Og³oszenie z dnia 2022-09-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00370758/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-29
- 2022/BZP 00422780/01 - Wynik z dnia 2022-11-03
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont dróg na terenie gminy Micha³owice p³ytami typu JOMB”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 350 91 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont dróg na terenie gminy Micha³owice p³ytami typu JOMB”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c615d074-3599-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00351303
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00022724/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.44 Remont dróg na terenie Gminy Micha³owice p³ytami typu "JOMB"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP.
Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do
formularza do komunikacji.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu,
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz
Regulaminie ePUAP.
4) Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego
regulaminu.
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia i wycofania oferty oraz do
komunikacji wynosi 150 MB.
6) Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych,
przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu,
przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê
elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal
(Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej
korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania nadanym
przez Zamawiaj±cego.
8) Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7 wymaga obowi±zkowego poinformowania Zamawiaj±cego o przekazaniu
wiadomo¶ci na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiaj±cy” (niedope³nienie tego obowi±zku uznane bêdzie jako
nieskuteczne przekazanie dokumentów). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty
elektronicznej, e-mail wskazanym w rozdziale I – „Zamawiaj±cego” i „Prowadz±cego postêpowanie” .
9) Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za
po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów
elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e
mail wskazany w ust. 8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub
o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
10) Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
11) Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê w jêzyku polskim.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest GMINA
MICHA£OWICE 05-816 Micha³owice, Regu³y ul. Aleja Powstañców Warszawy 1 tel. 22 350 91 91; fax: 22 350 91 01 e-mail:
sekretariat@michalowice.pl
2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Panem Piotrem Glen,
kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres wskazany powy¿ej b±d¼ email: daneosobowe@michalowice.pl;
3. Dane osobowe zawarte w ofertach s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do
wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze oraz nastêpuj±ce przepisy prawa: ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.
- Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. Dz.U. 2019 poz. 2019), rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23
grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ
zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164
ze zm.).
4. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu w³asnym postêpowañ o udzielenie zamówieñ publicznych.
Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postêpowañ mie¶ci siê w zakresie obowi±zków ustawowych Urzêdu Gminy jako
zamawiaj±cego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbêdne, aby Urz±d Gminy móg³
prawid³owo wype³niaæ na³o¿one na nie obowi±zki.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupe³nienia swoich danych, co wynika z rozporz±dzenia RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Prawo zamówieñ
publicznych. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18
ust. 1 rozporz±dzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania. Zasada
jawno¶ci, o której mowa w art. 74 ustawy Prawo zamówieñ publicznych ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z
wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (danych szczególnej kategorii), zebranych w toku postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego. Wiêcej informacji dostêpnych jest w Rozdz. XXVI SWZ „Klauzula informacyjna RODO"
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.60.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na remoncie dróg gruntowych p³ytami betonowymi typu JOMB na terenie gminy Micha³owice.
2. Przedmiotem zamówienia bêd± objête poni¿sze ulice:
1) ul. Bez nazwy boczna od ul. Polnej w Nowej Wsi
2) ul. Bez nazwy boczna od ul. G³ównej w Granicy,
3) ul. Bugaj w Komorowie
3. Zakres robót obejmuje m.in:
1) w ul. Bez Nazwy boczna od ul. Polnej w Nowej Wsi dz. 848 i 735/6, na d³ugo¶ci ok. 130,00 m:
a) wykonanie nawierzchni z p³yt typu JOMB,
b) wykonanie utwardzonych poboczy z t³ucznia kamiennego,
2) w ul. Bez nazwy boczna od ul. G³ównej w Granicy dz. 499/4, na d³ugo¶ci ok. 50,00 m:
a) wykonanie nawierzchni z p³yt typu JOMB,
b) wykonanie utwardzonych poboczy z t³ucznia kamiennego,
3) w ul. Bugaj w Komorowie, na d³ugo¶ci ok. 130,00 m:
a) wykonanie nawierzchni z p³yt typu JOMB,
b) profilowanie poboczy,
4. Pe³ny zakres przedmiotu zamówienia okre¶lony jest w:
1) „Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych”, stanowi±cej za³±cznik nr 7 do SWZ;
2) „Przedmiarze robót”, stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ;
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 7. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. w zakresie to¿samym z przedmiotem zamówienia podstawowego, na poni¿szych warunkach:
1) stanowiæ bêd± nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego i bêd± polega³y na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i bêd± zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,
2) Zakres robót budowlanych objêtych zamówieniami „podobnymi” mo¿e dotyczyæ robót z zakresu tego samego uk³adu drogowego tj. drogi o nawierzchni t³uczniowej i nieutwardzonej na terenie gminy Micha³owice.
