eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkrzynkiKompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (symbol E) na potrzeby Dworu Skrzynki



Ogłoszenie z dnia 2024-06-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (symbol E) na potrzeby Dworu Skrzynki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT SKRZYNKI - INSTYTUT DOKUMENTACJI, ROZWOJU I PROMOCJI DZIEDZICTWA KULTUROWEGO I KULINARNEGO POWIATU POZNAŃSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388887726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Parkowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Skrzynki

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-060

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@instytutskrzynki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.smakipowiatupoznanskiego.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (symbol E) na potrzeby Dworu Skrzynki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98ec2a98-22af-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351359

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035809/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa gazu ziemnego na potrzeby Instytutu Skrzynki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://instytutskrzynki.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://instytutskrzynki.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4.1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wykonawcy), odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy zakupowej
Zamawiającego https://instytutskrzynki.ezamawiajacy.pl/
4.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto
na Platformie zakupowej https://instytutskrzynki.ezamawiajacy.pl/
4.3. Wykonawca jako profesjonalny podmiot ma obowiązek śledzenia i sprawdzania komunikatów oraz wiadomości bezpośrednio na
Platformie zakupowej przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może
trafić do folderu SPAM. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za sytuację, gdy Wykonawca nie dostanie e-maila z
powiadomieniem z Platformy zakupowej. Wszelkie fakultatywne powiadomienia za pomocą poczty e-mail obciążone są ryzykiem
błędów związanych z działaniem serwerów pocztowych, na których działanie Zamawiający nie ma wpływu. Uwaga: złożenie pliku na
platformie oznacza jego dostarczenie.
4.4. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w
Regulaminie korzystania z ww. Platformy zakupowej. Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 PZP.
4.5. Korzystanie z Platformy zakupowej jest bezpłatne.
4.6. W przypadku problemów technicznych z obsługą Platformy zakupowej, należy kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta ( od
poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub oneplace@marketplanet.pl ).
4.7. Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji
połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
f) platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,oznaczenie czasu odbioru danych przez
platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem
Głównego Urzędu Miar (źródłem czasu jest platforma),
h) w razie używania kwalifikowanego podpisu elektronicznego - podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty
kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
4.8. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z Platformy
zakupowej, określone w Regulaminie korzystania z Platformy zakupowej i oznajmia, że będzie je przestrzegał.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
a) Administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Instytut Skrzynki - Instytut Dokumentacji, Rozwoju i Promocji Dziedzictwa Kulturowego i Kulinarnego Powiatu Poznańskiego ,
Plac Parkowy 1, 62-060 Skrzynki;
c) dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Instytut Skrzynki - Instytut Dokumentacji, Rozwoju i Promocji Dziedzictwa Kulturowego i Kulinarnego Powiatu Poznańskiego , adres do korespondencji Plac Parkowy 1, 62-060 Skrzynki, e-mail: kontakt@instytutskrzynki.pl;
d) Odbiorcami Pani/Pana/Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu ustawę Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (symbol E) na potrzeby Dworu
Skrzynki" nr postępowania:
ZZP.271.222.2024.JS prowadzonym w postępowaniu o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres zgodny z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164) lub innymi szczegółowymi przepisami prawa;
f) obowiązek podania przez Pani/Pana/Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana/ Państwa dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana/Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada/posiadają Pani/Pan/Państwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana/Państwa danych osobowych
(wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Nie przysługuje Pani/Panu/Państwu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Zamawiający ponadto informuje:
1) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji
mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,
2) skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16
rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.271.222.2024.JS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (symbol E) obejmująca sprzedaż i dystrybucję paliwa gazowego na potrzeby Zamawiającego, tj. do dworu w Skrzynkach (zwanego Dwór Skrzynki) położonego w Skrzynkach (62-060) przy ul. Plac Parkowy 1, gmina Stęszew, dz.130/1. Do celów niniejszego postępowania Zamawiający przyjął przewidywane zużycie gazu ziemnego w okresie 12 m-cy na poziomie 378 856 kWh. Wskazane zużycie może odbiegać od faktycznego zużycia gazu w okresie trwania umowy i ma charakter jedynie orientacyjny, służący porównaniu ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu ziemnego w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego podanej orientacyjnej ilości gazu. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych określonych w ofercie i rzeczywistego odbioru paliwa gazowego w poszczególnych punktach poboru.
