Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00322937/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa siana i słomy do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024-2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Ogród Zoologiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190560361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karwieńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-328
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jbarton@zoo.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zoo_gda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa siana i słomy do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024-20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01753057-11d8-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351490
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032472/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa siana, słomy, lucerny, pęczków gałęzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322937
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.D.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 565600 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 565000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Siano balotowaneCPV 03114200-5
Część pierwsza - siano
Zadanie 1. Siano łąkowe
1.1 Siano łąkowe balotowane (mieszanka inna niż zadanie 2)
Przewidywane zapotrzebowanie: 120 t
1.2 Siano łąkowe – sieczka (3-5 cm)
Przewidywane zapotrzebowanie: 50 kg
Zadanie 2. Siano łąkowe balotowane (mieszanka inna niż zadanie 1)
Przewidywane zapotrzebowanie: 120 t
Zadanie 3. Siano balotowane:
3.1 Mieszanka traw i roślin motylkowych (lucerna lub koniczyna, 20-30%)
Przewidywane zapotrzebowanie: 100 t
3.2 Lucerna 50 t
Przewidywane zapotrzebowanie: 50 t
3.3 Koniczyna czerwona
Przewidywane zapotrzebowanie: 20 t
Realizacja dostaw zadań 1-3:
• Terminy realizacji dostaw: od czerwca 2024 roku do 30 kwietnia 2025 roku.
• Siano musi być dostarczane do magazynu Zamawiającego w Gdańsku - Oliwie przy ul. Karwieńskiej 3 transportem Dostawcy wraz z wyładowaniem do stodoły.
• Wielkość dostawy musi być uzgodniona każdorazowo z działem zaopatrzenia GOZ.
• Siano w trakcie transportu musi być zabezpieczone przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, zwierzętami).
• Do każdej dostawy wymagany jest kwit wagowy.
Wymagania zamawiającego do zadań 1-3:
1. Siano musi spełniać następujące wymagania jakościowe:
a. posiadać właściwy, swoisty kolor; zastrzega się nieprzyjęcie siana w odcieniach koloru szarego, brunatnego;
b. posiadać swoisty zapach; niedopuszczalny jest zapach: pleśni, stęchły, kurzu, żerowania gryzoni i inne uznane w przypadku siana za obce;
c. być suche (wilgotność nie może przekraczać 15%); w przypadku wątpliwości w ocenie organoleptycznej Zamawiający ma prawo dokonać pomiaru wilgotności siana przy użyciu miernika wilgotności będącego w posiadaniu Zamawiającego lub zbadać próbkę siana z dnia dostawy w laboratorium. W przypadku zbyt dużej wilgotności stwierdzonej podczas pomiaru miernikiem wilgotności Zamawiający ma prawo zwrócić takie siano. W przypadku ponadnormatywnego wyniku analizy laboratoryjnej Zamawiający ma prawo zwrócić partię siano w ciągu 5 dni roboczych od dnia dostawy;
d. być czyste, wolne od zanieczyszczeń organicznych i mineralnych (m.in.: piach/gleba, błoto, kamienie, szkodniki, odchody gryzoni, itp.); zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia siana silnie kurzącego się;
e. być wolne od innych zanieczyszczeń niepożądanych, takich jak: sznurki, folie, papier, druty, plastik itp. z pominięciem pojedynczych przypadków;
f. być wolne od porażenia grzybami pleśniowymi (niedopuszczalne są wszelkie ogniska i naloty pleśniowe). W przypadku wątpliwości w ocenie organoleptycznej Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania prób siana w dniu dostawy lub w ciągu 3 dni po dostawie i analizy zawartości grzybów oraz ich metabolitów w laboratorium i w przypadku wyników niekorzystnych zwrotu dostarczonej partii w ciągu 14 dni kalendarzowych
