Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00350977/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
- 2024/BZP 00387617/01 - Wynik z dnia 2024-06-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej wraz z ubezpieczeniami komunikacyjnymi oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Gminy Tokarnia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA TOKARNIA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556292
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Tokarnia 380
1.4.2.) Miejscowość: Tokarnia
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-436
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.4.7.) Numer telefonu: 122747022
1.4.8.) Numer faksu: 122747025
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tokarnia.info.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tokarnia.info.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351136
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00350977
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO
• Ustawa z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw, poz. 1000).
Stosownie do tych przepisów Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Raciechowice jest Wójt Gminy Raciechowice; siedziba:
32-415 Raciechowice 277,
2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Gminy Raciechowice można kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych panem Michałem Skowronem, poprzez pocztę elektroniczną: skarbnik.audyt@onet.pl,
3. Wszelkie dane osobowe przetwarzane w Urzędzie Gminy Raciechowice przetwarzane są w związku z wykonywaniem
obowiązków bądź realizacją uprawnień i kompetencji wynikających z przepisów i w celu realizacji zadań w nich określonych,
4. W związku z realizacją obowiązków bądź uprawnień dane osobowe mogą być przekazywane przez administratora danych innym
organom władzy publicznej, podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej w
zakresie i w celu wynikającym z procedury administracyjnej lub właściwości tych organów,
5. Dane osobowe przetwarzane są przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego zostały zgromadzone, oraz archiwizowane
przez okres określony w przepisach dotyczących archiwizacji dokumentów,
6. Osobom, których dane osobowe przetwarzane są w Urzędzie Gminy Raciechowice, przysługuje prawo do:
• dostępu do swoich danych osobowych,
• w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości - prawo do ich sprostowania
• w przypadku zaistnienia konieczności ich zmiany – prawo do jej dokonania,
• usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku, gdy osoba, której dane są przetwarzane, wniosła
sprzeciw wobec przetwarzania jej danych osobowych, wycofała swą zgodę na ich przetwarzanie w przypadku gdy zgoda jest
podstawą do przetwarzania tych danych i nie ma innego powodu dla których te dane są przetwarzane, lub dane są przetwarzane
niezgodnie z prawem; prawo do bycia zapomnianym nie dotyczy osób, których dane przetwarzane są w związku z obowiązkami
wynikającymi z przepisów, np. ewidencja ludności, ewidencja osób zobowiązanych do wpłacania podatków, opłat,
• żądania ograniczenia przetwarzania swych danych osobowych w przypadkach gdy kwestionowana jest zasadność ich
przetwarzania, cel ich przetwarzania, prawidłowość danych bądź dane są potrzebne do dochodzenie roszczeń,
• przenoszenia swych danych osobowych w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy lub zgody i
przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany,
• sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadku gdy dane są przetwarzane w interesie publicznym lub w związku z
uzasadnionym interesem administratora danych, chyba że administrator wykaże podstawa do przetwarzania danych jest nadrzędna
w stosunku do interesów tej osoby,
7. Dane osobowe przetwarzane są za pomocą środków technicznych zapewniających ich ochronę,
8. Dane osobowe przetwarzane w sposób zautomatyzowany nie podlegają profilowaniu,
9. Skargi na administratora danych osobowych wnosi się do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Po zmianie:
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO
• Ustawa z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw, poz. 1000).
Stosownie do tych przepisów Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Tokarnia jest Wójt Gminy Tokarnia; siedziba: 32-436 Tokarnia 380
2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy w Tokarni za pomocą adresu: d.dragosz@tokarnia.info.pl,
3. Wszelkie dane osobowe przetwarzane w Urzędzie Gminy Tokarnia przetwarzane są w związku z wykonywaniem obowiązków bądź realizacją uprawnień i kompetencji wynikających z przepisów i w celu realizacji zadań w nich określonych,
4. W związku z realizacją obowiązków bądź uprawnień dane osobowe mogą być przekazywane przez administratora danych innym organom władzy publicznej, podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej w zakresie i w celu wynikającym z procedury administracyjnej lub właściwości tych organów,
5. Dane osobowe przetwarzane są przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego zostały zgromadzone, oraz archiwizowane przez okres określony w przepisach dotyczących archiwizacji dokumentów,
6. Osobom, których dane osobowe przetwarzane są w Urzędzie Gminy Raciechowice, przysługuje prawo do:
• dostępu do swoich danych osobowych,
• w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości - prawo do ich sprostowania
• w przypadku zaistnienia konieczności ich zmiany – prawo do jej dokonania,
• usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku, gdy osoba, której dane są przetwarzane, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania jej danych osobowych, wycofała swą zgodę na ich przetwarzanie w przypadku gdy zgoda jest podstawą do przetwarzania tych danych i nie ma innego powodu dla których te dane są przetwarzane, lub dane są przetwarzane niezgodnie z prawem; prawo do bycia zapomnianym nie dotyczy osób, których dane przetwarzane są w związku z obowiązkami wynikającymi z przepisów, np. ewidencja ludności, ewidencja osób zobowiązanych do wpłacania podatków, opłat,
• żądania ograniczenia przetwarzania swych danych osobowych w przypadkach gdy kwestionowana jest zasadność ich przetwarzania, cel ich przetwarzania, prawidłowość danych bądź dane są potrzebne do dochodzenie roszczeń,
• przenoszenia swych danych osobowych w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy lub zgody i przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany,
• sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadku gdy dane są przetwarzane w interesie publicznym lub w związku z uzasadnionym interesem administratora danych, chyba że administrator wykaże podstawa do przetwarzania danych jest nadrzędna w stosunku do interesów tej osoby,
7. Dane osobowe przetwarzane są za pomocą środków technicznych zapewniających ich ochronę,
8. Dane osobowe przetwarzane w sposób zautomatyzowany nie podlegają profilowaniu,
9. Skargi na administratora danych osobowych wnosi się do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ubezpieczenia mienia, OC działalności oraz floty pojazdów w Szpitalu im. Ryszarda Rzepki w Sulechowie Sp. z o.o.
- Usługa ubezpieczenia Szpitala Mrągowskiego im. Michała Kajki Sp. z o.o.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Powiatu Kwidzyńskiego.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Radomin wraz z jednostkami z podziałem na III części
- Ubezpieczenie mienia, OC, NNW Powiatu Pszczyńskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych oraz ubezp. komunikacyjne pojazdów Powiatu i jednostek na okres od 01.05.2025r.-30.04.2027r.
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej, PINB w Białej Podlaskiej oraz PCPR w Białej Podlaskiej
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.