Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00269935/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Obsługa ratownicza Pływalni „Panorama” przy ul. Marii Konopnickiej 5
w Bielsku-Białej oraz Pływalni „Start” przy ul. Startowej 36
w Bielsku-Białej”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIELSKO-BIALSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002402151
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Konopnickiej 5
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bbosir.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bbosir.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3aa841ae-e5e9-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność obiektów sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Obsługa ratownicza Pływalni „Panorama” przy ul. Marii Konopnickiej 5w Bielsku-Białej oraz Pływalni „Start” przy ul. Startowej 36
w Bielsku-Białej”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3aa841ae-e5e9-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351084
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055675/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 „Obsługę ratowniczą Pływalni „Panorama” przy ul. Marii Konopnickiej 5 w Bielsku-Białej oraz Pływalni „Start” przy ul. Startowej 36 w Bielsku-Białej”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269935
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BBOSiR/24/04/TZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1045348,38 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 512681,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie obsługi ratowniczej na :a) Pływalni „Start” przy ul. Startowej 36 w Bielsku-Białej,
2. Usługi w zakresie ratownictwa wodnego muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresach określonych:
a) ustawą z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r., poz. 714 z póź. zmianami),
b) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r., poz. 1981),
c) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012r.
w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne, (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r., poz. 1607)
3. Wymiary niecek basenowych na pływalni:
Pływalnia „Start” dysponuje dwoma nieckami: jedna niecka sportowa – 50m x 21m, , druga niecka rekreacyjna 57,5m x 36,3m ( wyposażona w zespól masaży wodno-powietrznych , kanał rwącej rzeki, gejzer powietrzny , masaże karku, jeż wodny) oraz brodzikiem dla dzieci.
Na Pływalni „Start” znajdują się również dwie zjeżdżalnie wodne: czterotorowa rodzinna oraz jednotorowa o nachyleniu 10%,
4. Świadczenie usług ratownictwa wodnego będzie się odbywać z uwzględnieniem podanych niżej warunków:
1) Wykonawca starający się o realizację zamówienia na obsługę ratowniczą Pływalni „Start” ul. Startowa 36 Bielsku-Białej musi spełniać w szczególności następujące wymagania:
a) Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobowym tj. odpowiednią ilością osób, posiadających aktualne kwalifikacje ratownicze oraz wiedzę i doświadczenie umożliwiające wykonanie zamówienia. Osoby wykonujące usługi z ramienia Wykonawcy muszą posiadać aktualne uprawnienia do pracy w charakterze ratownika wodnego, aktualne badania lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na stanowisku ratownika wodnego oraz będą przeszkolone w zakresie przepisów BHP i p.poż.
b) Wziąć pełną odpowiedzialność za zatrudnienie odpowiedniej ilości ratowników wodnych w czasie godzin otwarcia pływalni oraz posiadania przez nich niezbędnych kwalifikacji do pracy, a także za zabezpieczenie pływalni w sytuacji absencji zatrudnianych ratowników bez względu na przyczynę ich absencji.
c) Ponosić pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób przebywających na terenie pływalni ze szczególnym uwzględnieniem strefy mokrej w czasie pełnienia obowiązków ratowniczych, organizując we właściwy sposób pracę załogi ratowniczej. W przypadku zgłoszenia jakichkolwiek roszczeń przez osoby trzecie, tytułem nieprawidłowej realizacji umowy przez ratowników, którym Wykonawca powierzył wykonanie usługi, Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie do pokrycia wynikających roszczeń.
d) Ponosić pełną odpowiedzialność za pracę ratowników, którym powierzy wykonanie usługi.
e) Odpowiadać za całość zagadnień organizacyjnych, finansowo-księgowych oraz kadrowych związanych z zatrudnieniem ratowników.
f) Odpowiadać za planowanie pracy przez zatrudnionych przez siebie ratowników poprzez przygotowanie grafików zmian.
g) Zamawiający wymaga aby na obiekcie wyznaczony był Kierownik zespołu ratowników.
h) Zamawiający wymaga aby na każdej zmianie ratowników wyznaczony był Kierownik zmiany do kontaktu z Zamawiającym, nadzorujący wypełnienie przepisów obowiązujących służby ratownicze na pływalni, a fakt wyznaczenia Kierownika zmiany został odnotowany w dzienniku pracy ratowników.
