eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TokarniaUbezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej wraz z ubezpieczeniami komunikacyjnymi oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Gminy Tokarnia



Ogłoszenie z dnia 2024-06-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej wraz z ubezpieczeniami komunikacyjnymi oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Gminy Tokarnia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA TOKARNIA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556292

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Tokarnia 380

1.4.2.) Miejscowość: Tokarnia

1.4.3.) Kod pocztowy: 32-436

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.4.7.) Numer telefonu: 122747022

1.4.8.) Numer faksu: 122747025

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tokarnia.info.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tokarnia.info.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351136

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-04

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00350977

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.15. RODO (obowiązek informacyjny)

Przed zmianą:
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO
• Ustawa z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw, poz. 1000).
Stosownie do tych przepisów Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Raciechowice jest Wójt Gminy Raciechowice; siedziba:
32-415 Raciechowice 277,
2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Gminy Raciechowice można kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych panem Michałem Skowronem, poprzez pocztę elektroniczną: skarbnik.audyt@onet.pl,
3. Wszelkie dane osobowe przetwarzane w Urzędzie Gminy Raciechowice przetwarzane są w związku z wykonywaniem
obowiązków bądź realizacją uprawnień i kompetencji wynikających z przepisów i w celu realizacji zadań w nich określonych,
4. W związku z realizacją obowiązków bądź uprawnień dane osobowe mogą być przekazywane przez administratora danych innym
organom władzy publicznej, podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej w
zakresie i w celu wynikającym z procedury administracyjnej lub właściwości tych organów,
5. Dane osobowe przetwarzane są przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego zostały zgromadzone, oraz archiwizowane
przez okres określony w przepisach dotyczących archiwizacji dokumentów,
6. Osobom, których dane osobowe przetwarzane są w Urzędzie Gminy Raciechowice, przysługuje prawo do:
• dostępu do swoich danych osobowych,
• w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości - prawo do ich sprostowania
• w przypadku zaistnienia konieczności ich zmiany – prawo do jej dokonania,
• usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku, gdy osoba, której dane są przetwarzane, wniosła
sprzeciw wobec przetwarzania jej danych osobowych, wycofała swą zgodę na ich przetwarzanie w przypadku gdy zgoda jest
podstawą do przetwarzania tych danych i nie ma innego powodu dla których te dane są przetwarzane, lub dane są przetwarzane
niezgodnie z prawem; prawo do bycia zapomnianym nie dotyczy osób, których dane przetwarzane są w związku z obowiązkami
wynikającymi z przepisów, np. ewidencja ludności, ewidencja osób zobowiązanych do wpłacania podatków, opłat,
• żądania ograniczenia przetwarzania swych danych osobowych w przypadkach gdy kwestionowana jest zasadność ich
przetwarzania, cel ich przetwarzania, prawidłowość danych bądź dane są potrzebne do dochodzenie roszczeń,
• przenoszenia swych danych osobowych w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy lub zgody i
przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany,
• sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadku gdy dane są przetwarzane w interesie publicznym lub w związku z
uzasadnionym interesem administratora danych, chyba że administrator wykaże podstawa do przetwarzania danych jest nadrzędna
w stosunku do interesów tej osoby,
7. Dane osobowe przetwarzane są za pomocą środków technicznych zapewniających ich ochronę,
8. Dane osobowe przetwarzane w sposób zautomatyzowany nie podlegają profilowaniu,
9. Skargi na administratora danych osobowych wnosi się do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

Po zmianie:
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO
• Ustawa z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw, poz. 1000).
Stosownie do tych przepisów Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Tokarnia jest Wójt Gminy Tokarnia; siedziba: 32-436 Tokarnia 380
2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy w Tokarni za pomocą adresu: d.dragosz@tokarnia.info.pl,
3. Wszelkie dane osobowe przetwarzane w Urzędzie Gminy Tokarnia przetwarzane są w związku z wykonywaniem obowiązków bądź realizacją uprawnień i kompetencji wynikających z przepisów i w celu realizacji zadań w nich określonych,
4. W związku z realizacją obowiązków bądź uprawnień dane osobowe mogą być przekazywane przez administratora danych innym organom władzy publicznej, podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej w zakresie i w celu wynikającym z procedury administracyjnej lub właściwości tych organów,
5. Dane osobowe przetwarzane są przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego zostały zgromadzone, oraz archiwizowane przez okres określony w przepisach dotyczących archiwizacji dokumentów,
6. Osobom, których dane osobowe przetwarzane są w Urzędzie Gminy Raciechowice, przysługuje prawo do:
• dostępu do swoich danych osobowych,
• w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości - prawo do ich sprostowania
• w przypadku zaistnienia konieczności ich zmiany – prawo do jej dokonania,
• usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku, gdy osoba, której dane są przetwarzane, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania jej danych osobowych, wycofała swą zgodę na ich przetwarzanie w przypadku gdy zgoda jest podstawą do przetwarzania tych danych i nie ma innego powodu dla których te dane są przetwarzane, lub dane są przetwarzane niezgodnie z prawem; prawo do bycia zapomnianym nie dotyczy osób, których dane przetwarzane są w związku z obowiązkami wynikającymi z przepisów, np. ewidencja ludności, ewidencja osób zobowiązanych do wpłacania podatków, opłat,
• żądania ograniczenia przetwarzania swych danych osobowych w przypadkach gdy kwestionowana jest zasadność ich przetwarzania, cel ich przetwarzania, prawidłowość danych bądź dane są potrzebne do dochodzenie roszczeń,
• przenoszenia swych danych osobowych w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy lub zgody i przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany,
• sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadku gdy dane są przetwarzane w interesie publicznym lub w związku z uzasadnionym interesem administratora danych, chyba że administrator wykaże podstawa do przetwarzania danych jest nadrzędna w stosunku do interesów tej osoby,
7. Dane osobowe przetwarzane są za pomocą środków technicznych zapewniających ich ochronę,
8. Dane osobowe przetwarzane w sposób zautomatyzowany nie podlegają profilowaniu,
9. Skargi na administratora danych osobowych wnosi się do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.