprzedniej weryfikacji dokumentacji przez Przedstawiciela Zamawiającego;
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu projektu dokumentacji do weryfikacji w terminie minimum 7 dni przed datą jej złożenia do organu wydającego pozwolenie na budowę;
2) Wykonawca zobowiązany jest co najmniej 7 dni przed terminem wskazanym w zdaniu pierwszym tj. do dnia 07.07.2023 r. zakończyć wykonywanie robót budowlanych i zgłosić pisemnie Zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego (data zgłoszenia kierownika budowy o zakończeniu robót poprzez wpis do dziennika budowy potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego).
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- KPN/7/2025 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach III etapu inwestycji "Centrum Przyrodniczo - Edukacyjne KPN - Karkonoska Zielona Szkoła"
- DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE NOWEGO DŹWIGU 2-KONDYGNACYJNEGO O UDŹWIGU Q=630KG DO BLOKU "K"
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze
- Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej POZ-roboty ogólnobudowlane
- Modernizacja budynku ,,C" siedziby TAURON Ekoenergia sp. z o.o. - wykonanie izolacji ścian
- KPN/6/2025 "Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.