i) Nadzorować przez wytypowanych imiennie w dzienniku pracy kierowników zmiany, właściwą realizację przepisów obowiązujących służby ratownicze na pływalni w zakresach określonych odpowiednimi przepisami prawa.
j) Ratownicy wykonujący niniejsze zamówienie nie będą podejmować żadnej działalności gospodarczej w miejscu i czasie świadczenia usług na rzecz Bielsko-Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
k) Przebywanie na terenie pływalni poza godzinami pracy (dyżuru) jest możliwe tylko w uzasadnionych przypadkach po uzyskaniu zgody Dyrektora BBOSiR lub kierownika obiektu. Z pomieszczeń przekazanych na potrzeby wykonywania umowy mogą korzystać tylko te osoby, które będą na aktualnym grafiku zmian.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dni i godzin obsługi ratowniczej oraz terminów rozpoczęcia i zakończenia świadczenia usług określonych w SWZ np. w przypadkach związanych ze zmianą w okresie funkcjonowania obiektu. Terminy otwarcia i zamknięcia obiektu w szczególności uzależnione są od panujących warunków atmosferycznych i mogą ulec przesunięciu np. w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych wskazujących na brak frekwencji osób korzystających z pływalni. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne.
6. Terminy (w tym dni i godziny) określone w rozdziale VII SWZ mogą także ulec przesunięciu / zmniejszeniu w przypadku wystąpienia:
a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
b) działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość świadczenia usługi,
c) działania niekorzystnych warunków atmosferycznych mających wpływ na terminowość świadczenia usługi
d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
7. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (stanowiący załącznik nr 8 do SWZ) będzie stanowił integralną część umowy. Wykonawca zobowiązany jest realizować na rzecz Zamawiającego usługi ratownicze osobami przedstawionymi w wykazie osób stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji osób z wykazu z przedstawionym przez Wykonawcę grafikiem zmian.
8. Inne uwarunkowania:
1) Ilość ratowników: w czasie otwarcia Pływalni „Start” na jednej zmianie musi pracować min. 6 ratowników wodnych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego) pełniących dyżur na wyznaczonych stanowiskach ratowniczych. Dodatkowo Zamawiający wymaga dodatkowego (siódmego) ratownika wodnego w terminach i godzinach określonych w rozdziale VII ust. 1 pkt 1) ppkt e) SWZ.
2) Wykonawca zapewnia podstawową opiekę medyczną na pływalni.
3) Wykonawca samodzielnie prowadził będzie stosowną dokumentację tj. dziennik pracy ratowników z wpisami dotyczącymi przebiegu pracy na każdej zmianie, do której strony będą wpisywały wszelkie uwagi oraz istotne wydarzenia związane z realizacją przedmiotu umowy.
4) Wykonawca zobowiązany jest własnym staraniem i na własny koszt do bieżącego uzupełniania apteczek w punkcie pierwszej pomocy obsługiwanej przez ratowników na pływalni w sprzęt medyczny, leki, artykuły sanitarne wymagane Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne.
5) Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest zawrzeć i przedstawić Zamawiającemu kopię zawartej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż : dla części 1 - 130.000,00 zł.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
75250000-3 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze
4.5.5.) Wartość części: 256340,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie obsługi ratowniczej na :Pływalni „Panorama” przy ul. Marii Konopnickiej 5 w Bielsku-Białej,2. Usługi w zakresie ratownictwa wodnego muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresach określonych:
a) ustawą z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r., poz. 714 z póź. zmianami),
b) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r., poz. 1981),
c) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012r.
w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne, (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r., poz. 1607)
3. Wymiary niecek basenowych na pływalni:
Pływalnia „Panorama” dysponuje dwoma nieckami: jedna niecka sportowa 50x25 m podzielona na trzy funkcje ( skoki do wody, 10 torów pływackich, dwa tory do nauki pływania) , druga niecka rekreacyjna 50x30m z wydzielonym brodzikiem dla dzieci oraz atrakcjami ( min. zespół masaży wodno-powietrznych, sztuczna rzeka itp.) oraz wodnym placem zabaw dla dzieci.
