Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00277555/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych i otwartych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790319362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 60
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 562 95 82 ; 562 95 95
1.5.8.) Numer faksu: 562 95 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpital.suwalki.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SP ZOZ
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych i otwartych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ce92465-14ca-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351218
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048801/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu jednorazowego oraz wielorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych i otwartych oraz okulistycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277555
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26/TP/WU/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 650331,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Stapler laparoskopowy liniowy tnący kilkukrotnego użytku z możliwością zginania 22 i 45 stopni w obu kierunkach, z obrotowym trzonem 360 stopni, do resekcji przecinania i zespoleń, ładowalny, trzon 12 mm. Wykonuje szew w postaci dwóch potrójnych linii tytanowych zszywek ułożonych naprzemiennie z jednoczesnym przecięciem tkanek po między nimi., szt. 32 Ładunek jednorazowego użytku 45 do staplera, wykonujący szew postaci dwóch potrójnych linii tytanowych zszywek ułożonych naprzemiennie i przecina tkanki pomiędzy nimi/ z systemem trzech wysokości zszywek w jednym ładunku,szt. 3
3 Ładunek jednorazowego użytku 60 do staplera, wykonujący szew postaci dwóch potrójnych linii tytanowych zszywek ułożonych naprzemiennie i przecina tkanki pomiedzy nimi/ z systemem trzech wysokości zszywek w jednym ładunku, szt. 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 3547 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jednorazowy stapler okrężny zakrzywiony,z łamanym kowadełkiem, rozmiar: 24mm,26mm,29mm,32mm, w zestawie ładunek z dwoma naprzemiennymi szeregami tytanowych zszywek o przekroju koła o parametrach: - stapler o średnicy 24mm: zszywka o wysokości 4,5mm z podwójnym zabezpieczeniem przed przypadkowym odpaleniem, system zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B. -stapler o średnicy 26 mm: zszywka o wysokości 4,8mm z podwójnym zabezpieczeniem przed przypadkowym odpaleniem, system zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B. -stapler o średnicy 29 mm: zszywka o wysokości 4,8mm, system zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B. - stapler o średnicy 32mm: zszywka o wyskokości 5,0mm z podwójnym zabezpieczeniem przed przypadkowym odpaleniem, system zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B., szt. 164.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 6708 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Jednorazowy stapler liniowy z nożem w ładunku o rozmiarze 60mm, w zestawie ładunek z dwoma naprzemiennymi szeregami tytanowych zszywek o przekroju koła, zszywki do tkanki standardowej wysokość zszywki przed zamknięciem 3,8mm, po zamknięciu 1,5mm. Zszywki wykonane z drutu poprzecznie okrągłego dla uzyskania pewnego zamknięcia na zmienionej chorobowo tkance. System zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B., szt. 202 Ładunek do staplera liniowego z nożem dł.: 60 mm – zszywki 3,8 mm, po zamknięciu 1,5mm, szt. 12
3 Jednorazowy stapler liniowy z nożem w ładunku o rozmiarze 60mm, w zestawie ładunek z dwoma naprzemiennymi szeregami tytanowych zszywek o przekroju koła, zszywki do tkanki grubej wysokość zszywki przed zamknięciem 4,8mm, po zamknięciu 2,0mm. Zszywki wykonane z drutu poprzecznie okrągłego dla uzyskania pewnego zamknięcia na zmienionej chorobowo tkance. System zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B., szt. 9
4 Ładunek do staplera liniowego z nożem dł.: 60 mm – zszywki 4,8 mm, po zamknięciu 2,0 mm , szt. 9
5 Jednorazowy stapler liniowy z nożem w ładunku o rozmiarze 80mm, w zestawie ładunek z dwoma naprzemiennymi szeregami tytanowych zszywek o przekroju koła, zszywki do tkanki standardowej wysokość zszywki przed zamknięciem 3,8mm, po zamknięciu 1,5mm. Zszywki z drutu poprzecznie okrągłego dla uzyskania pewnego zamknięcia na zmienionej chorobowo tkance. System zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B., szt. 30
6 Ładunek do staplera liniowego z nożem dł.: 80 mm– zszywki 3,8, po zamknięciu 1,5mm, szt. 30
