eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica"Termomodernizacja budynku biurowca Nadleśnictwa Brodnica"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynku biurowca Nadleśnictwa Brodnica”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO BRODNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870529994

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sądowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: brodnica@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brodnica.torun.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynku biurowca Nadleśnictwa Brodnica”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-261f9f7f-090f-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00526092/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja budynku biurowca Nadleśnictwa Brodnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255376

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.2710.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1979226,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest termomodernizacja budynku biurowego Nadleśnictwa Brodnica położonego w miejscowości Brodnica, działka nr 7240/8, obręb ewidencyjny Brodnica Miasto, powiat brodnicki, województwo kujawsko-pomorskie

Budynek biurowy
Liczba kondygnacji – 3
Powierzchnia zabudowy – 577,50m2
Powierzchnia użytkowa piwnic – 226,70m2
Powierzchnia użytkowa parteru – 452,89m2
Powierzchnia użytkowa piętra – 271,91m2
Powierzchnia użytkowa całkowita – 975,04m2
Kubatura – 3505,89m3

PROJEKTOWANE ZMIANY
Wymiana kotłowni olejowej na pompy ciepła w systemie kaskadowym, wymiana grzejników, wymiana stolarki okiennej, drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, wymiana oświetlenia wewnętrznego na oświetlenie typu LED, ocieplenie elewacji, stropodachu, wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, poprawa estetyki obiektu.

Ponadto w przypadkach, gdy w przedmiarze robót występują nazwy własne Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych producentów, które spełniają wymagania Polskich Norm.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych należy podać ich nazwę w kosztorysie ofertowym (brak takiej informacji traktowany będzie tak, jakby Wykonawca oferował materiały lub urządzenie opisane w załącznikach do SWZ).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania Zamawiającego.

W zakres zamówienia nie wchodzi ujęty w dokumentacji projektowej montaż instalacji fotowoltaicznej.

UWAGA: Siedziba Nadleśnictwa Brodnica w okresie wykonywania prac termomodernizacyjnych będzie prowadziła pracę, w związku z czym po zawarciu umowy należy wraz z Zamawiającym ustalić szczegółowo, które z pomieszczeń biurowych i w jaki terminie będą musiały czasowo zmienić lokalizację. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do pomocy podczas relokacji biura na czas prac (wyniesienie mebli).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2241609,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3048719,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2241609,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOM-PLAST Karol Dąbrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030037861

7.3.3) Ulica: Słuchajska

7.3.4) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2241609,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.