Na Pływalni „Panorama” znajduje się również zjeżdżalnia o długości 42m
4. Świadczenie usług ratownictwa wodnego będzie się odbywać z uwzględnieniem podanych niżej warunków:
1) Wykonawca starający się o realizację zamówienia na obsługę ratowniczą Pływalni „Panorama” przy ul. Marii Konopnickiej 5 w Bielsku-Białej musi spełniać w szczególności następujące wymagania:
a) Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobowym tj. odpowiednią ilością osób, posiadających aktualne kwalifikacje ratownicze oraz wiedzę i doświadczenie umożliwiające wykonanie zamówienia. Osoby wykonujące usługi z ramienia Wykonawcy muszą posiadać aktualne uprawnienia do pracy w charakterze ratownika wodnego, aktualne badania lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na stanowisku ratownika wodnego oraz będą przeszkolone w zakresie przepisów BHP i p.poż.
b) Wziąć pełną odpowiedzialność za zatrudnienie odpowiedniej ilości ratowników wodnych w czasie godzin otwarcia pływalni oraz posiadania przez nich niezbędnych kwalifikacji do pracy, a także za zabezpieczenie pływalni w sytuacji absencji zatrudnianych ratowników bez względu na przyczynę ich absencji.
c) Ponosić pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób przebywających na terenie pływalni ze szczególnym uwzględnieniem strefy mokrej w czasie pełnienia obowiązków ratowniczych, organizując we właściwy sposób pracę załogi ratowniczej. W przypadku zgłoszenia jakichkolwiek roszczeń przez osoby trzecie, tytułem nieprawidłowej realizacji umowy przez ratowników, którym Wykonawca powierzył wykonanie usługi, Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie do pokrycia wynikających roszczeń.
d) Ponosić pełną odpowiedzialność za pracę ratowników, którym powierzy wykonanie usługi.
e) Odpowiadać za całość zagadnień organizacyjnych, finansowo-księgowych oraz kadrowych związanych z zatrudnieniem ratowników.
f) Odpowiadać za planowanie pracy przez zatrudnionych przez siebie ratowników poprzez przygotowanie grafików zmian.
g) Zamawiający wymaga aby na obiekcie wyznaczony był Kierownik zespołu ratowników.
h) Zamawiający wymaga aby na każdej zmianie ratowników wyznaczony był Kierownik zmiany do kontaktu z Zamawiającym, nadzorujący wypełnienie przepisów obowiązujących służby ratownicze na pływalni, a fakt wyznaczenia Kierownika zmiany został odnotowany w dzienniku pracy ratowników.
i) Nadzorować przez wytypowanych imiennie w dzienniku pracy kierowników zmiany, właściwą realizację przepisów obowiązujących służby ratownicze na pływalni w zakresach określonych odpowiednimi przepisami prawa.
j) Ratownicy wykonujący niniejsze zamówienie nie będą podejmować żadnej działalności gospodarczej w miejscu i czasie świadczenia usług na rzecz Bielsko-Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
k) Przebywanie na terenie pływalni poza godzinami pracy (dyżuru) jest możliwe tylko
w uzasadnionych przypadkach po uzyskaniu zgody Dyrektora BBOSiR lub kierownika obiektu. Z pomieszczeń przekazanych na potrzeby wykonywania umowy mogą korzystać tylko te osoby, które będą na aktualnym grafiku zmian.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dni i godzin obsługi ratowniczej oraz terminów rozpoczęcia i zakończenia świadczenia usług określonych w SWZ np. w przypadkach związanych ze zmianą w okresie funkcjonowania obiektu. Terminy otwarcia i zamknięcia obiektu w szczególności uzależnione są od panujących warunków atmosferycznych i mogą ulec przesunięciu np. w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych wskazujących na brak frekwencji osób korzystających z pływalni. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne.
6. Terminy (w tym dni i godziny) określone w rozdziale VII SWZ mogą także ulec przesunięciu / zmniejszeniu w przypadku wystąpienia:
e) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
f) działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość świadczenia usługi,
g) działania niekorzystnych warunków atmosferycznych mających wpływ na terminowość świadczenia usługi
h) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
7. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (stanowiący załącznik nr 8 do SWZ) będzie stanowił integralną część umowy. Wykonawca zobowiązany jest realizować na rzecz Zamawiającego usługi ratownicze osobami przedstawionymi w wykazie osób stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji osób z wykazu z przedstawionym przez Wykonawcę grafikiem zmian.