7 Jednorazowy stapler liniowy, z kolorowym wskaźnikiem pokazującym różne fazy odpalenia staplera, o rozmiarze z efektywną długością zespolenia 60mm, w zestawie ładunek z dwoma naprzemiennymi szeregami tytanowych zszywek o przekroju koła, system zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B. Wysokość zszywki 3.5mm pozwalający na zespolenie tkanki do 1.5mm, szt. 24
8 Ładunek do staplera liniowego dł. 60mm - zszywki 3,5 mm przed zamknięciem, szt. 6
9 Jednorazowy stapler liniowy, z kolorowym wskaźnikiem pokazującym różne fazy odpalenia staplera, o rozmiarze z efektywną długością zespolenia 60mm, w zestawie ładunek z dwoma naprzemiennymi szeregami tytanowych zszywek o przekroju koła, system zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B, wysokość zszywki 4,8mm pozwalający na zespolenie tkanki do 2,0mm, szt. 12
10 Ładunek do staplera liniowego dł. 60mm - zszywki 4,8 mm przed zamknięciem, szt. 6
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 33611 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Laparoskopowe narzędzie do preparowania, uszczelniania i rozdzielania naczyń i pęczków tkankowych, długości 37 mm, średnicy 5 mm, z prostymi, tępymi szczękami pokrytymi powłoką antyadhezyjną w nanotechnologii. Aktywowane włącznikiem ręcznym lub nożnym. Narzędzie z wbudowanym nożem z przewodem, obracanym trzonem o 180 stopni, kompatybilne z generatorami Valleylab /Ligasure, szt. 242 Precyzyjne kleszczki do uszczelniania naczyń i pęczków, długość 18-19 cm, długość elektrody 17 mm, kąt rozwarcia szczęk 28 st, aktywowane włącznikiem ręcznym lub nożnym, z przewodem, kompatybilne z generatorem Valleylab/Ligasure, szt. 6
3 Jednorazowe narzędzie do zabiegów laparoskopowych służące do uszczelniania i rozdzielania naczyń oraz pęczków tkankowych w systemie zamykania naczyń do 7 mm włącznie, średnica trzonu 5 mm, długość trzonu 37 cm, trzon obracany o 350 stopni, szczęki zakrzywione typu Maryland, powłoką antyadhezyjna w nanotechnologii na powierzchni elektrod, szczęki z wbudowanym nożem, niezależna aktywacja noża, narzędzie z wbudowanym przewodem, kompatybilne z generatorami Valleylab/Ligasure, szt. 60
4 Narzędzie do uszczelniania i rozdzielania naczyń i pęczków tkankowych, długość 20 cm, średnica trzonu 10 mm, aktywowany ręcznie lub nożnie, z wbudowanym nożem, z przewodem, obracanym trzonem, kompatybilne z generatorem Valleylab/Ligasure, szt . 6
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 188310 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nożyczki zakrzywione, preparacyjne typu Metzenbaum, wielokrotnego użytku ze złączem do kauteryzacji jednobiegunowej, rozbieralne 4 częściowe, trzon śr. 5 mm obrotowy 360°, długość trzonu 31 cm, szt . 22 Kleszczyki preparacyjne typu Meryland, wielorazowego użytku ze złączem do kauteryzacji jednobiegunowej, rozbieralne 4 częściowe z ergonomiczną rekojeścią bez blokady, trzon śr.5 mm obrotowy 360°, długość trzonu 31 cm, szt. 2
3 Kleszczyki atraumatyczne typu Grasper okienkowe wielorazowego użytku, rozbieralne 4-częściowe z ergonomiczną rękojeścią z blokadą, średnica trzonu 5 mm obrotowy 360stopni, długość trzonu 31cm, szt. 3
4 Kleszczyki chwytające typu Babcock, wielorazowego użytku rozbieralne 4-częściowe, długość 31cm, srednica trzonu 10mm, trzon obrotowy 360st., uchwyt z blokadą zatrzaskową , szt. 1
5 Laparoskopowa elektroda haczykowa dł 330 mm, szt. 4
6 Końcówka do elektrody haczykowej typu J oraz typu L (do wyboru przez zamawiającego), szt. 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 31126 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Optyka o wysokiej rozdzielczości HD typu direct-view o kącie widzenia 30 stopni, średnica 4 mm, minimum dł. 16 cm, autoklawowalna, kompatybilna z kaniulą szybkoprzepływową, kodowana kolorem zółtym, o średnicy 6.0 mm i obturatorem oraz końcówkami drenów pompy,model Dyonics, posiadanym przez szpital, szt. 24.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 14050 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Optyka laparoskopowa szerokokątna 0 st lub 30st, śr. 10mm (do wyboru przez zamawiającego) dł 33cm, kompatybilna ze sprzętem Aesculap, szt. 12 Przewód do insuflatora z funkcją podgrzewania gazu, kompatybilny ze sprzętem Aesculap; długość 3m, szt. 4
3 Zestaw drenów autoklawowalnych do pompy płuczącej, kompatybilny ze sprzętem Aesculap, szt. 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 29500 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Uchwyt do elektrod monopolarnych długość 145mm, gniazdo 4 mm z sześciokątnym zabezpieczeniem przed obrotem elektrod 2 przyciskami CIĘCIE / KOAGULACJA, kabel dł. 4,5 m., wtyczka współosiowa KOAX lub 3 pin - do wyboru przez Zamawiającego, szt . 302 Elektroda igłowa, prosta, długość 62mm, trzonek O4mm, dł. igły 20mm, O igły 1mm; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji / opakowanie 5 szt. op. 6
