Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00319655/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
- 2022/BZP 00329127/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-01
- 2022/BZP 00383116/01 - Wynik z dnia 2022-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni kształcenia umiejętności praktycz w sprzęt warunkujący symulow różnych sytuacji zdrowotn pacjentów lub osób powierzonych opiece w środowi kontrolowanym i powtarzalnym w ramach DID
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKA UCZELNIA PAŃSTWOWA IM.ROTMISTRZA WITOLDA PILECKIEGO W OŚWIĘCIMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120073552
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Maksymiliana Kolbego 8
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 842 98 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.rektora@uczelniaoswiecim.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uczelniaoswiecim.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/muposwiecim/module/lista_przetargow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie pracowni kształcenia umiejętności praktycz w sprzęt warunkujący symulow różnych sytuacji zdrowotn pacjentów lub osób powierzonych opiece w środowi kontrolowanym i powtarzalnym w ramach DID2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d72ca7e-244f-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00106181/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Część 2: Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego dla kierunków medycznych w meble medyczne
1.2.6 Część 3: Wyposażenie sali kształcenia praktycznego dla ratownictwa medycznego w drobny sprzęt medyczny porodowy
1.2.7 Część 4: Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego dla kierunków medycznych w łóżko z funkcja porodową i fotel urologiczny/ginekologiczny
1.2.11 część 7: Zakup analizatora składu ciała dla kierunku pielęgniarstwo i ratownictwo medyczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319655/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 49824,17 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 49824 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni kształcenia umiejętności praktycznych w sprzęt warunkujący symulowanie różnych sytuacji zdrowotnych pacjentów lub osób powierzonych opiece w środowisku kontrolowanym i powtarzalnym w ramach Dydaktycznej Inicjatywy Doskonałości. Zamówienie zostało podzielone na części:3.1.1. Część 2: Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego dla kierunków medycznych w meble medyczne; szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5a do SWZ ((w ogłoszeniu o zamówieniu jako część 1)
3. 2 Miejsce dostawy: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (przy ul. Maksymiliana Marii Kolbego 8 w Oświęcimiu) - budynek Collegium sub Horologio,
3. 3 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.
3. 4 Wykonawca dokona wniesienia, instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia, oraz przeprowadzi szkolenie personelu Zmawiającego z zakresu działania, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia w stopniu gwarantującym poprawną eksploatację przedmiotu zamówienia przez ten personel.
3. 5 Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla pracowników zamawiającego. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w załączniku 5a do 5d.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162000-5 - Pomoce naukowe
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33192000-2 - Meble medyczne
33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33140000-3 - Materiały medyczne
33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.5.) Wartość części: 27635,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni kształcenia umiejętności praktycznych w sprzęt warunkujący symulowanie różnych sytuacji zdrowotnych pacjentów lub osób powierzonych opiece w środowisku kontrolowanym i powtarzalnym w ramach Dydaktycznej Inicjatywy Doskonałości. Zamówienie zostało podzielone na części:3.1.2. Część 3: Wyposażenie sali kształcenia praktycznego dla ratownictwa medycznego w drobny sprzęt medyczny porodowy; szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5b do SWZ. (w ogłoszeniu o zamówieniu jako część 2)
3. 2 Miejsce dostawy: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (przy ul. Maksymiliana Marii Kolbego 8 w Oświęcimiu) - budynek Collegium sub Horologio,
3. 3 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.
3. 4 Wykonawca dokona wniesienia, instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia, oraz przeprowadzi szkolenie personelu Zmawiającego z zakresu działania, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia w stopniu gwarantującym poprawną eksploatację przedmiotu zamówienia przez ten personel.
3. 5 Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla pracowników zamawiającego. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w załączniku 5a do 5d.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33140000-3 - Materiały medyczne
33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3762,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni kształcenia umiejętności praktycznych w sprzęt warunkujący symulowanie różnych sytuacji zdrowotnych pacjentów lub osób powierzonych opiece w środowisku kontrolowanym i powtarzalnym w ramach Dydaktycznej Inicjatywy Doskonałości. Zamówienie zostało podzielone na części:3.1.3. Część 4: Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego dla kierunków medycznych w łóżko z funkcja porodową i fotel urologiczny/ginekologiczny; szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5c do SWZ. (w ogłoszeniu o zamówieniu jako część 3)
3. 2 Miejsce dostawy: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (przy ul. Maksymiliana Marii Kolbego 8 w Oświęcimiu) - budynek Collegium sub Horologio,
3. 3 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.
3. 4 Wykonawca dokona wniesienia, instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia, oraz przeprowadzi szkolenie personelu Zmawiającego z zakresu działania, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia w stopniu gwarantującym poprawną eksploatację przedmiotu zamówienia przez ten personel.
3. 5 Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla pracowników zamawiającego. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w załączniku 5a do 5d.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162000-5 - Pomoce naukowe
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33192000-2 - Meble medyczne
33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33140000-3 - Materiały medyczne
33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.5.) Wartość części: 27398,78 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni kształcenia umiejętności praktycznych w sprzęt warunkujący symulowanie różnych sytuacji zdrowotnych pacjentów lub osób powierzonych opiece w środowisku kontrolowanym i powtarzalnym w ramach Dydaktycznej Inicjatywy Doskonałości. Zamówienie zostało podzielone na części:3.1.4. Część 7: Zakup analizatora składu ciała dla kierunku pielęgniarstwo i ratownictwo medyczne; szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5d do SWZ. (w ogłoszeniu o zamówieniu jako część 4)
3. 2 Miejsce dostawy: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (przy ul. Maksymiliana Marii Kolbego 8 w Oświęcimiu) - budynek Collegium sub Horologio,
3. 3 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.
3. 4 Wykonawca dokona wniesienia, instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia, oraz przeprowadzi szkolenie personelu Zmawiającego z zakresu działania, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia w stopniu gwarantującym poprawną eksploatację przedmiotu zamówienia przez ten personel.
3. 5 Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla pracowników zamawiającego. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w załączniku 5a do 5d.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162000-5 - Pomoce naukowe
38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33192000-2 - Meble medyczne
33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33140000-3 - Materiały medyczne
33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5373,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W prowadzonym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 09.09.2022 r. godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił prowadzone postępowanie w zakresie części 2 (część pierwsza zgodnie z ogłoszeniem o zamówieniu)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W prowadzonym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 09.09.2022 r. godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił prowadzone postępowanie w zakresie części 3 (część 2 zgodnie z ogłoszeniem o zamówieniu)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W prowadzonym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 09.09.2022 r. godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnił prowadzone postępowanie w zakresie części 4 (część 3 zgodnie z ogłoszeniem o zamówieniu)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Oświęcim w roku 2025
- Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Oświęcim - część I
- "Usługa nadzoru inwestorskiego dla baraków o nr inw. B-137 i B-144 z przyległym reliktem B-146.
- Informatyzacja - pakiety oprogramowania biurowego
- Rozbiórka zabudowań magazynowych przy ul. Wyzwolenia w Oświęcimiu,
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- Zakup noszy elektrycznych z systemem załadunku
- WOFiTM/29/2025/TP - Dostawa komponentów i opakowania do Indywidualnego Zestawu Profilaktycznego
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Dostawa wyposażenia edukacyjnego do na potrzeby powstającego Branżowego Centrum Umiejętności w Kalwarii Zebrzydowskiej
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu <<W pawłowickiej gminie każdy przedszkolak się rozwinie>> dla Publicznego Przedszkola w Warszowicach
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.