Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00262997/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana dźwigu osobowego w budynku Starostwa Powiatowego w Starachowicach, w ramach programu "Dostępna Przestrzeń Publiczna"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Starachowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009395
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr Władysława Borkowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 276-09-00
1.5.8.) Numer faksu: 276-09-02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.starachowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.starachowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana dźwigu osobowego w budynku Starostwa Powiatowego w Starachowicach, w ramach programu "Dostępna Przestrzeń Publiczna"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b521aa9e-ec38-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068005/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wymiana dźwigu osobowego w budynku Starostwa Powiatowego w Starachowicach, w ramach programu „Dostępna Przestrzeń Publiczna”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262997
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem dźwigu do przewozu osób oraz demontaż istniejącego dźwigu osobowego w budynku Starostwa Powiatowego w Starachowicach przy ul. dr. Wł. Borkowskiego 4, 27-200 Starachowice, wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowlanych wewnątrz szybu windowego oraz adaptacyjnych na zewnątrz.
Realizacja zamówienia ma na celu poprawienie dostępności budynku dla osób niepełnosprawnych
Stan aktualny:
Dźwig: osobowy, hydrauliczny firmy HYDROMACH, nr ew.: 3110001151
Rok zainstalowania w budynku: 2006
Udźwig: 825 kg
Nr fabryczny: HD-0168/2005
Rok produkcji: 2005
Ilość przystanków: 5
Istniejący szyb windowy jest szybem betonowym. Szyb obejmuje piwnicę, parter i 3 piętra budynku,
łącznie 5 przystanków windy. Istniejący dźwig posiada maszynownię usytuowaną w pomieszczeniu znajdującym się w piwnicy. Drzwi windy otwierane są automatycznie.
Rysunki techniczne istniejącej windy zamieszczone zostały jako załączniki do postępowania.
Przed realizacją zadania wskazana jest wizja lokalna w celu weryfikacji wymiarów szybu i maszynowni.
Zakres prac:
- demontaż istniejącego dźwigu osobowego, dostawę i montaż nowego, nieużywanego urządzenia dźwigowego wraz z wykonaniem niezbędnych robót remontowo - budowlanych i instalacyjnych,
w tym wykonanie nowej instalacji zasilającej;
- wykonanie dokumentacji powykonawczej wymienionego dźwigu, łącznie z odbiorem przez Urząd Dozoru Technicznego (opłacenie kosztów odbioru i rejestracji dźwigu);
- wliczone w cenę z umowy przeprowadzanie konserwacji i przeglądów w okresie gwarancji:
konserwacja dźwigu - raz w miesiącu;
pomiary skuteczności zerowania - raz do roku; obecność przy badaniu przez UDT - raz do roku.
- wymiana na nową pompę pływakową (zatapialną) do szybu windowego.
Zakres prac remontowo - budowlanych wewnątrz szybu windowego:
-Oczyszczenie podszybia.
- Przystosowanie ściany przedniej szybu do posadowienia drzwi przystankowych na spoczniku.
- Wykonanie reperacji tynków szybu.
- Naprawa pęknięć i ubytków betonu.
- Zabetonowanie i zatynkowanie zbędnych otworów po zdemontowanych prowadnicach i innych urządzeniach.
- Oczyszczenie i dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian szybu po zakończeniu wszystkich prac montażowych i instalacyjnych.
Zakres prac remontowo - budowlanych na zewnątrz szybu:
- Prace demontażowe osprzętu starego dźwigu.
- Wykonanie prac tynkarskich.
- Zamurowanie otworów po zdemontowanym osprzęcie wraz z otynkowaniem.
- Wykucie nowych otworów z ich obrobieniem.
- Naprawa istniejących posadzek po obsadzeniu nowych progów dźwigowych.
Zakres prac w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych:
Dostawa i montaż przewodu zasilającego od wyłącznika głównego dźwigu wraz z wykonaniem uziemienia
i połączeń wyrównawczych tablicy. Przekrój przewodów należy dobrać do wyliczonego obciążenia
z uwzględnieniem dopuszczalnych spadków.
W rozdzielni głównej budynku dobrać i wymienić zabezpieczenie różnicowo-prądowe dla nowej windy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona dokumentacja na stronie prowadzonego postępowania https://epropublico.pl/ zakładka zamawiający Powiat Starachowicki:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
42416100-6 - Windy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367250,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intero Serwis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182188061
7.3.3) Ulica: Gustawa Daniłowskiego
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-833
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Część 1 "Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej ulepszonej w mieście Starachowice w 2025 r." Część 2 "Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni bitumicznych...
- Remont części budynku Starostwa Powiatowego w Starachowicach zlokalizowanego przy ul. dr W. Borkowskiego 4, wraz z dostawą wyposażenia
- Kompleksowe wykonanie usług pralniczych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1795T Lubienia - Budy Brodzkie - Młynek na odcinku od km 0+000 do km 1+685
- Zakup dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Starachowicach samochodu osobowego zwanego "mikrobusem", który w wersji standardowej jest samochodem 9-cio miejscowym
- USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.