g. być wolne od roślin uznanych za niepożądane (trujących), w tym także turzyc;
h. powinno pochodzić z traw koszonych do początków kwitnienia gatunków traw przewodnich, w przypadku roślin motylkowych w fazie zawiązywania pąków do pełnego pączkowania (niedopuszczalne jest siano z roślin koszonych w zaawansowanej fazie kwitnienia lub po zakończeniu kwitnienia, silnie zdrewniałe, z dużym udziałem grubych, sztywnych pędów kwiatostanowych). Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania próbek w dniu dostawy lub do 5 dni po dostawie i określania ilości frakcji włókna ADF. W przypadku wartości powyżej 40% w s.m. ma prawo zwrotu wymiany dostarczonej partii w ciągu 14 dni kalendarzowych od dostawy i jej wymiany;
i. zadanie 1 i 2: siano musi być mieszanką minimum 5 traw (inną dla zadania 1 oraz zadania 2);
j. zadanie 1, 2: w składzie botanicznym muszą dominować trawy (min. 90%) w tym gatunki takie jak kupkówka pospolita, życica wielokwiatowa, tymotka łąkowa, życica trwała, kostrzewa czerwona, kostrzewa łąkowa, wiechlina łąkowa, wyczyniec łąkowy, stokłosa bezostna, mietlica biaława oraz zioła łąkowe (m.in.: babka lancetowata, krwawnik pospolity, mniszek lekarski, komonica zwyczajna);
k. zadanie 3 (dot. mieszanki traw i roślin motylkowych): 70-80% składu botanicznego powinny stanowić gatunki traw takie jak kupkówka pospolita, życica wielokwiatowa, tymotka łąkowa, życica trwała, kostrzewa czerwona, kostrzewa łąkowa, wiechlina łąkowa, wyczyniec łąkowy, stokłosa bezostna, mietlica biaława; 20-30% składu botanicznego powinny stanowić rośliny motylkowe (m.in.: koniczyna łąkowa, szwedzka, biała, lucerna);
l. zadanie 3 (dot. lucerny oraz koniczyny czerwonej): min. 90% składu botanicznego siana powinny stanowić odpowiednio lucerna lub koniczyna czerwona;
m. jakość dostarczanego siana będzie objęta stałymi nadzorem ze strony Zamawiającego, przez jego przedstawicieli, przez cały okres trwania umowy;
n. w przypadku niespełnienia powyższych kryteriów jakości Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia siana.
2. W ramach 1, 2 oraz 3 zadania wymagany jest jeden producent (na każde z zadań).
3. Łąki przeznaczone pod uprawę powinny być położone z dala od ośrodków przemysłowych oraz dróg przelotowych i lotnisk, nie mogą być położone na terenach podmokłych.
4. Nawozy mineralne mogą być stosowane w minimalnych, niezbędnych ilościach.
5. Pojedynczy balot powinien mieć masę ok. 10-20 kg, wymiary ok.40x50x80 cm; siano łąkowe w postaci sieczki powinno być dostarczane w workach o masie 5-10 kg.
6. Siano do czasu przywozu do GOZ musi być odpowiednio zabezpieczone przed opadami atmosferycznymi (stodoły, magazyny wentylowane).
7. Zamawiający ma prawo zlecić wykonanie badań, m.in. mikrobiologicznych i na pozostałości środków ochrony roślin, w przypadku zastrzeżeń do jakości przedmiotu dostawy. Wynik badania niekorzystny dla Wykonawcy zobowiązuje go do opłaty badań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03114200-5 - Siano
4.5.5.) Wartość części: 556848,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część druga - SłomaCPV 03.11.41.00-4
Zadanie 4. Słoma
4.1 Słoma balotowana owsiana
Przewidywane zapotrzebowanie: 13 000 kg
4.2 Słoma balotowana pszenna
Przewidywane zapotrzebowanie: 13 000 kg
4.3 Słoma balotowana jęczmienna:
Przewidywane zapotrzebowanie: 10 000 kg
4.4 Słoma owsiana – sieczka (2-3 cm)
Przewidywane zapotrzebowanie: 5 000 kg
4.5 Słoma balotowana – dowóz do Schroniska dla bezdomnych zwierząt
w Gdańsku - Kokoszkach ul. Przyrodników 14
Przewidywane zapotrzebowanie: 600 kg
Realizacja dostaw dla zadania 4:
• Terminy realizacji dostaw: od czerwca 2024 roku do 30 kwietnia 2025 roku.
