eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRemont mostu przez rzekę Ochnię w m. Kutno w ciągu drogi krajowej nr 92



Ogłoszenie z dnia 2024-06-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont mostu przez rzekę Ochnię w m. Kutno w ciągu drogi krajowej nr 92

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH i AUTOSTRAD - ODDZIAŁ w ŁODZI

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500154

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Irysowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-857

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 233 96 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_lodz@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont mostu przez rzekę Ochnię w m. Kutno w ciągu drogi krajowej nr 92

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9cab439-d0a9-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216986

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O/ŁO.D-3.2421.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Remont mostu przez rzekę Ochnię w m. Kutno z przełożeniem ruchu drogowego na drogi objazdowe na czas wykonywania robót, w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej pod nazwą: „Remont mostu przez rzekę Ochnię w m. Kutno w ciągu drogi krajowej nr 92” w tym m.in.:
– wykonanie rozbiórki istniejących i wykonanie nowych kap chodnikowych,
– wykonanie nawierzchnio izolacji na nowych kapach chodnikowych,
– wykonanie nowych barieroporęczy na kapach chodnikowych,
– wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni na moście i dojazdach,
– wykonanie nowej nawierzchni na moście i dojazdach,
– wykonanie nowych urządzeń dylatacyjnych na styku przęseł i przyczółków,
– wykonanie nowych dylatacji pomiędzy przęsłami,
– wykonanie rozbiórki istniejącej izolacji płyt pomostu,
– wykonanie nowej izolacji pomostu,
– wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego powierzchni betonowych ustroju nośnego i podpór,
– wykonanie napraw podpór w miejscach uszkodzeń,
– wykonanie rozbiórki otuliny prętów zbrojeniowych spodniej części dźwigarów i przegubów,
– wykonanie nowej otuliny prętów zbrojeniowych spodniej części dźwigarów i przegubów,
– wykonanie rozbiórki istniejących i wykonanie nowych umocnień stożków przy
przyczółkach,
– wykonanie rozbiórki istniejących i wykonanie nowych schodów skarpowych,
– wykonanie nowego oznakowania poziomego na moście i dojazdach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45233139-3 - Roboty budowlane w zakresie konserwacji dróg krajowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1571934,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2737073,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1571934,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drogi i Mosty Włocławek Sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883091731

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 11

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1571934,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.