Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00253469/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa mat. szkoleniowych oraz druk plakatów i zaświadczeń na potrzeby operacji „Obowiązki rolnika w świetle ustawy Prawo wodne” realizowanej na podstawie umowy nr 00010.DDD.65140.1.10018.2019.03.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004204461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pożowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Końskowola
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-130
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wodr@wodr.konskowola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodr.konskowola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lodr-konskowola.ezamawiajacy.pl/pn/lodr-konskowola/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
doradztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mat. szkoleniowych oraz druk plakatów i zaświadczeń na potrzeby operacji „Obowiązki rolnika w świetle ustawy Prawo wodne” realizowanej na podstawie umowy nr 00010.DDD.65140.1.10018.2019.03.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-555a27e0-02a3-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351239
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064919/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Dostawa mat. szkoleniowych oraz druk plakatów i zaświadczeń na potrzeby operacji „Obowiązki rolnika w świetle ustawy Prawo wodne” realizowanej na podstawie umowy nr 00010.DDD.65140.1.10018.2019.03.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253469/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie i dostawa materiałów szkoleniowych na potrzeby operacji „Obowiązki rolnika w świetle ustawy Prawo wodne” realizowanej na podstawie umowy nr 00010.DDD.65140.1.10018.2019.03.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 346800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
druk i dostawa plakatów i zaświadczeń na potrzeby operacji „Obowiązki rolnika w świetle ustawy Prawo wodne” realizowanej na podstawie umowy nr 00010.DDD.65140.1.10018.2019.03.4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 6615,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190443,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190443,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190443,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zapol Sobczyk sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520509412
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190443,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-14Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1992,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5252,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1992,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukarnia Graffprint Marcin Dryzek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251480402
7.3.4) Miejscowość: Julianów
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DRUKARNIA GRAFFPRINT Marcin Dryzek
jakie przetargi wygrała firma
DRUKARNIA GRAFFPRINT Marcin Dryzek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1992,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-20INNE PRZETARGI KOŃSKOWOLA
- Usł. kompl. org. i realizacji 2-dniowego wyj studyjnego do woj. lubelskiego i podkarpackiego obejmującego zorganizowanie wizyt studyjnych w ramach operacji pn. Zioła szansą rozwoju gospodarstw rolnych
- Usługa kompleksowej organizacji i realizacji wyjazdu studyjnego Produkcja żywności w ramach form działalności RHD - jako dodatkowe źródło dochodu, realizowanego z Planu Operacyjnego KSOW+ na 2025 r.
więcej: przetargi KOŃSKOWOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.22.2025 - świadczenie usługi druku offsetowego i dostawy materiałów promocyjnych na potrzeby FRSE.
- Produkcja i dostawa materiałów promocyjnych i drukowanych dla Instytutu Adama Mickiewicza.
- Druk i dostawa książki pt.: "Miejskie ścieżki wokół Muzeum Warszawy"
- Druk folderu serowarskiego
- druk zeszytów z matematyki dla uczestników kursów Roku Zerowego dla Centrum Rekrutacji AGH - DE-dzp.272-189/25
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Utworzenie i funkcjonowanie Publicznego Przedszkola Bajkowy Dworek w Osieku Wielkim"
więcej: Pomoce i artykuły szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.