Dostarczanie gazu będzie odbywać na podstawie umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usług dystrybucji gazu (umowa kompleksowa) i będzie wykonywane zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.) oraz wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych. Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawiera SWZ i jej załączniki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65210000-8 - Przesył gazu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Ocenie podlegają jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu.
13.2. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę kierując się kryterium
wyboru: cena brutto – 100 %.
13.3. Zamawiający ofercie o najniższej łącznej cenie brutto spośród ofert
ocenianych przyzna 100 punktów, a każdej następnej zostanie
przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według
wzoru:
C = cena najniższa spośród złożonych ofert / cena badanej oferty x 100
pkt.
13.4. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po
uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100,00
pkt równa jest określonej wadze kryterium w %. Przyjmuje się, że 1% =
1 punkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętym
kryterium.
13.5. Obliczenia punktów dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku. Uzyskana liczba punktów w ramach
kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.
13.6. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 PZP zostały
określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te
wskazują zakresy, czynności i parametry niezbędne do realizacji
przedmiotu zamówienia jak również uwzględniają także wszystkie
elementy, które mają wpływ na koszty związane z realizacją przedmiotu
zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia
są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie Wykonawcą
przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny
(tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany - identyczny,
niezależnie od tego, który z Wykonawców go wykona). W związku z
powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako
jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej lub ceny
jako jednego z kryteriów wyboru oferty o znaczeniu ponad 60%.
13.7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy
wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
13.8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie
uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –
Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada aktualnie obowiązującą
koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo
energetyczne (Dz.U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.), ważnej w okresie wykonywania zamówienia.;
a) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
b) Zdolności technicznej lub zawodowej - – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP – według Załącznika nr 3 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.), ważnej w okresie wykonywania zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej opatrzonej (podpisanej) kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonym podpisem zaufanym (ePUAP) lub elektronicznym podpisem osobistym w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawierać wszystkie informacje – treści - wymagane we wzorze udostępnionego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty. Jako ofertę Wykonawca składa następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – wg wzoru stanowiącego
Załącznik nr 1 do SWZ;
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ – wg wzoru
stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);
4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli
dotyczy, wzór własny Wykonawcy).
10.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i braku podstaw do
wykluczenia, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia
i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert,
tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe
środki dowodowe, o ile są wymagane. Jeżeli nie są wymagane przez
Zamawiającego, wystarczającym jest złożenie ww. oświadczenia.
10.3. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o
zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.2. składa każdy z
Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia
oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim
każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
10.4. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z
oświadczeniem, o którym mowa w pkt 10.2., także oświadczenie
podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków
udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się
na jego zasoby.
10.5. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 10.2.- 10.4. powyżej, składa się
wraz z ofertą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej opatrzonej (podpisanej) kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonym podpisem zaufanym (ePUAP) lub elektronicznym podpisem osobistym w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawierać wszystkie informacje – treści - wymagane we wzorze udostępnionego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty. Jako ofertę Wykonawca składa następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – wg wzoru stanowiącego
Załącznik nr 1 do SWZ;
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ – wg wzoru
stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);
4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy, wzór własny Wykonawcy).
10.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i braku podstaw do
wykluczenia, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia
i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania
ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego
podmiotowe środki dowodowe, o ile są wymagane. Jeżeli nie są
wymagane przez Zamawiającego, wystarczającym jest złożenie ww.
oświadczenia.
10.3. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o
zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.2. składa każdy z
Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu.