3) Zamówienia podobne zostan± udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego w sytuacji zaistnienia potrzeby ich udzielenia i posiadania przez Zamawiaj±cego ¶rodków finansowych.
4) Zakres i wysoko¶æ kar zostanie uwzglêdniony odpowiednio do warto¶ci i zakresu zamówienia podobnego.
5) Ostateczne warunki zamówienia zostan± sprecyzowane w tre¶ci umowy, która zostanie ustalona w wyniku negocjacji miêdzy zamawiaj±cym i wykonawc±.
6) Udzielenie zamówienia jest wy³±cznym prawem Zamawiaj±cego a nieudzielenie takiego zamówienia nie mo¿e byæ podstaw± roszczeñ Wykonawcy o udzielenie takiego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferta
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczymwpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.
O zamówienie publiczne mog± równie¿ ubiegaæ siê osoby fizyczne, które nie prowadz± dzia³alno¶ci gospodarczej, a wiêc nie posiadaj± wpisu do KRS, CEIDG ani do rejestrów zawodowych lub handlowych.
2) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
a) ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci min. 100 000,00. z³,
b) ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 100.000,00. z³. W przypadku ustalenia limitu sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 100.000,00. z³.
4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
a) do¶wiadczenie Wykonawcy:
Wykonawca powinien wykazaæ, ¿e w ci±gu ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej:
1) co najmniej 2 roboty polegaj±ce na budowie lub remoncie dróg lub parkingów z p³yt betonowych, wykonanych w zabudowie osiedlowej lub miejskiej o powierzchni min. 300,00 m2 ka¿da.
UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powy¿ej musi spe³niaæ w ca³o¶ci przynajmniej jeden z Wykonawców.
b) dysponowania osobami:
Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±ce kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia niezbêdne do wykonania zamówienia publicznego w odpowiedniej specjalno¶ci;
1) min. 1 osobê (kierownik robót) posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ,
1) min. 2 osoby brukarzy (co najmniej jedna osoba zatrudniona na umowê o prace),
2) min. 1 osobê do obs³ugi koparko-³adowarki posiadaj±c± uprawnienia okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 wrze¶nia 2001 r. w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urz±dzeñ technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 583) – uprawnienia do wykonywania zawodu operatora koparko-³adowarki
lub
min. 1 osobê do obs³ugi koparki posiadaj±c± uprawnienia okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 wrze¶nia 2001 r. w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urz±dzeñ technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (t.j. Dz.U. z2018 poz. 583) - uprawnienia do wykonywania zawodu operatora koparki
i
min. 1 osobê do obs³ugi ³adowarki posiadaj±c± uprawnienia okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 wrze¶nia 2001 r. w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urz±dzeñ technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (t.j. Dz.U. z2018 poz. 583) – uprawnienia do wykonywania zawodu operatora ³adowarki,
3) min. 1 osobê do obs³ugi zagêszczarki wibracyjnej posiadaj±c± uprawnienia okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 wrze¶nia 2001 r. w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urz±dzeñ technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych – uprawnienia do wykonywania zawodu operatora zagêszczarki wibracyjnej,
Informacje dodatkowe:
W ka¿dym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie okre¶lonych uprawnieñ budowlanych przez osobê wskazywan± do pe³nienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powy¿ej, Zamawiaj±cy dopuszcza posiadanie przez tak± osobê uprawnieñ wydanych na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, o ile ich zakres odpowiada zakresowi wymaganych uprawnieñ maj±c na wzglêdzie zakres uprawnieñ niezbêdny do realizacji zamówienia lub jest szerszy.
W ka¿dym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie okre¶lonych uprawnieñ do obs³ugi maszyn roboczych przez osobê wskazywan± do pe³nienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powy¿ej, Zamawiaj±cy dopuszcza posiadanie przez tak± osobê uprawnieñ wydanych na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, o ile ich zakres odpowiada zakresowi wymaganych uprawnieñ lub jest szerszy.