• Realizacja dostaw następować będzie, w terminach uzgodnionych z zaopatrzeniem GOZ oraz Schroniska, do magazynu Zamawiającego wraz z wyładowaniem.
• Do każdej dostawy wymagany jest kwit wagowy.
• Wielkość dostawy musi być uzgodniona każdorazowo z działem zaopatrzenia GOZ oraz Schroniska.
• Słoma w trakcie transportu musi być zabezpieczona przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, zwierzętami).
Wymagania zamawiającego do zadań 4:
1. Słoma musi spełniać następujące wymagania jakościowe:
a. charakteryzować się wyraźnym żółto-złotym kolorem, niedopuszczalna jest słoma w odcieniach brązowawych, szarości oraz słoma z dużym udziałem zielonych źdźbeł traw;
b. charakteryzować się swoistym dla słomy zapachem (odpowiednio owsianej lub pszennej) – niedopuszczalny jest zapach: pleśni, stęchły, kurzu i inne obce;
c. być sucha (wilgotność nie powinna przekraczać 18%); w przypadku wątpliwości w ocenie organoleptycznej Zamawiający ma prawo dokonać pomiaru wilgotności słomy przy użyciu miernika wilgotności będącego w posiadaniu Zamawiającego lub zbadać próbkę słomy z dnia dostawy w laboratorium;
d. być czysta, wolna od zanieczyszczeń organicznych i mineralnych (m.in.: piach, ziemia, błoto, szkodniki, odchody gryzoni);
e. być wolna od innych zanieczyszczeń niepożądanych, takich jak: sznurki, folie, papier, druty, plastik itp. z pominięciem pojedynczych przypadków;
f. być wolna od porażenia grzybami pleśniowymi (niedopuszczalne są wszelkie ogniska i naloty pleśniowe) – Zamawiający ma prawo zwrócić takie kostki lub całą dostarczoną partię. W przypadku wątpliwości w ocenie organoleptycznej Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania prób słomy w ciągu 3 dni od dnia dostawy i analizy zawartości grzybów oraz ich metabolitów w laboratorium i w przypadku wyników niekorzystnych zwrotu dostarczonej partii w ciągu 14 dni kalendarzowych;
g. musi być wolna od roślin uznanych za niepożądane (trujące);
h. zadanie 4.1 – 4.4: słoma nie powinna zawierać zbóż gatunków innych niż owies, jęczmień lub pszenica (odpowiednio dla poszczególnych punktów); Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia słomy mieszanej, z dużym udziałem innych zbóż;
i. jakość dostarczanej słomy będzie objęta stałymi nadzorem ze strony Zamawiającego, przez jego przedstawicieli, przez cały okres trwania umowy;
j. w przypadku niespełnienia powyższych kryteriów jakości Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia siana.
2. Pojedynczy balot powinien mieć masę ok. 10-20 kg, wymiary ok.40x50x80 cm; słoma w postaci sieczki powinna być dostarczana w workach o masie 5-10 kg.
3. Słoma do czasu przywozu do GOZ/Schroniska musi być odpowiednio zabezpieczona przed opadami atmosferycznymi (stodoły, magazyny wentylowane).
4. Zamawiający ma prawo zlecić wykonanie badań, m.in. mikrobiologicznych i na pozostałości środków ochrony roślin, w przypadku zastrzeżeń do jakości przedmiotu dostawy. Wynik badania niekorzystny dla Wykonawcy zobowiązuje go do opłaty badań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03114100-4 - Słoma
4.5.5.) Wartość części: 54000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 508356 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 508356 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 508356,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Andrzej Tobiaski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881302470
7.3.3) Ulica: Wiejska 92
7.3.4) Miejscowość: Kłębowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-242
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TOBIASKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TOBIASKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 508356 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55728 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55728 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55728 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Andrzej Tobiaski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881302470
7.3.3) Ulica: Wiejska 92
7.3.4) Miejscowość: Kłębowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-242
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TOBIASKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ TOBIASKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55728 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa serwerów i kart graficznych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Zakup sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- 36/TP/2024 transport odpadów luzem i/lub w balotach pomiędzy Zakładem Utylizacyjnym w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 a Portem Czystej Energii w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55
- Dostawa skanerów na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.