Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00412996/01 - Wynik z dnia 2024-07-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Głęboka termomodernizacja i przebudowa Domu Ludowego w Dąbrówce.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzyska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: brak
1.5.2.) Miejscowość: Brzyska
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-212
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134262943
1.5.8.) Numer faksu: 134460107
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budownictwo@brzyska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabrzyska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Głęboka termomodernizacja i przebudowa Domu Ludowego w Dąbrówce.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d314d532-225f-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351591
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074717/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Termomodernizacja Domu Ludowego w Dąbrówce
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d314d532-225f-11ef-a500-1a0072d5d2bd3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: budownictwo@brzyska.pl, e-zamówienia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zostały określone w dziale X w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Postanowienia RODO zostały określone w dziale I pkt.13 w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Postanowienia RODO zostały określone w dziale I pkt.13 w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: B.271.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 2000000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budynek Domu Ludowego w Dąbrówce: 2 kondygnacje nadziemne i częściowe podpiwniczenie. Obiekt wykonano metodą tradycyjną: fundamenty betonowe, ściany murowane z cegły pełnej i pustaków żużlowych, stropy żelbetowe monolityczne i prefabrykowane z płyt kanałowych żerańskich, konstrukcja dachu drewniana pokryta blachą trapezową. Wykończenie stolarka okienna 2 szybowa, Tynki wewnętrzne i zewnętrzne cementowo-wapienne. Budynek wyposażony w instalację: elektryczną, wod.-kan., co i gazową. Brak ocieplenia ścian i stropów budynku. Budynek wymaga głębokiej termomodernizacji (dostosowanie do obowiązujących przepisów): ocieplenia ścian i stropów, wymiany stolarki okiennej na trzyszybową, wymiany drzwi zewnętrznych oraz przebudowy instalacji co i elektrycznej i wod.-kan.. Budynek wymaga również przebudowy wewnętrznej – dostosowanie do obecnych potrzeb funkcjonalnych i obowiązujących przepisów, przebudowa wymagała będzie rozbudowy budynku (brak kotłowni - 2 piece gazowe c.o. umieszczone są w salach ogólnofunkcyjnych). Planowane roboty budowlane związane z głęboką termomodernizacją i przebudową Domu Ludowego w Dąbrówce: 1) Wykonanie nowych izolacji cieplnych i przeciwwilgociowych budynku (izolacje cieplne przegród zgodnie z obowiązującymi wymaganiami); 2) Wykończenie elewacji tynkiem cienkowarstwowymsilikonowym na osiatkowanej powierzchni ścian i kominów, wykończenie cokołu tynkiem mozaikowym; 3) Wymiana stolarka okiennej i drzwiowej; 4) Dachy: wzmocnienie i naprawa konstrukcji drewnianej dachu, wymiana istniejącego pokrycia dachu z blachy wraz z wbudowaniem folii paropszepuszczalnej, wykonanie podbitki okapów, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; 5) Przebudowa (rozbudowa): przebudowa funkcjonalna wraz dostosowaniem pomieszczeń do obowiązujących przepisów, rozbudowa budynku o pomieszczenia: kotłowni, zaplecza sanitarno-socjalnego i magazynowe (konstrukcja tradycyjna murowana na fundamentach żelbetowych wynikające z aktualnych potrzeb); 6) Wymiana i przeróbka istniejących balustrad schodowych (poszerzenie schodów); 7) Wykonanie nawierzchni utwardzonych wokół budynku; 8) Wykończenie wewnętrzne posadzek, ścian i sufitów po wykonaniu robót instalatorskich; 9) Modernizacja instalacji elektrycznych: wymiana starej instalacji elektrycznej, wymiana oświetlenia na oświetlenie LED, wykonanie nowej instalacji odgromowej, zamontowanie na dachu budynku instalacji fotowoltaicznej, zamontowanie w budynku banku energii elektrycznej; 10) Modernizacja instalacji co, wod.-kan. I klimatyzacji: wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłownią, wykonanie instalacji klimatyzacji w trzech pomieszczeniach (salach ogólnofunkcyjnych), przebudowa i wykonanie nowej instalacji wod.-kan w związku z przebudową funkcjonalną i dostosowaniem budynku do obowiązujących przepisów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45262650-2 - Roboty w zakresie okładania
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione w oparciu o postanowienia zawarte w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli ten wykaże, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie dla żadnej części zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) (w przypadku sumy ubezpieczenia wykazanej w walucie obcej, zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje);
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
- wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/modernizacji o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
-dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Polisa OC, wykaz prac z referencjami, wykaz osób, wpis do ewidencji działalności gospodarczej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 40.000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców (każdy z członków konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej) wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy w wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Przypadki zmiany umowy zostały przewidziane w § 14 załącznika 4 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d314d532-225f-11ef-a500-1a0072d5d2bd
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-20 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-19
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.