Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00236953/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
- 2022/BZP 00254304/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulic Majowej z zapleczem, Stogryna i Edukacji Narodowej wraz z infrastrukturą w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBOMIERZ
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Techniczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821658
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-623
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757833166
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@lubomierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lubomierz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.lubomierz.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulic Majowej z zapleczem, Stogryna i Edukacji Narodowej wraz z infrastrukturą w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b94d2be-fb7a-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351510
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022538/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa ulic Majowej z zapleczem, Stogryna i Edukacji Narodowej wraz z infrastruktura w Lubomierzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236953/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RT.271.97.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5450000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic Majowej z zapleczem w Lubomierzu wraz z infrastrukturą i obejmuje zaprojektowanie (wykonanie dokumentacji projektowej) oraz wykonanie robót budowlanych obejmujących: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, zabezpieczenie kolizji sieciowych, przebudowa układu drogowego, wykonać stabilizację gruntu grubości 15 cm na jezdni na ul. Majowej, Rm5,0,zmiana materiału nawierzchni zgodnie z załącznikiem nr 2 c,
przebudowa sieci
wodociągowej, regulacja zwieńczeń studni kanalizacji sanitarnej i telekomunikacji, budowa, przebudowa i renowacja kanalizacji deszczowej, przykanalików deszczowych wg oznaczeń na PZT, likwidacja kolizji z infrastrukturą podziemną oraz zabezpieczenie sieci na czas trwania robót, instalacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - wygrodzenia, poręcze
wg potrzeb bezpieczeństwa ruchu, remont murów oporowych oraz schodów kamiennych wraz z balustradami, wykonanie docelowej organizacji ruchu,
montaż elementów małej architektury w postaci ławek i koszy na śmieci,
roboty wykończeniowe i porządkowe. Lokalizacja – obręb Lubomierz 1 dz. nr 1, 11 ,18; 19, 27, 38, 59. Zakres przedmiotu zadania obejmuje zaprojektowanie przebudowy ul. Majowej z zapleczem oraz wykonanie robót
budowlanych poprzez wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie
Programu funkcjonalno – użytkowego (PFU) stanowiącego załącznik nr 2a.
Teren objęty zamówieniem znajduje się w strefie A ochrony konserwatorskiej co oznacza, że konieczne będzie uzgodnienie dokumentacji (uzyskanie decyzji) z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków Delegaturą w Jeleniej Górze. 2. 1) Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z przepisami prawa i Polskimi Normami, zgodnie z wytycznymi
zawartymi w tematycznych przepisach szczegółowych, a także zasadami wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej, a w
szczególności:
a) ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2021 r. poz.
1129 ze zm.),
b) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( Dz. U z 2021 r., poz. 2351 ze zm.),
c) ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2022
roku, poz. 840),
d) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. - w sprawie szczegółowego zakresu i formy
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalnoużytkowego
(Dz. U z 2021 r., poz. 2454)
e) innych przepisów normujących przedmiot umowy,
f) W przypadku zmiany przepisów wskazanych w punktach poprzedzających wykonawca wykona przedmiot w oparciu o
przepisy obowiązujące na dzień odbioru przedmiotu umowy.
2) Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania przedsięwzięcia z zachowaniem najwyższych standardów, z
wykorzystaniem najlepszej wiedzy i praktyki inżynierskiej.
3) Wykonawca jest zobowiązany do:
a) uzyskania map do celów projektowych,
b) uzyskania wszelkich niezbędnych wymaganych prawem opinii rzeczoznawców w zakresie rozwiązań zawartych w
dokumentacji projektowej,
c) uzyskania wszelkich pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączenia, wymaganych decyzji administracyjnych
dla całego zadania objętego zamówieniem, niezbędnych do uzyskanie pozwolenia na budowę w rozumieniu ustawy Prawo
Budowlane,
d) uzyskania w imieniu zamawiającego dokumentu uprawniającego do realizacji robót budowlanych.
4) W ramach wykonania zakresu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) opracowania dokumentacji w formie papierowej, tj.:
- map do celów projektowych – 1 egz.,
- projektu do pozwolenia na budowę zawierającego projekt zagospodarowania terenu
(PZT) oraz projekt architektoniczno – budowlany (PAB) – szt. 5,
- projektu technicznego zawierającego wszystkie branże – szt. 5,
- projekt wykonawczy dla wszystkich branż – szt. 5,
- projekt likwidacji kolizji branżowych – szt. 5,
- projekty tymczasowej i docelowej organizacji ruchu zatwierdzone przez zarządzającego ruchem – 5 szt,
- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - 5 egz.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 3090000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic Stogryna i Edukacji Narodowej w Lubomierzu wraz z infrastrukturą iobejmuje zaprojektowanie (wykonanie dokumentacji projektowej) oraz wykonanie robót budowlanych obejmujących: roboty
przygotowawcze i rozbiórkowe, zabezpieczenie kolizji sieciowych, przebudowa układu drogowego, przebudowa sieci
wodociągowej,
regulacja zwieńczeń studni kanalizacji sanitarnej i telekomunikacji, budowa, przebudowa i renowacja kanalizacji
deszczowej, przykanalików deszczowych wg oznaczeń na PZT, likwidacja kolizji z infrastrukturą podziemną i naziemną oraz
zabezpieczenie sieci na czas trwania robót, instalacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - wygrodzenia, poręcze
wg potrzeb bezpieczeństwa ruchu, budowa kanału technologicznego, wykonanie docelowej organizacji ruchu, roboty
wykończeniowe i porządkowe.