3 Elektroda szpatułkowa, prosta, długość 66mm, trzonek O4mm, wymiary ostrza 3mm x 1,2mm x 28mm; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji / opakowanie 5 szt. op 1
4 Elektroda kulkowa, prosta, długość 49mm, kulka O4mm, trzonek O4mm; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji / opakowanie 5 szt. op. 1
5 Elektroda kulkowa, prosta, długość 49mm, kulka O2mm, trzonek O4mm; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji / opakowanie 5 szt. op. 1
6 Elektroda kulkowa, prosta, długość 49mm, kulka O6mm, trzonek O4mm; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji / opakowanie 5 szt. op. 1
7 Elektroda nożowa, prosta, długość 62mm, trzonek O4mm, wymiary noża 2,6mm x 0,6mm x 13mm; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji / opakowanie 5 szt. op. 4
8 Kabel do elektrod neutralnych, długość 4,5m, od strony elektrody zakończony klipsem 2,5cm, od strony aparatu wtyczka 1-bolcowa O6,3mm; przeznaczenie do min. 300 cykli sterylizacji, szt. 3
9 Szczypce bipolarne NON-STICK Gold,pokryte powłoką nieprzywierającą, proste, długość 220mm, końcówka 8mm x 2mm, złącze 2-bolcowe płaskie; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji, szt. 2
10 Szczypce bipolarne NON-STICK Gold,pokryte powłoką nieprzywierającą, proste, długość 160mm, końcówka 8mm x 1mm, tępa, złącze 2-bolcowe płaskie; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji, szt. 4
11 Szczypce bipolarne NON-STICK Gold,pokryte powłoką nieprzywierającą, proste z zagiętą końcówką, długość 195mm, końcówka 8mm x 2mm, tępa, złącze 2-bolcowe płaskie; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji, szt. 4
12 Szczypce bipolarne NON-STICK Gold, pokryte powłoką nieprzywierającą, proste z zagiętą końcówką, długość 160mm, końcówka 6mm x 1mm, tępa, złącze 2-bolcowe płaskie; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji, szt. 3
13 Kabel bipolarny do szczypiec, długość 4,5m, wtyczka od strony aparatu żeńska symetryczna O2/6mm (typ Martin) lub 2-bolcowa 28,58mm lub okrągła typ Erbe ; przeznaczenie do min. 300 cykli sterylizacji - do wyboru przez Zamawiającego, szt. 4
14 Elektroda kulkowa, prosta śr. 4mm, długość 122mm, trzpień 4mm, szt. 2
15 Elektroda kulkowa, prosta śr. 6mm, długość 124mm, trzpień 4mm, szt. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 39965 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Wielorazowy instrument ( na min. 50 zabiegów ) do zamykania naczyń ( za wyjątkiem nożyka ) o średnicy do 7 mm z rozpoznawaniem narzędzi z jednoczesnym cięciem, dł. 200 mm, średnica 10 mm na min. 50 zabiegów, końcówka robocza prosta , szt. 42 Wielorazowy instrument ( na min. 50 zabiegów ) do zamykania naczyń ( za wyjątkiem nożyka ) o średnicy do 7 mm z rozpoznawaniem narzędzi z jednoczesnym cięciem, dł. 200 mm, średnica 10 mm na min. 50 zabiegów, końcówka robocza delikatnie zagięta , szt. 2
3 Ostrze do wielorazowyego instrumentu do zamykania naczyń o średnicy do 7 mm z rozpoznawaniem narzędzi z jednoczesnym cięciem, dł. 200 mm - fi 10 mm po 6 szt op. 2
4 Wielorazowy instrument ( na min. 50 zabiegów ) do zamykania naczyń ( za wyjątkiem nożyka ) o średnicy do 7 mm z rozpoznawaniem narzędzi z jednoczesnym cięciem, dł. 370 mm, średnica 5 mm na min. 50 zabiegów, końcówka robocza prosta, szt. 4
5 Ostrze do wielorazowyego instrumentu (na min. 50 zabiegów ) do zamykania naczyń ( za wyjątkiem nożyka ) o średnicy do 7 mm z rozpoznawaniem narzędzi z jednoczesnym cięciem, dł. 370 mm - fi 5 mm po 6 szt, op. 2
6 Kleszcze bipolarne wielorazowego użytku zagięte dł 16 cm szer. branszy 2,5 mm z rozpoznawaniem instrumentu, szt. 2
7 Wielorazowy instrument ( na min. 50 zabiegów ) do zamykania naczyń ( za wyjątkiem nożyka ) o średnicy do 7 mm z rozpoznawaniem narzędzi z jednoczesnym cięciem, dł. 370 mm, średnica 5 mm na min. 50 zabiegów, końcówka robocza zagięta (maryland), szt. 2
8 Ostrze do wielorazowyego instrumentu (na min. 50 zabiegów ) do zamykania naczyń ( za wyjątkiem nożyka ) o średnicy do 7 mm z rozpoznawaniem narzędzi z jednoczesnym cięciem, dł. 370 mm - fi 5 mm po 10 szt, szt . 2
9 Wielorazowy instrument ( na min. 50 zabiegów ) do zamykania naczyń ( za wyjątkiem nożyka ) z rozpoznawaniem narzędzi z jednoczesnym cięciem, o długości 18 cm, końcówka robocza zagięta o długości 17 mm, szt. 2