Do wykazu osób nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zaproponowane osoby posiadaj± wymagane uprawnienia i przynale¿± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego je¿eli taki wymóg na te osoby nak³ada Prawo budowlane.
Dopuszcza siê równie¿ kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220 ze zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.) zgodnie z którymi przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego nie jest wymagana od obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA).
Na potwierdzenie spe³niania powy¿szego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
c) dysponowania sprzêtem:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca dysponowa³ w celu wykonania zamówienia narzêdziami, wyposa¿eniem zak³adu lub urz±dzeniami technicznymi w ni¿ej wymienionym zakresie:
1) koparko-³adowarka co najmniej 1 szt.,
lub
2) koparka co najmniej 1 szt. ,
i
3) ³adowarka co najmniej 1 szt.
4) samochód samowy³adowczy co najmniej 1 szt.
5) zagêszczarka wibracyjna co najmniej 1 szt.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1 W
przypadku podmiotów ubiegaj±cych siê o zamówienie publiczne prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±
1. krajowych:
odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej;
2. zagranicznych:
dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma
siedzibê lub miejsce zamieszkania,
wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
2 Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków
finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
3 Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci
zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia
4 Wykaz wykonanych robót potwierdzaj±cy opisany warunek wraz z dowodami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie tych robót- z
wykorzystaniem za³±cznika nr 4 do SWZ.
Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy wskazane roboty budowalne te zosta³y wykonane w sposób
nale¿yty.
5 Wykaz osób
6 Wykaz sprzêtu
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) O¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale V ust. 2 SWZ (za³±cznik nr 2 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców;2) O¶wiadczenie podmiotu o udostêpnieniu zasobów wskazuj±ce na okoliczno¶ci opisane w rozdziale V ust. 6 SWZ oraz o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 – je¿eli wykonawca sk³adaj±cy ofertê polega na zasobach innych podmiotów;
3) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy;
4) Pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy;
5) Pe³nomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona „za zgodno¶æ z orygina³em” przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tj. Dz. U z 2020, poz. 346), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±;
6) Orygina³ gwarancji lub porêczenia, je¶li wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieni±dz, b±d¼ kopiê dokumentu, potwierdzaj±cego wniesienie wadium w pieni±dzu potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em (je¶li dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca zobowi±zany jest w terminie do sk³adania ofert wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 5.000,00 z³,6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) ofertamusi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania
ich w niniejszym postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu
Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki
zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy.
5. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia o którym mowa w rozdziale VI
wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta
oddzielnie.
6. Zamawiaj±cy w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, w odniesieniu do warunku
dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nienie warunku przez Wykonawców.
7. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek
udzia³u jest spe³niony je¿eli Wykonawca, ubiegaj±cy siê o zamówienie wspólnie z innymi wykonawcami, i który dostarcza
potencja³ na potrzeby spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub
do¶wiadczenia, ma obowi±zek osobi¶cie wykonaæ tê czê¶æ zamówienia (kluczowy zakres), dla której te zdolno¶ci s±
wymagane.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy zmiany postanowieñ zawartej z Wykonawc± umowy oraz ich warunki okre¶li³ w „Projekcie umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-03 13:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-03 14:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-01
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termin wykonania przedmiotu umowy: Wykonawca bêdzie realizowa³ przedmiot zamówienia w terminie 5 tygodni od dnia zawarcia umowy.W og³oszeniu podano 35 dni ze wzglêdu na brak mo¿liwo¶ci okre¶lenia terminu w tygodniach.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi w miejscowo¶ci Skrzynki, Przesiad³ów, Ojrzanów i Tobiasze.
- Modernizacja sieci wodoci±gowej na terenie Gminy Istebna - etap II
- wykonanie inwestycji pn. "Rozbudowa ul. S. Okrzei"
- Modernizacja dworu klasycystycznego w Rykach
- Scalanie gruntów na terenie obrêbu ewidencyjnego Samborowice, gmina Pietrowice Wielkie - budowa i modernizacja dróg transportu rolnego-etap 2-wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych.
- "Przebudowa ulicy Browarnej w miejscowo¶ci Niwiski"
wiêcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.