Lokalizacja – obręb Lubomierz 2 dz. nr 59, obręb Lubomierz 1 dz. nr 93; 106, 92, 219, 215/1.
Zakres przedmiotu zadania obejmuje zaprojektowanie przebudowy ul. Stogryna i Edukacji Narodowej oraz wykonanie robót
budowlanych poprzez wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu funkcjonalno – użytkowego (PFU) –
stanowiącego załącznik nr 2b.
Teren objęty zamówieniem znajduje się w strefie B historycznego układu ruralistycznego co oznacza, że konieczne będzie
uzgodnienie dokumentacji (uzyskanie opinii/decyzji) z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków Delegaturą w Jeleniej Górze.
2.
1) Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z przepisami prawa i Polskimi Normami, zgodnie z wytycznymi
zawartymi w tematycznych przepisach szczegółowych, a także zasadami wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej, a w
szczególności:
a) ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2021 r. poz.
1129 ze zm.),
b) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( Dz. U z 2021 r., poz. 2351 ze zm.),
c) ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2022
roku, poz. 840),
d) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. - w sprawie szczegółowego zakresu i formy
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalnoużytkowego
(Dz. U z 2021 r., poz. 2454)
e) innych przepisów normujących przedmiot umowy,
f) W przypadku zmiany przepisów wskazanych w punktach poprzedzających wykonawca wykona przedmiot w oparciu o
przepisy obowiązujące na dzień odbioru przedmiotu umowy.
2) Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania przedsięwzięcia z zachowaniem najwyższych standardów, z
wykorzystaniem najlepszej wiedzy i praktyki inżynierskiej.
3) Wykonawca jest zobowiązany do:
a) uzyskania map do celów projektowych,
b) uzyskania wszelkich niezbędnych wymaganych prawem opinii rzeczoznawców w zakresie rozwiązań zawartych w
dokumentacji projektowej,
c) uzyskania wszelkich pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączenia, wymaganych decyzji administracyjnych
dla całego zadania objętego zamówieniem, niezbędnych do uzyskanie pozwolenia na budowę w rozumieniu ustawy Prawo
Budowlane, d) uzyskania w imieniu zamawiającego dokumentu uprawniającego do realizacji robót budowlanych.
4) W ramach wykonania zakresu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) opracowania dokumentacji w formie papierowej, tj.:
- map do celów projektowych – 1 egz.,
- projektu do pozwolenia na budowę zawierającego projekt zagospodarowania terenu
(PZT) oraz projekt architektoniczno – budowlany (PAB) – szt. 5,
- projektu technicznego zawierającego wszystkie branże – szt. 5,
- projekt wykonawczy dla wszystkich branż – szt. 5,
- projekt likwidacji kolizji branżowych – szt. 5,
- projekty tymczasowej i docelowej organizacji ruchu zatwierdzone przez zarządzającego ruchem – 5 szt,
- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - 5 egz.,
- przedmiaru robót - 2 egz., - kosztorysu inwestorskiego - 2 egz.,
- uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii i oświadczeń;
- uzyskanie innych opracowań niezbędnych dla wykonania zadania,
b) sporządzenia w formie elektronicznej nagranej na nośniku CD w 2 egzemplarzach:
- całość w formacie *pdf,
- dokumenty tekstowe z rozszerzeniem *doc,
- arkusze kalkulacyjne - format XLS/XLSX (arkusze kalkulacyjne muszą posiadać aktywne formuły),
- rysunki w formacie *dwg, *dxf (do odczytu w programie AUTOCAD),
- kosztorysy w formacie *kst, *ath,
Wymagane jest aby pliki wersji elektronicznej i w *PDF odpowiadały teczkom wersji drukowanej,
rysunki zawierały podpisy projektantów i inne elementy naniesione na wersję drukowaną.
5. Dokumentacja projektowa winna spełniać wymagania określone w art. 99 -103 ustawy z dnia 11 września 2019 roku
Prawo zamówień publicznych oraz przepisach wykonawczych w ww. ustawy.
6 Należy uwzględnić, że obszar objęty zamówieniem (obie części) znajduje się w strefie B historycznego układu
ruralistycznego, co oznacza, że konieczne będzie uzgodnienie i uzyskanie opinii/decyzji od Wojewódzkiego Konserwatora
Zabytków (Delegatura w Jeleniej Górze).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 2360000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3585000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7331799,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3585000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „HEMAX” Henryk Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6161145089
7.3.3) Ulica: ul. Aleja Wojska Polskiego 49
7.3.4) Miejscowość: Mirsk
7.3.5) Kod pocztowy: 59-630
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HENRYK WASILEWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "HEMAX"
jakie przetargi wygrała firma
HENRYK WASILEWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "HEMAX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3585000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2777900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4687090,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2777900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „HEMAX” Henryk Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6161145089
7.3.3) Ulica: ul. Aleja Wojska Polskiego 49
7.3.4) Miejscowość: Mirsk
7.3.5) Kod pocztowy: 59-630
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HENRYK WASILEWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "HEMAX"
jakie przetargi wygrała firma
HENRYK WASILEWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "HEMAX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2777900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Remont wewnętrznych traktów komunikacyjnych w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku - I etap
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Remont drogi publicznej gminnej K420082 Płazówka w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.