10 Ostrze do wielorazowyego instrumentu (na min. 50 zabiegów ) do zamykania naczyń o długości 18 cm i końcówce roboczej zamkniętej o długości 17 mm, opakowanie 10 szt, szt. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 303512 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4050 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5005,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4050 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN-MED Spółka Cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262653907
7.3.3) Ulica: Franciszkańska
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-845
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SUN-MED SPÓŁKA CYWILNA DOMINIK SIEKIERSKI, SŁAWOMIR NAPARTY
jakie przetargi wygrała firma
SUN-MED SPÓŁKA CYWILNA DOMINIK SIEKIERSKI, SŁAWOMIR NAPARTY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4050 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10022,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10195,2 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10022,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN-MED Spółka Cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262653907
7.3.3) Ulica: Franciszkańska
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-845
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SUN-MED SPÓŁKA CYWILNA DOMINIK SIEKIERSKI, SŁAWOMIR NAPARTY
jakie przetargi wygrała firma
SUN-MED SPÓŁKA CYWILNA DOMINIK SIEKIERSKI, SŁAWOMIR NAPARTY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10022 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36343,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44398,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36343,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN-MED Spółka Cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262653907
7.3.3) Ulica: Franciszkańska
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-845
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SUN-MED SPÓŁKA CYWILNA DOMINIK SIEKIERSKI, SŁAWOMIR NAPARTY
jakie przetargi wygrała firma
SUN-MED SPÓŁKA CYWILNA DOMINIK SIEKIERSKI, SŁAWOMIR NAPARTY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36343 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208332 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208332 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208332 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289
7.3.3) Ulica: Polna
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208332 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt.1 ustawy PZP -nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
Do wyznaczonego terminu składania ofert t.j. 07/07/2023r. do godziny 11:00 nie została złożona żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt.1 ustawy PZP -nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
Do wyznaczonego terminu składania ofert t.j. 07/07/2023r. do godziny 11:00 nie została złożona żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt.1 ustawy PZP -nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
Do wyznaczonego terminu składania ofert t.j. 07/07/2023r. do godziny 11:00 nie została złożona żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46725,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46725,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46725,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYSTEMY MEDYCZNE RAFAŁ ROSŁANIEC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321417516
7.3.3) Ulica: KACZEŃCÓW
7.3.4) Miejscowość: OTWOCK
7.3.5) Kod pocztowy: 05-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46725 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt.1 ustawy PZP -nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
Do wyznaczonego terminu składania ofert t.j. 07/07/2023r. do godziny 11:00 nie została złożona żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- "Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej SPSP ZOZ w Suwałkach"
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach - powtórzone.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP.281.37.2025 - Dostawa morcelatora dla Instytutu "CZMP"
- Dostawa asortymentu do Kliniki Okulistyki
- Dostawa staplerów i rękojeści dla Bloków Operacyjnych
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- "Dostawa sprzętu do zabiegów laparoskopowych oraz do implantacji portów naczyniowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie - Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II".
- dostawa leków do Apteki Szpitalnej.
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.