8. Inne uwarunkowania:
1) Ilość ratowników: w czasie otwarcia Pływalni „Panorama” na jednej zmianie musi pracować min. 6 ratowników wodnych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego) pełniących dyżur na wyznaczonych stanowiskach ratowniczych. Dodatkowo Zamawiający wymaga dodatkowego (siódmego) ratownika wodnego w terminach i godzinach określonych w rozdziale VII ust. 1 pkt 2) ppkt e) SWZ.
2) Zapewnienie przez Wykonawcę oraz dopilnowanie noszenia odpowiedniego stroju tj. koszulki
z napisem „Ratownik” oraz spodenek kąpielowych w aktualnie obowiązującym kolorze.
3) Wykonawca samodzielnie prowadził będzie stosowną dokumentację tj. dziennik pracy ratowników z wpisami dotyczącymi przebiegu pracy na każdej zmianie, do której strony będą wpisywały wszelkie uwagi oraz istotne wydarzenia związane z realizacją przedmiotu umowy.
4) Wykonawca zobowiązany jest własnym staraniem i na własny koszt do bieżącego uzupełniania apteczek w punkcie pierwszej pomocy obsługiwanej przez ratowników na pływalni w sprzęt medyczny, leki, artykuły sanitarne wymagane Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne.
5) Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest zawrzeć i przedstawić Zamawiającemu kopię zawartej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż : dla części 1 - 130.000,00 zł. dla części 2 – 130.000,00 zł. W przypadku Wykonawcy, z którym zostaną podpisane umowy na obydwie części suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 260.000,00 zł.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
75250000-3 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze
4.5.5.) Wartość części: 256340,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251056,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251056,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251056,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beskidzkie Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471751814
7.3.3) Ulica: 1 Maja 47
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BESKIDZKIE WODNE OCHOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
jakie przetargi wygrała firma
BESKIDZKIE WODNE OCHOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251056,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-01 do 2024-09-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251056,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251056,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251056,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beskidzkie Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471751814
7.3.3) Ulica: 1 Maja 47
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BESKIDZKIE WODNE OCHOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
jakie przetargi wygrała firma
BESKIDZKIE WODNE OCHOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251056,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-01 do 2024-09-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców oraz wielkość przedsiębiorstwa
wykonawcy- Stowarzyszenie Kultury Fizycznej
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dokończenie budowy kolumbarium na cmentarzu komunalnym przy ul. Ignacego Krasickiego w Bielsku-Białej.
- Wykonanie okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) dróg na terenie miasta Bielska-Białej
- Świadczenie usług kompleksowej konserwacji oraz napraw urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w obiektach Oddziału ZUS w Bielsku-Białej i podległych Inspektoratach w Cieszynie i Żywcu
- Remont konserwatorski budynku przy ul. Władysława Orkana 2 i ul. Wzgórze 15 w Bielsku-Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz laptopów
- "Przebudowa i modern. budynku Przedszkola nr 25 przy ul. Widok 28 w BB w celu dost. do przepisów ppoż w ramach zadania "Wykonanie zabezp. ppoż zleconych decyzjami PSP w obiektach przedszkolnych".
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa obsługa ratownicza Letniego Parku Wodnego w Tarnowie - Mościcach, ul. Traugutta 5a w sezonie letnim 2025".
- "Obsługa ratownicza Basenu Kąpielowego w Andrychowie w roku 2025"
- Organizowanie, kierowanie i koordynowanie działań ratowniczych na kąpielisku "Słoneczna Plaża".
- Świadczenie usługi zapewnienia nadzoru ratowniczego na pływalni letniej w Ośrodku Moczydło w Warszawie
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego - zapewnienie bezpieczeństwa osób kąpiących się i przebywających na sezonowych kąpieliskach w Poznaniu.
- Prowadzenie kąpieliska urządzonego w ramach gminnego obiektu rekreacyjno-wypoczynkowego "DZIKA PLAŻA" w Nieporęcie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.