eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Masłów Pierwszy"Doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Masłowie"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Masłowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Masłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spokojna 2

1.5.2.) Miejscowość: Masłów Pierwszy

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-001

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@maslow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.maslow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-879621a0-0d07-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Masłowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-879621a0-0d07-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351159

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040924/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Masłowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Masłowie” współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.5 ,,Gospodarowanie zasobami wody i przeciwdziałanie klęskom żywiołowym” Priorytet 2. ,,Fundusze Europejskie dla środowiska” Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00313914

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OiSO.271.20.2024.PG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 430894,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej
w Masłowie”.


W ramach zadania należy dostarczyć:

1) Lekki samochód ratowniczo – gaśniczy z wyposażeniem (parametry zgodnie z załącznikiem do SWZ),
2) Sprzęt specjalistyczny:
a) Generator piany lekkiej o parametrach:
• ciśnienie robocze 5,5 bar
• ciśnienie maksymalne 12 bar
• przepływ przy ciśnieniu roboczym 170 l/min
• świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP
b) Zestaw poduszek pneumatycznych:
• poduszki o udźwigu min. 24 t – 2 szt.
• reduktor butlowy
• sterownik podwójny
• węże napełniające o długości 10 m - 2 szt.
• poduszki muszą posiadać świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP
c) Kamera termowizyjna
• minimalnym zakres temperatur: od -20oC do 650oC
• czułość termiczna min 45 mK
• wyposażona w dwa akumulatory, ładowarkę, kartę pamięci, walizkę transportową
3) Zestaw narzędzi hydraulicznych do ratownictwa technicznego i drogowego o zasilaniu akumulatorowym:
a) rozpieracz ramieniowy o parametrach:
• szerokość rozpierania min. 720 mm
• min. siła rozpierania (zgodnie z normą EN 13204): 43 kN
• waga urządzenia gotowego do pracy: max 20 kg
• stopień ochrony min. IP57
• oświetlenie LED pola pracy
• ciśnienie robocze min. 710 bar
• możliwość ładowania akumulatora bez odłączania od narzędzia
• akumulator Li-ion min. 7 Ah
b) nożyce skośne o parametrach:
• klasa cięcia "K” wg. normy EN 13204
• waga urządzenia gotowego do pracy: max. 22kg
• stopień ochrony min. IP57
• oświetlenie LED pola pracy
• ciśnienie robocze min. 710 bar
• możliwość ładowania akumulatora bez odłączania od narzędzia
• akumulator Li-ion min. 7 Ah
c) rozpieracz teleskopowy o parametrach:
• min. skok tłoka 1: 400 mm,
• min. skok tłoka 2: 380 mm
• długość urządzenia zsuniętego: max. 580 mm
• długość urządzenia rozsuniętego: min. 1365 mm
• waga urządzenia gotowego do pracy: max. 20 kg
• stopień ochrony min. IP57
• ciśnienie robocze min. 520 bar
• możliwość ładowania akumulatora bez odłączania od narzędzia
• akumulator Li-ion min. 7Ah
d) 3 komplety ładowarek samochodowych do akumulatorów urządzeń hydraulicznych (zabudowane na pojeździe) posiadające możliwości jednoczesnego ładowania akumulatorów bezpośrednio na ładowarkach i na narzędziach poprzez instalację kablową szybko rozłączną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539256,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539256,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 539256,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRAGON S.C. S. Kucharz, B. Dudek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291871960

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 42-530

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 539256,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.