10.4. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z
oświadczeniem, o którym mowa w pkt 10.2., także oświadczenie
podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków
udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się
na jego zasoby.
10.5. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 10.2.- 10.4. powyżej, składa się
wraz z ofertą.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, w oparciu o następujące okoliczności:
1) Zmiany ceny netto paliwa gazowego w związku ze zmianą kwalifikacji w
zakresie podatku akcyzowego,
2) Zmiany ceny netto paliwa gazowego w związku ze zmianą przeznaczenia
paliwa gazowego (art. 62 b ustawy Pe),
3) Zmiany stawek i cen za usługi dystrybucji w przypadku zatwierdzenia przez
Prezesa URE zmiany Taryfy na usługi przesyłu gazu OSD, które miałyby
obowiązywać w okresie obowiązywania Umowy, bądź w przypadku zmiany
mocy lub zmiany grupy taryfowej, jeżeli punkt odbioru zostanie
zakwalifikowany do innej grupy taryfowej,
4) Ustawowej zmiany stawki podatku VAT i / lub Ustawowej zmiany
opodatkowania podatkiem akcyzowym, w wyniku czego
zmianie ulegnie cena jednostkowa netto/brutto paliwa gazowego
5) Zmiany Taryfy stosowanej dla odbiorców w gospodarstwie domowym
(dotyczy paliwa gazowego objętego ochroną taryfową)
2. W okolicznościach, o których mowa w ust. 1 pkt 1-5) powyżej zmiana
Umowy obejmować zmianę w zakresie wysokości stawek opisanych w ust.
1 pkt 1-5) powyżej o kwoty wynikającej ze zmiany tych stawek. Zmiany, o
których mowa w ust. 1 pkt 1-5) powyżej obowiązywać będą od dnia wejścia
w życie przepisów powodujących zmiany wymienione w ust. 1 pkt 1-5)
powyżej i nie wymagają zawarcia Aneksu.
3. Strony dopuszczają zmianę Umowy również w następującym zakresie:
1) Zmiany ilości punktów odbioru wskazanych w Załączniku nr 1 do
Umowy, przy czym zmiana wynikać może np. z
likwidacji/włączenia punktu odbioru, zmiany stanu prawnego lub
technicznego punktu odbioru, zmiany w zakresie odbiorcy,
zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych uniemożliwiających
przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, w tym w
przypadku zaistnienia nieprzewidzianych przeszkód uniemożliwiających
rozwiązanie dotychczas obowiązujących umów.
Dostawa paliwa gazowego do PPG podlegającego wyłączeniu z umowy
zostanie zakończona w terminie uzgodnionym
przez Strony. Zmiana ilości gazu wynikająca ze zwiększenia ilości
punktów odbioru nie przekroczy 10% łącznej
prognozowanej ilości paliwa gazowego, o której mowa w §5 ust. 1
Umowy,
2) Zmiany mocy umownej w związku ze zmianą zapotrzebowania na paliwo
gazowe, pod warunkiem pod warunkiem wyrażenia zgody przez OSD,
3) Zmiany grupy taryfowej dokonanej (niezależnie od Zamawiającego /
Odbiorcy) przez PSG zgodnie z postanowieniami Taryfy OSD,
4) Zmiany terminu rozpoczęcia dostaw gazu ziemnego do poszczególnych
punktów odbioru, jeżeli zmiana ta wynika z przedłużającej się procedury
zmiany sprzedawcy lub procesu rozwiązania dotychczasowych umów
kompleksowych lub z przyczyn niezależnych od Stron. W przypadku
zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 2 i 3 Wykonawca stosować
będzie stawki i opłaty właściwe dla danej grupy taryfowej / mocy umownej.
4. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 3 pkt 2) i 3)
powyżej, Wykonawca stosować będzie stawki i opłaty właściwe dla danej
grupy taryfowej / mocy umownej. Pełną treść możliwych zmian w Umowie
określa Załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-12 15:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie zakupowej pod adresem https://instytutskrzynki.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-12 16:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.