Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00314331/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
- 2024/BZP 00351564/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu i pomieszczeń biurowych w budynku Inspektoratu ZUS
w Kamiennej Górze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kasztanowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-390
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48746497254
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_walbrzych@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu i pomieszczeń biurowych w budynku Inspektoratu ZUSw Kamiennej Górze.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea08b49d-015d-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00461424/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont dachu i pomieszczeń biurowych w budynku Inspektoratu ZUS w Kamiennej Górze.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314331
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 430000.271.7.2024-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2234089,35 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 470069,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu i fragmentów elewacji w budynku Inspektoratu ZUS w Kamiennej Górze, Al. Wojska Polskiego 14. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:1) Remont pokrycia z papy i gontu bitumicznego.
2) Remont żelbetowych czap kominowych.
3) Remont opierzeni.
4) Remont rynien i rur spustowych.
5) Przebudowa okapu na fragmentach od strony patio.
6) Miejscowy remont uszkodzonych tynków na elewacji.
7) Uzupełnienie okładziny z płytek w części cokołowej.
8) Remont instalacji odgromowej.
9) Wykonanie i demontaż rusztowań wzdłuż elewacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
44212317-4 - Konstrukcje rusztowań
4.5.5.) Wartość części: 393046,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wielozakresowym remoncie pomieszczeń od 101 do 106 w budynku Inspektoratu ZUS w Kamiennej Górze, Al. Wojska Polskiego 14. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:1) Remont posadzek.
2) Remont sufitów podwieszanych.
3) Remont stolarki drzwiowej.
4) Remont okładzin i ścian z płyt g-k na ruszcie metalowym.
5) Remont instalacji elektrycznych – opraw oświetlenia podstawowego z zasilaniem.
6) Uzupełnienie gniazd elektryczno-logicznych.
7) Odnowienie powłok malarskich ścian.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442180-2 - Powtórne malowanie
4.5.5.) Wartość części: 185139,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ponieważ w prowadzonym postępowaniu, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert, tj. do dnia 22.05.2024 r. do godz. 10:00 do Zamawiającego w części I zamówienia wpłynęły dwie oferty podlegające odrzuceniu, Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, unieważnił postępowanie w części I zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ponieważ w prowadzonym postępowaniu, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert, tj. do dnia 22.05.2024 r. do godz. 10:00 do Zamawiającego w części II zamówienia wpłynęła jedna oferta podlegająca odrzuceniu, Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, unieważnił postępowanie w części II zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu"
- "Budowa łącznika ul. Żeromskiego z drogą powiatową nr DP3407" (II)
- Nadbudowa i rozbudowa budynku głównego pomiędzy skrzydłami B i C z przeznaczeniem pomieszczeń na rejestrację główną Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu
- "Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 380 ul. Wrocławska na odcinku od ul. Piotrowskiego do ul. Grota Roweckiego" w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- (2025) Dostawa artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu
- Objęcie opieką autorską i asystą techniczną oraz zapewnienie usługi hostingu przez okres 12 miesięcy posiadanego przez Gminę Wałbrzych Systemu Zarządzania Oświatą oraz modułu Kadry i Płace.
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Wieruszowie przy ul. Fabrycznej
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
więcej: Konstrukcje rusztowań »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.