Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00322144/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
- 2024/BZP 00343189/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stacji uzdatniania wody w Wyśmierzycach – etap I – w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYŚMIERZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223422
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 75
1.5.2.) Miejscowość: Wyśmierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-811
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486157003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umwysmierzyce@wysmierzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysmierzyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e11e8b8-1112-11ef-9381-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa stacji uzdatniania wody w Wyśmierzycach – etap I – w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e11e8b8-1112-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018841/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Wyśmierzycach - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322144
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROA.271.03.01.2024.KO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, pozyskanie wszystkich niezbędnych decyzji, a następnie wykonanie robót w ramach realizacji w systemie „zaprojektuj wybuduj” zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa stacji uzdatniania wody
w Wyśmierzycach” – etap I”.
2. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład – Program inwestycji Strategicznych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, który stanowi Załącznik nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, dalej jako „PFU”.
4. Zamówienie dotyczy wyłącznie zadania nazwanego w PFU jako zadanie 01. Pozostałe zadania tj. 02 i 03 będą przedmiotem drugiego postępowania.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
wykonanie dokumentacji technicznej niezbędnej do uzyskania pozwolenie na budowę SUW,
uzyskanie pozwolenia na budowę,
budowa budynku SUW,
dostawa i montaż kompletnej technologii uzdatniania wody o wydajności 35 m3/h z zachowaniem możliwości rozbudowy do wydajności 50 m3/h,
wyprowadzenie rurociągów technologicznych (woda surowa, woda uzdatniona, popłuczyny, kanalizacja) co najmniej 2 m od budynku SUW, rurociągi zakończone kołnierzem lub mufą przyłączeniową,
wykonanie instalacji elektrycznej wewnątrz budynku oraz wykonanie rury osłonowej typu Arot, zlokalizowanej pod posadzką i fundamentem przeznaczoną do wprowadzenia kabli do budynku SUW z urządzeń pracujących poza budynkiem,
uruchomienie urządzeń,
przeprowadzenie szkolenia,
współpraca i koordynacja prac z wykonawcą zadania 02 i 03.
Przedmiotową stację uzdatniania wody należy zrealizować na bazie powszechnie stosowanej technologii filtracji ciśnieniowej, z założeniem prowadzenia procesu w sposób naturalny, przy ograniczonym stosowaniu środków chemicznych (dopuszcza się awaryjną dezynfekcję wody uzdatnionej przy użyciu dwutlenku chloru).
Stacja należy zaprojektować i wykonać dla następujących przepływów:
wydajność nominalna 35 m3/h tj. 700 m3/d (do realizacji w ramach tego zadania)
zapewnienie możliwości zabudowy urządzeń technologicznych (filtrów) w projektowanej hali dla potencjalnie przyszłej wydajności 50 m3/h tj. 1’000 m3/d (miejsce zabudowy przeznaczone dla filtrów montowanych w przyszłości powinno odpowiadać powierzchni i kontynuacji zabudowy realizowanej w ramach niniejszego zadania zapewniając logiczną unifikację i kontynuację obecnego układu, przy spełnieniu obecnych wymogów z PFU).
6. Zakres prac projektowych do wykonania w ramach zamówienia.
Wymagania ogólne.
dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z powszechnymi regułami technicznymi i dobrymi praktykami, z przepisami i normami oraz przy założeniu spełnieniu wszystkich wymogów zawartych w niniejszym PFU,
dokumentacja projektowa musi być wykonana w sposób zgodny z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami w tym techniczno-budowlanymi i ochrony środowiska,
dokumentacja projektowa musi być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,
dokumentacja powinna być zaakceptowana przez Zamawiającego w odniesieniu do wymogów i zakresu zawartego w niniejszym w PFU.
Wymagania szczegółowe.
dokumentacja powinna być wykonana zgodnie z wymogami projektu technicznego oraz w zwymiarowanych rzutach i przekrojach,
dokumentacja winna zawierać w szczególności:
umiejscowienie urządzeń technologicznych,
rzuty 3D urządzeń wraz z instalacjami w obrębie budynku SUW,
wyliczenia technologiczne,
trasy przebiegu rurociągów wewnętrznych oraz rurociągów zewnętrznych,
projekt zbiornika wody uzdatnionej,
projekt osadnika wód popłucznych,
projekt zagospodarowanie terenu.
Zgody i pozwolenia.
W ramach przedmiotowej inwestycji należy uzyskać decyzję pozwolenie na budowę.
7. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) przeprowadzenia prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi,
b) przeprowadzanie pomiarów i badań materiałów oraz robót z częstotliwością zapewniającą stwierdzenie, że roboty wykonano zgodnie z umową,
c) uzyskania pozytywnego protokołu przeglądu i dopuszczenia do eksploatacji Stacji Uzdatniania Wody w Wyśmierzycach przez Państwowego Powiatowego Inspektora
d) Sanitarnego w Wieluniu, jeśli zajdzie taka konieczność,
e) zgłoszenia do Urzędu Dozoru Technicznego urządzeń, które tego wymagają,
f) wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, jeśli zajdzie taka konieczność,
g) przeprowadzenia szkolenia instruktażowego z obsługi dla osób wskazanych przez Zamawiającego oraz przygotowania instrukcji obsługi i eksploatacji stacji uzdatniania wody, która winna wskazywać elementy wskazane w PFU.
8. W ramach realizacji zaprojektowania i przebudowy stacji uzdatniania wody w Wyśmierzycach – etap I, Wykonawca zobowiązany jest do:
a) uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania przedmiotu umowy do użytkowania,
b) wykonania inwentaryzacji istniejącego zagospodarowania terenu, łącznie z dokumentacją zdjęciową.
c) zorganizowania własnym kosztem i staraniem oraz na własną odpowiedzialność koniecznego do wykonania przedmiotu umowy zaplecza magazynowego i socjalnego dla osób wykonujących bezpośrednio prace związane z realizacją niniejszej umowy;
d) należytego wykonania przedmiotu umowy, przy użyciu własnych materiałów, zgodnie z umową, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa;
e) postępowania z odpadami powstałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) i ustawy z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. 2024 r. poz. 54);
f) zapewnienia, że materiały użyte do realizacji zamówienia, są nowe i odpowiadają co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane i wymaganiom SWZ, a wszystkie elementy dostawy będące przedmiotem zamówienia są fabrycznie nowe, tj. wyprodukowane nie wcześniej niż w 2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45259900-6 - Modernizacja zakładów
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Zamawiający informuje, że na sfinansowanie tego zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę brutto 2 032 165,00 zł. W przedmiotowym postepowaniu wpłynęły 2 oferty. Oferta niepodlegająca odrzuceniu z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, tym samym unieważnia powyższe postepowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2679678,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2886810,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja i adaptacja posiadanej dokumentacji projektowej dla nowego zamierzenia inwestycyjnego pn. "Budowa budynków mieszkalnych, wielorodzinnych w Goleniowie przy ul. Wytwórczej - etap III i IV"
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.