Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00296257/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA LICENCJI NA OPROGRAMOWANIE DO MODELOWANIA TRANSPORTU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POMORSKIE BIURO PLANOWANIA REGIONALNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771637476
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Straganiarska 24-27
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-837
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pbpr.pomorskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pbpr.pomorskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9096251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA LICENCJI NA OPROGRAMOWANIE DO MODELOWANIA TRANSPORTU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17d4b4ff-ffea-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057591/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oprogramowania do makroskopowych symulacji ruchu modelowania podróży
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296257
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PBPR(G)272.002.2024/JPt.156
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji na oprogramowanie do modelowania transportu.
2. Przedmiotem zamówienia są:
1) w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zawarcia Umowy:
a) Dostawa Oprogramowania do modelowania ruchu (dalej: „Oprogramowanie”) poprzez udostępnienie przez Wykonawcę plików niezbędnych do jego instalacji, uruchomienia i zapewnienia poprawnego funkcjonowania na sprzęcie Zamawiającego oraz dostarczenie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego korzystania z Oprogramowania (w wersji papierowej lub elektronicznej w formacie współpracującym z programem MS Office), zawierającej w szczególności opis jego funkcjonalności oraz instrukcję użytkownika w języku polskim.
b) Wdrożenie Oprogramowania poprzez asystę przy instalacji, konfiguracji i uruchomieniu na sprzęcie Zamawiającego oraz przeprowadzenie kontroli poprawności działania Oprogramowania.
c) Udzielenie i aktywacja bezterminowej i niewyłącznej licencji na korzystanie z Oprogramowania uprawniającej do korzystania, uruchamiania i użytkowania Oprogramowania.
2) na okres 12 miesięcy od daty odbioru punktu 1):
a) Świadczenie usługi utrzymania Oprogramowania polegającej na zapewnieniu obsługi technicznej i aktualizacji Oprogramowania.
b) Udzielenie gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego Oprogramowania.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (stanowiących załącznik Nr 6 do SWZ).
5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
6. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy
7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
8. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
9. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
10. Zamawiający nie stawia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacjach określonych w art. 93 ustawy Pzp.
15. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia dokonywane będą w PLN.
16. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72266000-7 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania
72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241221,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241221,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241221,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PTV Mobility Poland Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272993437
7.3.3) Ulica: Ząbkowska 31
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-736
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PTV MOBILITY POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PTV MOBILITY POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241221,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Opracowanie dokumentacji projektowej poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
- Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "POLANKI" w Gdańsku
- Modernizacja systemu do naliczania punktów
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa wirówek laboratoryjnych oraz analizatora gazów (4 pakiety)
- Sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 26 CZERWCA 2024 R. (SYSTEM ERP #2/2024)
- Wykonanie strony internetowej oraz aplikacji mobilnej o XIX Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina.
- Dostawa, instalacja i wdrożenie Zintegrowanego Systemu klasy ERP z usługami serwisu oraz dostawa i instalacja serwera oraz dostawa ekranów multimedialnych wraz z systemem obsługującym
- Dostawa systemu repertoryjno-biurowego wraz z wdrożeniem oraz przeszkolenie w zakresie jego obsługi w Sądzie Rejonowym w Kościerzynie
- ZAKUP KOMPUTERÓW, DRUKAREK ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA SP ZOZ JAROSŁAW
- dostawa liczników energii elektrycznej wraz z oprogramowaniem dla ZEW-T S.A.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.